Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #26 Skrevet 4. september 2014 Naboen din høres retardert ut.  Mine naboer er sure og hilser ikke pga vi har satt opp garasje som hindrer dem å stirre rett inn på stua vår. Lovlig satt opp. Men de likte at det var så "åpent" mellom oss som før og er kjempesure pga garasjen. Jeg driter i de.  Anonymous poster hash: 1e87d...ff5
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #27 Skrevet 4. september 2014    Må si at hvis en ny nabo her i området hadde skreket til meg, hadde jeg nok ikke giddi å hilst på henne neste gang jeg så henne. Greit nok at du ba om unnskyldning, og hunden hoppet på deg, men uansett. Nei, det hadde jeg ikke giddi.Anonymous poster hash: c8083...ad0 Ikke giddi gå på skole heller du?Anonymous poster hash: d964e...097 Nei, jeg er nemlig tilbakestående. DIALEKT, skjønner du.Anonymous poster hash: c8083...ad0 Jeg skjønte du er det da. Anonymous poster hash: d964e...097 Voksent.  Anonymous poster hash: c8083...ad0
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #28 Skrevet 4. september 2014     Må si at hvis en ny nabo her i området hadde skreket til meg, hadde jeg nok ikke giddi å hilst på henne neste gang jeg så henne. Greit nok at du ba om unnskyldning, og hunden hoppet på deg, men uansett. Nei, det hadde jeg ikke giddi.Anonymous poster hash: c8083...ad0 Ikke giddi gå på skole heller du?Anonymous poster hash: d964e...097 Nei, jeg er nemlig tilbakestående. DIALEKT, skjønner du.Anonymous poster hash: c8083...ad0 Jeg skjønte du er det da. Anonymous poster hash: d964e...097 Voksent.  Anonymous poster hash: c8083...ad0 Sa HUN som ikke hadde giddi å hilse på en som gav deg tilsnakk for noe man fortjener tilsnakk for.  Rette ræva som feis. 😂  Anonymous poster hash: d964e...097
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #29 Skrevet 4. september 2014      Må si at hvis en ny nabo her i området hadde skreket til meg, hadde jeg nok ikke giddi å hilst på henne neste gang jeg så henne. Greit nok at du ba om unnskyldning, og hunden hoppet på deg, men uansett. Nei, det hadde jeg ikke giddi.Anonymous poster hash: c8083...ad0 Ikke giddi gå på skole heller du?Anonymous poster hash: d964e...097 Nei, jeg er nemlig tilbakestående. DIALEKT, skjønner du.Anonymous poster hash: c8083...ad0 Jeg skjønte du er det da. Anonymous poster hash: d964e...097 Voksent. Anonymous poster hash: c8083...ad0 Sa HUN som ikke hadde giddi å hilse på en som gav deg tilsnakk for noe man fortjener tilsnakk for.  Rette ræva som feis.  Anonymous poster hash: d964e...097   Dere fremstår ikke som spesielt voksne noen av dere.  Anonymous poster hash: 31f0f...a79
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #30 Skrevet 4. september 2014 Kan det være at mannen hennes ikke har fortalt henne at du var der og sa unnskyld?  Her i huset hadde det slettes ikke vært overraskende at mannen hadde glemt noe sånt.. Anonymous poster hash: 188c6...90d
Anonym bruker Skrevet 4. september 2014 #31 Skrevet 4. september 2014  Kan det være at mannen hennes ikke har fortalt henne at du var der og sa unnskyld?  Her i huset hadde det slettes ikke vært overraskende at mannen hadde glemt noe sånt..  Anonymous poster hash: 188c6...90d   Jeg vet ikke hvordan HI reagerte, men med mindre hun var veldig ufin da hun ba naboen holde hunden i bånd så hadde hun jo ikke noe å be om unnskyldning for?  Anonymous poster hash: 31f0f...a79
Tjofsen Skrevet 4. september 2014 #32 Skrevet 4. september 2014 Hadde fortsatt å hilse på naboen, jeg. Det er hun som driter seg ut ved å ikke hilse. Skjønner at du synes det er pinlig at hun ikke hilser, men er det noen som bør kjenne hvor pinlig det er så er det henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå