Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #1 Skrevet 2. september 2014 kaller ungen Princess!!! http://siljelo.blogg.no Anonymous poster hash: 5642e...98a
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #2 Skrevet 2. september 2014 😄 Anonymous poster hash: 247f3...d6b
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #3 Skrevet 2. september 2014 Huff da. Posere halvnaken i mammabloggen er jo flott. Og Princess?!? Anonymous poster hash: 19930...6f7
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #4 Skrevet 2. september 2014 Jeg klarte ikke lese mye av den bloggen. Ble rett og slett flau på hennes vegne Anonymous poster hash: 0751e...7e3
MammantilNurket Skrevet 2. september 2014 #5 Skrevet 2. september 2014 Å du godeste ... jeg savner ord
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #6 Skrevet 2. september 2014 'Siljelo' Hihi! Anonymous poster hash: 886c9...a42
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #8 Skrevet 2. september 2014 Syns ikke hun var så ille jeg da..... Anonymous poster hash: 46fb3...4e8
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #9 Skrevet 2. september 2014 Er det mulig??? Stakkars jente som må gå rundt og hete Princess..... Huff.... Og hva er det med de trutmunnene????? Noe så STYGT!!! Anonymous poster hash: 558ce...ffc
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #10 Skrevet 2. september 2014 For all del HI . Ikke sammenlign normale , oppgående unge mødre med henne ! Anonymous poster hash: fc78f...1a0
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #11 Skrevet 2. september 2014 For all del HI . Ikke sammenlign normale , oppgående unge mødre med henne ! Anonymous poster hash: fc78f...1a0 Beklager! Du har helt rett. Anonymous poster hash: 5642e...98a
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #12 Skrevet 2. september 2014 Huff, jeg ble bare lei meg av å se på bildene. Nedover ser man en nydelig jente, men oppover blir det mer og mer plastikk og hun ser jo ikke ut til slutt. Hva skjer med verden, er det slik det forventes at vi ser ut? Anonymous poster hash: 54f51...bee
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #13 Skrevet 3. september 2014 Hahahaha Nydelig unge da. Håper hun får byttet navn før hun når tenårene. Anonymous poster hash: 96b48...edb
Måbaresi... Skrevet 3. september 2014 #14 Skrevet 3. september 2014 Seriøst.. Mobber dere virkelig et barn? I full offentlighet med fullt navn på ungen og det hele, så hun kan google seg selv og lese det dere har skrevet når hun blir større... Virkelig?
Mamma_til_2 Skrevet 3. september 2014 #15 Skrevet 3. september 2014 Ta dere sammen, akkurat slik som dere holder på nå så virker dere ikke noe særlig eldre eller smartere selv.
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #16 Skrevet 3. september 2014 Jeg har møtt mødre oppi 30 årene som oppfører seg som om de skulle vært 17, blir vel litt feil å feie alle unge mødre under en kam. Jeg er vandt meg å bli uglesett fordi jeg har et barn på 5 og selv er 22 men jeg har virkelig jobba beinhardt siden jeg var 17 år, helt alene uten hjelp for å gi barnet mitt det beste. Det du heller kunne skrevet var, "Du vet du er ung mor" når du ikke kan gå på butikken med barnevogn uten å ikke bli glodd og hvisket om. Noen unge mødre er faktisk gode mødre, jeg sier ikke at jeg selv er perfekt, men jeg har virkelig gjort det beste JEG kan i forhold til hvordan jeg selv ble oppdratt, min situasjon, og ja det har faktisk gått ekstremt bra. Selvsagt er det utfordringer, men da er jeg i alle fall vært menneskelig nok til å spørre om råd, veiledning eller hjelp. Hjelpes meg det finnes MENNESKER der ute som er helt på jordet, ikke sett dem i bås. Anonymous poster hash: 98d94...ce2
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #17 Skrevet 3. september 2014 Jeg har møtt mødre oppi 30 årene som oppfører seg som om de skulle vært 17, blir vel litt feil å feie alle unge mødre under en kam. Jeg er vandt meg å bli uglesett fordi jeg har et barn på 5 og selv er 22 men jeg har virkelig jobba beinhardt siden jeg var 17 år, helt alene uten hjelp for å gi barnet mitt det beste. Det du heller kunne skrevet var, "Du vet du er ung mor" når du ikke kan gå på butikken med barnevogn uten å ikke bli glodd og hvisket om. Noen unge mødre er faktisk gode mødre, jeg sier ikke at jeg selv er perfekt, men jeg har virkelig gjort det beste JEG kan i forhold til hvordan jeg selv ble oppdratt, min situasjon, og ja det har faktisk gått ekstremt bra. Selvsagt er det utfordringer, men da er jeg i alle fall vært menneskelig nok til å spørre om råd, veiledning eller hjelp. Hjelpes meg det finnes MENNESKER der ute som er helt på jordet, ikke sett dem i bås. Anonymous poster hash: 98d94...ce2 Nå kommenterte jeg ang det igår , og HI beklaget seg jo for det . Så tror nok ikke hu mente det sånn Anonymous poster hash: fc78f...1a0
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #18 Skrevet 3. september 2014 Jeg var inne på bloggen idag , og hu har da fått med seg mobbingen av navn her inne. Jeg syns forferdelig synd på henne , og selvom hu viser seg utad som lite voksen så er mobbing av barna å ta steget videre! Skam dere ! Hvem er verst ? Ung mor , med delvis "annerledes " syn på hvordan hu mener man skal være , eller dere ( som opptrer så voksent ) som sitter å mobber uskyldige barn? Drit nå i å les bloggen, finn dere enn annen hobby . Og skal du mobbe noen med fullt navn , så gjør det i et lukket rom med vennene dine ! Datteren er sikkert stolt og fornøyd over navnet sitt helt til hu finner dette innlegget som mobber hu med fullt navn !!! Anonymous poster hash: fc78f...1a0
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #19 Skrevet 3. september 2014 Oki 4 ord : Oh my fu....God!!!!!! Jeg blir så flau at jeg kjenner rødmen helt fra lilletåen og opp i hårfestet!!!!! Nå har forøvrig blogger snappet opp denne tråden og dedikert et helt innlegg Vedr dette på bloggen sin!!!!! Nei,nei,nei.nei sier jeg bare..... Anonymous poster hash: d3c63...ad0
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #20 Skrevet 3. september 2014 Oki 4 ord : Oh my fu....God!!!!!! Jeg blir så flau at jeg kjenner rødmen helt fra lilletåen og opp i hårfestet!!!!! Nå har forøvrig blogger snappet opp denne tråden og dedikert et helt innlegg Vedr dette på bloggen sin!!!!! Nei,nei,nei.nei sier jeg bare..... Anonymous poster hash: d3c63...ad0 Hva gjør deg så mye bedre at du føler du kan hetse bloggeren? Selfølgelig skriver hu et innlegg om dette !! Det er mobbing av datteren hennes! Om du syns det er rart sier det mye om hva du selv syns er ok ovenfor dine barn ! Anonymous poster hash: fc78f...1a0
Sint naken biltyv Skrevet 3. september 2014 #21 Skrevet 3. september 2014 HI, mobbing av barn? Virkelig... Bedre å være ung mor enn en fullstendig tett i hodet og mobbende mor!!
me_87 Skrevet 3. september 2014 #22 Skrevet 3. september 2014 Jeg kaller sønnen min for prins,er ikke ung mor av den grunn
Anonym bruker Skrevet 3. september 2014 #23 Skrevet 3. september 2014 Ikke greit å mobbe barn eller voksne, men her er det vel strengt tatt moren som blir hengt ut. Det er jo hun som har gitt navnet til ungen! Jeg tenker og at når man kaller barnet sitt Princess ..... ....., så må man faktisk tåle tilbakemeldinger som ikke faller i god jord. Det er jo riiimelig spesielt å hete Princess, og det burde moren (og faren) tenkt litt mer grundig gjennom før de gav datteren "navnet". Det er temmelig korttenkt at det ikke vil gi noen negativ respons. Stakkars ungen når hun vokser opp, tenk så flaut det blir for henne når hun blir eldre! Anonymous poster hash: 23b8a...87d
Gjest Kira Skrevet 3. september 2014 #24 Skrevet 3. september 2014 Tråden er moderert og noen innlegg ang denne bloggeren sitt barn er fjernet. Det er tillatt å diskutere personer som eksponerer seg selv gjennom feks blogger, men det er fint å vise litt varsomhet når det kommer til diskusjonen rundt deres barn. Disse barna har ikke valgt å bli eksponert på nettet, og kan senere finne sårende/krenkende utsagn om seg selv. Dette bør man ha i bakhodet uavhengig av hvilke barn som blir diskutert. Kira Brukermoderator
Sint naken biltyv Skrevet 3. september 2014 #25 Skrevet 3. september 2014 Ikke greit å mobbe barn eller voksne, men her er det vel strengt tatt moren som blir hengt ut. Det er jo hun som har gitt navnet til ungen! Jeg tenker og at når man kaller barnet sitt Princess ..... ....., så må man faktisk tåle tilbakemeldinger som ikke faller i god jord. Det er jo riiimelig spesielt å hete Princess, og det burde moren (og faren) tenkt litt mer grundig gjennom før de gav datteren "navnet". Det er temmelig korttenkt at det ikke vil gi noen negativ respons. Stakkars ungen når hun vokser opp, tenk så flaut det blir for henne når hun blir eldre! Anonymous poster hash: 23b8a...87d Er nok av voksne folk som gir barna sine spesielle navn også. La oss mobbe alle som gir barna sine spesielle navn👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå