Gå til innhold

På en skala på 1 til 10....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor vondt syntes du at riene var, der 10 er ubeskrivelig smerte ?

Anonymous poster hash: cf080...b67

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10

Anonymous poster hash: eaf52...d19

Skrevet

10. På slutten da. Da sleit jeg så at jordmoren spurte om jeg ikke ville ha epidural.

Anonymous poster hash: 47bd5...1e3

Skrevet

7

Anonymous poster hash: e9cc8...0d4
Skrevet

10

Aldri hatt så vondt verken før eller siden. Men så har jeg ikke hatt det så godt som etterpå verken før eller siden heller.

Skrevet

7

Anonymous poster hash: e9cc8...0d4

Der jeg holder meg og 😊 hi

Anonymous poster hash: cf080...b67

Skrevet

7,det verste var når ungen lå å stanget hodet i bekkenet! Det var grusomt, og smerten det ga var helt jævlig, så den smerten gir jeg 10

Skrevet

Fra 7 cm til full åpning: 10.

Anonymous poster hash: c3726...12e

Skrevet

10!!

Jeg vet at fødselssmerter er veldig individuelle, men min første fødsel var rett og slett grusom. Jeg har styrtrier og skulle få epidural, men dessverre så hadde det akkurat skjedd en bilulykke og da var ikke jeg prioritert. (det var ingen som kunne sette epidural på meg - pga helligdag så var det kun 1 anestetilege på jobb fikk jeg vite) Så jeg lå i timesvis med sinnsyke smerter og når jeg endelig fikk epidural stoppet alt opp. Endte med at babyen ble tatt med sugekopp, jeg måtte sy mye og babyen fikk en infeksjon.

Før fødsel nr 2 hadde (maaange år senere) hadde jeg samtale med sykehuset for å gå gjennom min første fødsel og da innrømte jordmor at jeg hadde vært veldig uheldig med min første fødsel!!

Anonymous poster hash: 26fc2...506
Skrevet

10 her også, det var utrolig vondt men jeg gjør det gjerne igjen ;)

Anonymous poster hash: 0b26c...0b0
Skrevet

9 på en og 7 på en, snakk om pressriene for begge.

Skrevet

8 på første og 10 på andre. Begge styrtfødsler som heldigvis ikke varte lenge.

Men det beste er jo at man heldigvis glemmer raskt hvor vondt det er. :) Smertene er jo forbigående og da er de til å leve med. (Selv om det ikke føles slik akkurat når det skjer...)

Skrevet

5 på rier men dei smertene jeg får på sidene av låret er 10 blank.

Anonymous poster hash: 714e4...20c

Skrevet

å gå fra 6 cm til 10 cm på ca 15-20 minutter gir jeg lett en 10'er på den skalaen..

Anonymous poster hash: a23cd...774
Skrevet

10

Anonymous poster hash: 8ff40...0ec

Skrevet

Jeg har ikke født tidligere men har gått igjennom en helvetes abort etter MA der jeg var sikker på at jeg skulle bli delt i to. Jeg hadde de verste Mensensmertene pluss heftige rier oppå der igjen! Så jeg grugleder meg til den dagen jeg faktisk skal i fødsel, for å sammenligne disse smertene. Jeg har uansett hvordan det blir, fått en smakebit på hva jeg skal igjennom, bare at ved fødsel er det en stor gevinst til slutt, det var det ikke med aborten :(

Anonymous poster hash: d4107...e32

Skrevet

Første fødsel 10

Andre 3 (var nesten ikke vondt i det hele tatt, drømmefødsel uten epidural)

Skrevet

Første fødsel 10

Andre 3 (var nesten ikke vondt i det hele tatt, drømmefødsel uten epidural)

digger profilbildet ditt her :) litt sånn fu...off,haha :) søt da :)

Anonymous poster hash: d4107...e32

Skrevet

1. 10

2. 9,5

3. 4

Anonymous poster hash: 9c9e6...c5a

Skrevet

7

Har migrene, det er 10.

Anonymous poster hash: fc24a...f9c

Skrevet

Altså, med første hadde jeg effektive stormrier, spydde og ting var helt utav kontroll, så jeh var nok oppe på ni, kanskje litt innom ti på de verste.

Fødsel nr to og tre tror jeg havner ned på henholdsvis 6 og 5 den lille stunden de var vonde.

Anonymous poster hash: 310e0...9ad

Skrevet

En periode var det 10. Jeg var i utgangspunktet ikke redd for smertene, da jeg vet at jeg takler smerte veldig bra. Ble derfor svært overrasket over vondt det var!

Anonymous poster hash: f9be6...0b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...