Gå til innhold

Har din 4 åring fritidsaktiviteter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min har håndball (vel, mye lek) en time i uka og fotball 1 time i uka.

Anonymous poster hash: 3c312...2a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, her har ygnstejenta på 4 år nettopp begynt på turning (gymlek). Eldste begynte ikke før 5 år. 

Anonymous poster hash: 6b60a...d18
Skrevet

Jenta vår ble nylig 4, og går ikke på fritidsaktiviteter. Hun er såpass sliten etter barnehagen at hun trenger ro og tid sammen med oss andre. Minsten på 3 kommer trolig heller ikke til å begynne på noe før (nærmere) skolealder. Men de to er ganske så aktive sammen likevel da.. ;-)

Men eldstemann gikk på turning fra han var 3,5 år ;-)

Anonymous poster hash: c2b33...f44

Skrevet

Hun går på turn og kulturskolen

Anonymous poster hash: bbf5d...adb

Skrevet

Nei, synes det er helt sprøtt hvor mange organiserte aktiviteter barn går på. Jeg skal ikke sette opp barnet mitt på noe før han eventuelt ber om det, og tror ikke det vil skje før skolealder. Han har  herlige dager etter barnehage med fri lek sammen med nabobarna til det er tid for kveldsmat og legging. For meg er den ideelle barndommen mest mulig ustrukturert.

Anonymous poster hash: f58c5...057
Skrevet

Nei, da mine barn var 4 år fikk de lov til å være barn. 

Anonymous poster hash: 70417...544
Skrevet

Nei, har ikke hatt fritidsaktiviteter som 4-åringer. Begge har begynt på allidrett siste året i barnehagen, da de var 5. Før det har det vært mer behov for å roe ned enn å fire opp.

Anonymous poster hash: c8487...fb9

Skrevet

Min går på svømming og får likevel lov å være barn :-)

Anonymous poster hash: d2bc8...579

Skrevet

Friidrett skal de starte på mandag.begge har mye energi så det vil være godt å bruke den,tror jeg.

Skrevet

Mi går på svømming en gang i uka og eeeeelsker det!

Anonymous poster hash: 4287b...4f1

Skrevet

Vurderte fotball i fjor, men ventet til i år:) Nå er han fem, og har fotball en time i uka, det er supersosialt siden flere fra barnehagen og andre han skal gå på skole med neste år går der. Fin måte å bli kjent med andre barn og foreldre før skolestart.

I tillegg er vi på familiebading en dag i helgen, holder på å lære ham å svømme. 

Anonymous poster hash: 3b6a2...b46
Skrevet

Min går på ridning en gang i uka. 

Anonymous poster hash: 964a5...af1
Skrevet

Her vi bor er det utrolig dårlig tilbud. Er ingenting nå

Anonymous poster hash: eb0d3...876

Skrevet

Hehe, det var da veldig bastant? :) Mine barn gikk på turn en gang i uken når de var fire år. Det fungerer omtrent som gymtimene på barneskolen, der de går fra stasjon til stasjon og gjør forskjellige aktiviteter (klatrer, hopper, balanserer osv.) og i tillegg synger og danser de litt og leker osv. Kjempemorsomt for barna, og fint for den motoriske utviklingen.

Skrevet

Kor annenhver uke. muligens svømming etter jul, men da blir det ikke kor lenger.

Skrevet

Her er det ikke noe for de som er under skolealder..

Eneste er turn, men der er det kø på ventelistene..

Anonymous poster hash: 5a50c...13e
Skrevet

Minsten har gått på svømming siden hun var 3. Hun måtte alltid være med å følge storesøster, så da var det like greit å begynne.

Største begynte med dans da hun var 3, senere turn og så svømming på henne også.

Skrevet

Så min 4 åring som elsker fotball for ikke være barn når han spiller sammen med vennene sine fra barnehagen?

Ok

Anonymous poster hash: 3c312...2a7

Skrevet

Nå er min 3,5 år, men det er ikke aktuelt med fritidsaktiviteter før hun begynner på skolen. Slik har det også vært med de to eldste.

Gjest Julia1984
Skrevet

Min 4 åring spiller fotball hver torsdag kl 17. Der går det 10-11 andre 4 åringer fra samme barnehage og de storkoser seg. Min 4 åring er så stolt over å spille fotball akkurat som storebroren.

Hva dette har med utsagnet til en over her "kan barn være barn" er rimelig misforstått

Skrevet (endret)

Hun begynner på barneballett neste uke, blir 4 år i desember. Hun elsker å danse.

Endret av Jenny251210
Skrevet

Vi er på svømming 1 gang i uka, dette har vi gjort de siste 3,5årene. Kunne tenkt å la hn gå på turn en gang i uka også men dessverre går turn og svømming på samme dag. Da syns jeg svømming er viktigere. 

Skrevet

Jeg driver det lokale barne- og ungdomskoret her vi bor så datteren min synger der. Hun blir snart 4 år.

Ellers så har ungene begynt på allidrett siste året i barnehagen...

Anonymous poster hash: c52bd...8a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...