GÃ¥ til innhold

Kjenner at dette ble pinlig 😱

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flyttet til nytt nabolag for et par mnd siden. Jeg kom litt feil ut med ene naboen, pga hunden deres, men jeg ba om unnskyldning osv... Veldig sjeldent jeg ser dem altså, men idag var jeg utenfor huset mitt og ser naboen kommer oppover veien. Jeg snur meg og smiler pent og sier " hallo ", hun sa ingenting, som om hun ikke så meg men jeg vet at hun så meg. Jeg ville grave meg ned i jorda, det var så pinlig :(

Jeg skjønner ikke hva problemet hennes er. Mannen hilser jeg stadig og støtt på, han hilser alltid tilbake. Jeg ser henne veldig sjeldent og idag var det bare pinlig. Skjønner ikke hva jeg har gjort? Føler bare at kanskje er det ikke noe med meg, men med henne...

Hva tror du? Har du noen sånn naboer?

Anonymous poster hash: 807e1...dcd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva var det som skjedde den gangen med hunden? Veldig spesielt å ikke si hei når du er hyggelig,men noen mennesker er bitre og sure. Ikke tenk på det. Jeg kan si hei til folk i nabolaget som ikke sier hei tilbake selvom vi ikke har hatt noen krangler. Da tenker jeg bare at de er noen surpomper,og jeg vil heller være den hyggelige naboen😊

Anonymous poster hash: f2841...c38

Skrevet

Hva var det som skjedde den gangen med hunden? Veldig spesielt å ikke si hei når du er hyggelig,men noen mennesker er bitre og sure. Ikke tenk på det. Jeg kan si hei til folk i nabolaget som ikke sier hei tilbake selvom vi ikke har hatt noen krangler. Da tenker jeg bare at de er noen surpomper,og jeg vil heller være den hyggelige naboenAnonymous poster hash: f2841...c38

Hunden deres er vant med å gå løs, og mange ganger i det jeg åpner døren så hoppet han på meg. Jeg sa at jeg ikke likte det og at jeg ikke vil se den hunden på min tomt. Siden da har hunden gått i bånd, og så vidt jeg vet er det båndtvang i Norge. Jeg følte meg litt teit, så jeg og mannen tok med kake til dem, og jeg ba mannen om unnskyldning, ettersom hun ikke var der. Og mannen er grei og hilser alltid mens hun? Jah..

Skrevet

Som oftest er det mannen som går tur med hunden, og det var mannen jeg kjeftet på den gangen. Hi

Skrevet

Haha, hun har et problem. Bikkja har ingenting med å gå løs, helt på sin plass at noen sa i fra.

Anonymous poster hash: 2bb37...0f2
Skrevet

Noen tåler ikke å ble snakket til tydeligvis. . Ikke bry deg noe om det.. jeg synes det var helt greit av deg å si fra..

vi har et lignende "problem".. naboens hund hoooet opp på barna mine og en gang falt sønnen min i bakken.. han ble livredd og er fortsatt livredd hunder.. jeg sa fra at de fikk holde den hunden på egen tomt og i bånd. .de også hilser nesten ikke etterpå og virker bare sure..

så får de bare være sure, tenker jeg!

Anonymous poster hash: 264b0...dd8

Skrevet

*hoppet

Anonymous poster hash: 264b0...dd8

Skrevet

Noen tåler ikke å ble snakket til tydeligvis. . Ikke bry deg noe om det.. jeg synes det var helt greit av deg å si fra..

vi har et lignende "problem".. naboens hund hoooet opp på barna mine og en gang falt sønnen min i bakken.. han ble livredd og er fortsatt livredd hunder.. jeg sa fra at de fikk holde den hunden på egen tomt og i bånd. .de også hilser nesten ikke etterpå og virker bare sure..

så får de bare være sure, tenker jeg!Anonymous poster hash: 264b0...dd8

Oj, og jeg trodde at jeg har spesielle naboer. Skal prøve å ikke bry meg, syns bare det var pinlig. Jeg hilser og hun ingenting, bare later som hun ikke ser meg men ser rett på meg... Neste gang skal jeg ikke hilse, bare snu hodet mitt andre vei. Skjønner bare ikke at noen skal være sååååå langsinte.

Skrevet

Er sikkert ei sånn ei som tror hunden er barnet hennes eller noe, sånne hundeeiere er ikke helt gode i toppen.

Skrevet

Du får prøve å ikke bry deg om det. Jeg hadde lenge naboer som ikke hilste (nå har de flyttet). Antakelig ble det sånn delvis fordi de var ekstremt arrogante og delvis fordi datteren deres var helt ufyselig og fikk tilsnakk mer enn én gang. Selvfølgelig irriterte det meg iblant, men etterhvert ble det litt deilig å bare overse dem også.

Skrevet

Er sikkert ei sånn ei som tror hunden er barnet hennes eller noe, sånne hundeeiere er ikke helt gode i toppen.

Haha! Jeg hadde hund før og ja, han var ungen min. Men aldri om jeg hadde godtatt at han hadde hoppet opp på noen eller noe slikt. Snakk om å skjære alle over en kam! Jaja, deg om det.

Og til deg HI; ikke bry deg om det. Det er nok hun som sliter litt..

Anonymous poster hash: ca51f...b6f

Skrevet

Hoppet hunden deres på deg når du åpnet døren?

Skrevet

Er sikkert ei sånn ei som tror hunden er barnet hennes eller noe, sånne hundeeiere er ikke helt gode i toppen. Anonymous poster hash: 2bb37...0f2

Har også en hund og han er min lille baby. Men han verken går uten bånd eller hopper på folk.

Hi

Skrevet

Ja. Huset vårt ble bygd i år, før det var det bare skog og trær, så folk og hunder var vant med å gå som de ville. Etter vi flyttet inn, har vi opplevd at unger løper gjennom vår tomt, hunder og folk brukte vår innkjørselen som snuplassen. Det har heldigvis utbedret seg, ettersom de selv skjønte at her bor det folk nå. Men naboens sin hund fortsatte å løpe på tomta vår, uten bånd. Når jeg skulle på tur med hunden min og åpnet døren min, så hoppet hunden deres på meg. Nesten hver gang ble det bråk med hunder. Nesten så jeg ikke turte å gå ut. Til en gang jeg ikke orket mer og sa til naboen at de må begynne å ha hunden i bånd og at den ikke har noe på vår tomt å gjøre. Jeg skrek riktignok, men jeg ble så forbanna. Etter noen dager gikk jeg med kake og ba om unnskyldning.

Mannen ser jeg titt og ofte mens ikke henne, før imorges. Drev på med noe ute, og ser henne komme, hilser på men nei... Nå tenker jeg bare " fuck you ". Ikke mitt problem.

Skrevet

Typisk umodene hundeeier som mener det er en menneskerett å ha sin hund løs.

Jeg er selv hundeeier og har aldri vært i en slik situasjon fordi jeg passer på hunden min.

Vil hun være sur, la henne være det. Mest sannsynlig et menneske det ikke er noen vits å være venn med.

Anonymous poster hash: d964e...097

Skrevet

Ja. Huset vårt ble bygd i år, før det var det bare skog og trær, så folk og hunder var vant med å gå som de ville. Etter vi flyttet inn, har vi opplevd at unger løper gjennom vår tomt, hunder og folk brukte vår innkjørselen som snuplassen. Det har heldigvis utbedret seg, ettersom de selv skjønte at her bor det folk nå. Men naboens sin hund fortsatte å løpe på tomta vår, uten bånd. Når jeg skulle på tur med hunden min og åpnet døren min, så hoppet hunden deres på meg. Nesten hver gang ble det bråk med hunder. Nesten så jeg ikke turte å gå ut. Til en gang jeg ikke orket mer og sa til naboen at de må begynne å ha hunden i bånd og at den ikke har noe på vår tomt å gjøre. Jeg skrek riktignok, men jeg ble så forbanna. Etter noen dager gikk jeg med kake og ba om unnskyldning.

Mannen ser jeg titt og ofte mens ikke henne, før imorges. Drev på med noe ute, og ser henne komme, hilser på men nei... Nå tenker jeg bare " fuck you ". Ikke mitt problem.Anonymous poster hash: 807e1...dcd

Herregud da! Ikke bry deg om henne, hadde ikke ofret dem en tanke jeg. SÃ¥ frekt!

Skrevet

Må si at hvis en ny nabo her i området hadde skreket til meg, hadde jeg nok ikke giddi å hilst på henne neste gang jeg så henne. Greit nok at du ba om unnskyldning, og hunden hoppet på deg, men uansett. Nei, det hadde jeg ikke giddi.

Anonymous poster hash: c8083...ad0

Skrevet

kanskje hun ikke liker at du og mannen har en god tone?

Hvis man er en sur burugle, kan det vær hardt å godta at andre damer er hyggelige mot mannen. Og hvis mannen i tillegg er hyggelig tilbake, da er det jo en ekstra god grunn til å være skikkelig muggen. Lenge.

Hev deg over det, hun skjønner kanskje at du ikke er noen trussel etter hvert.

Skrevet

Må si at hvis en ny nabo her i området hadde skreket til meg, hadde jeg nok ikke giddi å hilst på henne neste gang jeg så henne. Greit nok at du ba om unnskyldning, og hunden hoppet på deg, men uansett. Nei, det hadde jeg ikke giddi.

Ikke giddi gå på skole heller du?

Skrevet

Så teit av henne! Folk som ikke svarer når man hilser på dem er noe av det verste jeg veit.. Det er hun som har problemer, ikke bry deg om det

Anonymous poster hash: 1816d...3d3
Skrevet

Det var jo mannen hun kjeftet på, ikke kona, det er hun som ikke hilser!!

Anonymous poster hash: c3178...d25

Skrevet

Hun fikk ikke kake.. Sikkert derfor 😂

Skrevet

Må si at hvis en ny nabo her i området hadde skreket til meg, hadde jeg nok ikke giddi å hilst på henne neste gang jeg så henne. Greit nok at du ba om unnskyldning, og hunden hoppet på deg, men uansett. Nei, det hadde jeg ikke giddi.Anonymous poster hash: c8083...ad0

Ikke giddi gå på skole heller du?Anonymous poster hash: d964e...097

Nei, jeg er nemlig tilbakestående. DIALEKT, skjønner du.

Skrevet

Haha! Jeg hadde hund før og ja, han var ungen min. Men aldri om jeg hadde godtatt at han hadde hoppet opp på noen eller noe slikt. Snakk om å skjære alle over en kam! Jaja, deg om det.

Og til deg HI; ikke bry deg om det. Det er nok hun som sliter litt..

Anonymous poster hash: ca51f...b6f

Nei, hunden var ikke ungen din. Den var hunden din. Jeg hater det når folk omtaler hunder som barna sine og sier de er like glad i dem som i barna, for det er ikke sant! 

En bekjent av meg måtte avlive hunden sin. Han var helt knust, gråt og sa at det var som å miste en unge. Jeg tenkte i mitt stille sinn at det visste nok egentlig både han og jeg at det ikke var, men sa ikke noe. Noen få uker senere var jeg til stede da han fikk telefon om at sønnen hans (som var voksen) hadde forsøkt å ta livet av seg. Han var kjørt til sykehus, men det var uklart om han var i live. Min bekjente falt bokstavlig talt sammen på gulvet, hvit i ansiktet og ute av stand til å gjøre noe som helst. Jeg måtte støtte ham ut i bilen og kjøre til sykehuset, og hele veien var han i sjokk, og han verken gråt eller sa noe. Heldigvis overlevde sønnen hans (og fikk hjelp, forresten). Den episoden illusterte for meg veldig godt forskjellen mellom "barn" og barn. Han sørget over hunden, men da han trodde han hadde mistet sønnen sin gikk han rett i sjokk.

Anonymous poster hash: 31f0f...a79

Skrevet

Må si at hvis en ny nabo her i området hadde skreket til meg, hadde jeg nok ikke giddi å hilst på henne neste gang jeg så henne. Greit nok at du ba om unnskyldning, og hunden hoppet på deg, men uansett. Nei, det hadde jeg ikke giddi.Anonymous poster hash: c8083...ad0

Ikke giddi gå på skole heller du?Anonymous poster hash: d964e...097
Nei, jeg er nemlig tilbakestående. DIALEKT, skjønner du.

Jeg skjønte du er det da. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...