Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #26 Skrevet 3. september 2014 Jeg rapporterte dette inn idag tidlig , og jeg syns fler skal begynne å rapportere ved mobbing av barn ! Anonymous poster hash: fc78f...1a0
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #27 Skrevet 3. september 2014 Hun har skrevet om dette på bloggen sin Anonymous poster hash: f9975...ae0
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #28 Skrevet 3. september 2014 Hun har skrevet om dette på bloggen sin Anonymous poster hash: f9975...ae0 Ja det har vi fått med oss Anonymous poster hash: fc78f...1a0
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #29 Skrevet 3. september 2014 Kan ikke noen bare slette denne posten? Enten du som laget den eller moderatorene. Det er ikke noe kult med et forum der folk henger ut barn. Anonymous poster hash: cfb58...39a
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #30 Skrevet 3. september 2014 Spesielt navnevalg, men for dem så er jo dette vanlig og det er ytterst sjeldent at barn er dømmende hvis ikke de har lært av foreldrene sine. Ellers synes jeg ikke det er noe verre med denne bloggeren enn utallige andre og nydelige barn har hun virkelig Anonymous poster hash: 92be6...6fd
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #31 Skrevet 3. september 2014 Ikke greit å mobbe barn eller voksne, men her er det vel strengt tatt moren som blir hengt ut. Det er jo hun som har gitt navnet til ungen! Jeg tenker og at når man kaller barnet sitt Princess ..... ....., så må man faktisk tåle tilbakemeldinger som ikke faller i god jord. Det er jo riiimelig spesielt å hete Princess, og det burde moren (og faren) tenkt litt mer grundig gjennom før de gav datteren "navnet". Det er temmelig korttenkt at det ikke vil gi noen negativ respons. Stakkars ungen når hun vokser opp, tenk så flaut det blir for henne når hun blir eldre! Anonymous poster hash: 23b8a...87d Dette ble bare for dumt. Man må tåle slikt når man gir barna spesielle navn? Anonymous poster hash: f4baa...77a
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #32 Skrevet 3. september 2014 Poenget er vel at moren ikke har tenkt så veldig langt når det kommer til navnevalg og at det kan komme til å skape problemer for datteren. Det er stort sett det samme for meg hva folk heter, men når det går så langt som dette tenker jeg at "hun er er ung mor som ikke har tenkt på at ungen en dag skal begynne på ungdomskolen" Og det er ikke mobbing av ungen jeg ville få frem her, men at moren faktisk setter ungen sin i en vanskelig situasjon fordi hun absolutt skal ha et navn som ingen andre har og som kan være veldig belastende. Jeg trodde ikke at det var lov med det navnet engang jeg.. Datteren hennes var jo kjempenydelig btw.. HI Anonymous poster hash: 5642e...98a
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #33 Skrevet 3. september 2014 Poenget er vel at moren ikke har tenkt så veldig langt når det kommer til navnevalg og at det kan komme til å skape problemer for datteren. Det er stort sett det samme for meg hva folk heter, men når det går så langt som dette tenker jeg at "hun er er ung mor som ikke har tenkt på at ungen en dag skal begynne på ungdomskolen" Og det er ikke mobbing av ungen jeg ville få frem her, men at moren faktisk setter ungen sin i en vanskelig situasjon fordi hun absolutt skal ha et navn som ingen andre har og som kan være veldig belastende. Jeg trodde ikke at det var lov med det navnet engang jeg.. Datteren hennes var jo kjempenydelig btw.. HI Anonymous poster hash: 5642e...98a Ja at hun er ung har nok mye med navnebakgrunnen . Klarer jo tross alt ikke å se fremover ! Kjære deg , La nå folk få kalle ungene hva de vil og slutt å dra alder inn i dette ! Gå å finn på noe bedre ! Anonymous poster hash: fc78f...1a0
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #34 Skrevet 3. september 2014 Er mobbingen fjernet? For jeg ser ikke noe mobbing i denne tråden. Anonymous poster hash: 3fbb4...1a7
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #35 Skrevet 3. september 2014 Er mobbingen fjernet? For jeg ser ikke noe mobbing i denne tråden. Anonymous poster hash: 3fbb4...1a7 Noe er fjernet Anonymous poster hash: fc78f...1a0
Nodisc Skrevet 3. september 2014 #36 Skrevet 3. september 2014 Står det ikke lenger ned at hun heter Alina Adriana? Eller har hun to jenter? Anonymous poster hash: abafd...5fd Jo hun heter det.. skjønner ikke hva folk maser om. Navnet er jo kjempefint
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #37 Skrevet 3. september 2014 Seriøst.. Mobber dere virkelig et barn? I full offentlighet med fullt navn på ungen og det hele, så hun kan google seg selv og lese det dere har skrevet når hun blir større... Virkelig? I prinsippet enig, men "fullt navn på ungen" innebærer ordet Princess. Det er rimelig, rimelig mange treff på det ordet vil jeg tro. Anonymous poster hash: c206e...e94
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #38 Skrevet 3. september 2014 Jeg kaller sønnen min for prins,er ikke ung mor av den grunn Men kaller ALLE barnet ditt for prins? Lærere, venner, naboer? Er det prins som skal prøve å få seg en god jobb uten å bli stigmatisert? Anonymous poster hash: c206e...e94
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #39 Skrevet 3. september 2014 Alina og Adriana var nydelige navn:) Princess var veldig uvanlig her i Norge. Men i USA er princess mye brukt, spesielt hos afro amerikanere:) Anonymous poster hash: 68b36...d3f
Amalie87 Skrevet 3. september 2014 #40 Skrevet 3. september 2014 Hvordan skal det virkelig gå med mobbing når voksne mennesker mobber navnet til en 2 år gammel jente! Dette var virkelig utrivelig lesning! Håper denne tråden kan bli slettet! For øvrig tenker jeg også at foreldre bør være forsiktig med å dele for mye av sine barns liv på Internett og blogger, på samme måte som barn ikke selv velger sine navn, velger de heller ikke å utlevere seg på nett.. Gjelder mange mammabloggere!
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #41 Skrevet 3. september 2014 Folk hær inne e jo helt fjern !Ka i alle daga e det som gjør at dere tror det er greit å komme med meninger angående navnet til en liten jente?Rakke ned på unge mødre på grunn av navne valg å hvordan de ser ut.Æ personlig syns de "eldre" er verst, dritt snakk, personangrep, gammeldagse holdninger. E det overhodet ingen forståelse for at alle ikke e likens.E dåkker sur å grinat for at de unge mamma bloggerne ser bra ut ? eller i hvertfall sjøl syns dem gjør det.La dem no for all del holde på med det de liker.Blir helt satt ut av det gjenge hær inne avåtil. Masse sure, bitre, hængemaga kjerringe. Me sikkelige kjærring-holdninge. La folk være forskjelli.Å Ja æ skriv dialekt, get over it ! Anonymous poster hash: d72ca...69d
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #42 Skrevet 3. september 2014 Dette er jo kjerringforum nummer 1 da, så jeg er ikke overrasket over denne tråden. Anonymous poster hash: 2d58f...fb4
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #43 Skrevet 3. september 2014 det er jo ingen som mobber BARNET! Det er moren/farens navnvalg som er helt på jordet. "Princess" som første fornavn er bare ikke forsvarlig. Anonymous poster hash: 90f2f...867
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #44 Skrevet 3. september 2014 det er jo ingen som mobber BARNET! Det er moren/farens navnvalg som er helt på jordet. "Princess" som første fornavn er bare ikke forsvarlig. Anonymous poster hash: 90f2f...867 Ikke forsvarlig??? ka i alle daga har ett navn med forsvarlighet å gjøre.... Det e væl ganske inviduelt ka man foretrekker som menneske. Det som e rett for deg, er ikke nødvendigvis rett for andre. Syns alle skal bli mere åpen, å respektere at andre er annerledes enn det som var normen for 30 år siden. Anonymous poster hash: d72ca...69d
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #45 Skrevet 3. september 2014 Herrefred... Ingen mobber barnet. Barnet er nydelig. Er vel heller den tanketomme moren vi mobber litt. Anonymous poster hash: 96b48...edb
Øyne som ser!! Skrevet 3. september 2014 #46 Skrevet 3. september 2014 Herrefred... Ingen mobber barnet. Barnet er nydelig. Er vel heller den tanketomme moren vi mobber litt. Anonymous poster hash: 96b48...edb Så da er det greit å mobbe? Lærer du ungene dine å mobbe folk som ikke er helt som dem selv?
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #47 Skrevet 3. september 2014 Herrefred... Ingen mobber barnet. Barnet er nydelig. Er vel heller den tanketomme moren vi mobber litt. Anonymous poster hash: 96b48...edb Så da er det greit å mobbe? Lærer du ungene dine å mobbe folk som ikke er helt som dem selv? Nå har jeg strengt tatt ikke mobbet noen, men det er faktisk helt på trynet å kalle ungen Princess. Jeg trodde ikke engang det var lov, for det bør det strengt tatt ikke være. Nei, jeg lærer selvfølgelig ikke barna å mobbe. Dere oppfører dere så skinnhellige, men jeg garanterer at dere tenker deres over et slikt navn. Anonymous poster hash: 96b48...edb
Nodisc Skrevet 3. september 2014 #48 Skrevet 3. september 2014 Herrefred... Ingen mobber barnet. Barnet er nydelig. Er vel heller den tanketomme moren vi mobber litt. Anonymous poster hash: 96b48...edb Så da er det greit å mobbe? Lærer du ungene dine å mobbe folk som ikke er helt som dem selv? Nå har jeg strengt tatt ikke mobbet noen, men det er faktisk helt på trynet å kalle ungen Princess. Jeg trodde ikke engang det var lov, for det bør det strengt tatt ikke være. Nei, jeg lærer selvfølgelig ikke barna å mobbe. Dere oppfører dere så skinnhellige, men jeg garanterer at dere tenker deres over et slikt navn. Anonymous poster hash: 96b48...edb Jenta heter jo ikke Princess, hun blir bare kalt det. .
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #49 Skrevet 3. september 2014 Man kan tenke hva man vil om hvem man vil. Men betyr vel for fader ikke at man sitter å slenger det ut av seg på et åpent forum? Om man mobber mor eller barn , er vel ett fett ! Mobbing er mobbing ! Så igjen ; skam dere og skaff dere noe bedre å gjøre ! Anonymous poster hash: fc78f...1a0
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #50 Skrevet 3. september 2014 Ja nå sier jeg det, holdt meg lenge, men dette blir for dumt. Voksne folk.... Jeg har ei venninne som heter AnnPrincess, det går helt fint med hu. Aldri blitt mobba pga navnet sitt, men sleit litt med kommentarer angående heftige kviser i tenåra. Må dere faen meg se å ta dere sammen. Anonymous poster hash: 0b008...ff7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå