("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 2. september 2014 #1 Skrevet 2. september 2014 Kjeder meg Her må det bli surstrømming!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #2 Skrevet 2. september 2014 Haggis. Ingen over, ingen ved siden. Anonymous poster hash: eeb93...0d5
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #3 Skrevet 2. september 2014 Rømmegrøt. Anonymous poster hash: f69e2...329
☆☆☆ Skrevet 2. september 2014 #4 Skrevet 2. september 2014 Kona til onkelen min lagde lasagne. Utan tomatsaus, av krydder var det kanel som utmerka seg. Ellers var det mykje mjøl og melk, og herligheten hadde tilbrakt over 3 timar i omnen ("dei tidene som står på pakken med plater er aaalt for lite", så veit de det..). Fantasien strekk nok ikkje til, dette må smakast for å kunne innsjå kor ille ein lasagne kan bli.
Bustetroll Skrevet 2. september 2014 #5 Skrevet 2. september 2014 (endret) Vegemite..Og røklaks.. Endret 2. september 2014 av Bustetroll
MammantilNurket Skrevet 2. september 2014 #6 Skrevet 2. september 2014 Jeg tror det het "mauienga" (??): polentagrøt (bittert så fy, seigt som lim og lå som en murstein i magen i maaaange timer etterpå). Smørjen ble servert med en solid dose naturell youghurt over. Det ekstremt bitre mot syren i youghurten var FÆL!!! Fikk det servert i øst-Europa på 90-tallet. Har heldigvis ikke fått det igjen
MammantilNurket Skrevet 2. september 2014 #8 Skrevet 2. september 2014 Vegemite..... og Marmite *grøss*
Bustetroll Skrevet 2. september 2014 #9 Skrevet 2. september 2014 Vegemite..... og Marmite *grøss* Ja, samme ulla
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #10 Skrevet 2. september 2014 Haggis 😨😨😨😨😨 Anonymous poster hash: 77bf6...d53
Marriet Skrevet 2. september 2014 #12 Skrevet 2. september 2014 En gang jeg var i Frankrike bestilte jeg sneiler. Ja for det spiser dem jo der hadde jeg hørt. En delikatesse. Det er AKKURAT så nasty som det høres ut.. Fysj
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #13 Skrevet 2. september 2014 Hva er Haggis? Anonymous poster hash: b19b4...32f
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #14 Skrevet 2. september 2014 En kyllingsuppe som hadde sikkert ett tonn med ingefær i seg. Var syk i utgangspunktet og ble da kjempe kvalm, spiste ikke opp. Er 4 år siden og bare tanken på ingefær gjør meg kvalm. Har ikke spist ingefær (som jeg vet) siden. Anonymous poster hash: 7d19a...723
("ᴥ")trollmor.og.♪♫♫trollunge Skrevet 2. september 2014 Forfatter #15 Skrevet 2. september 2014 glemte marmite ja... Grøss!!!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #16 Skrevet 2. september 2014 En kald jordbærsuppe med chilli. Var i Tyskland. I samme land på en veikro, brattwurst med en FEIT karrysaus. Pølsa badet i creepy saus. Anonymous poster hash: 4203b...e9d
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #17 Skrevet 2. september 2014 Okeeeej... takk til wikipedia Haggis er en skotsk pølse som er laget av innmat av får blandet med løk, havregryn og krydder og kokt i en dyremage. Den kommer i pølseform, det vil si maten er stappet inn i et pølseskinn, men ved servering skjæres skinnet opp og retten fortæres som en kjøttmos. Haggis serveres vanligvis med «neeps and tatties» (kålrotstappe og potetmos). Anonymous poster hash: b19b4...32f
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #18 Skrevet 2. september 2014 Haggis er irsk eller skotsk nasjonalrett. Hva som er i det aner jeg ikke, men har hørt nok om det til å vite at jeg aldri skal smake det. Hos meg så er det stemoren min sine forsøk på elgkjøtt og svigermors saueretter som går av med seieren, seig gamal kamel var delikatesse i forhold... Anonymous poster hash: b9dbb...aac
Særligdet Skrevet 2. september 2014 #19 Skrevet 2. september 2014 Må være det jeg spiste på en kinarestaurant i syden, brakk det ned (3-5 biter) og senere matforgiftet og spydde det opp igjen
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #20 Skrevet 2. september 2014 Fylte vinblader, Riktignok dem jeg fikk servert i utlandet, som vegetaralternativ på en arrangert tur vi var på. Jeg var sulten, og vurderte faktisk å spise fisken de andre fikk servert fremfor hva som lå på min egen tallerken. Det sier gjerne mest om hvor sulten jeg var, men de fylte vinbladene smakte jævlig. Det er eneste gangen jeg har hatt lyst på fisk - eller kjøtt for den del - som vegetarianer. De var heller ingen fryd for øynene. Fikk Robinsonassosiasjoner da servitøren kom med dem til meg. Det så ut som store, svarte biller. Da jeg skjærte i dem, kom det ut en gugge som minnet om hvite mark, slim og sand. Tok en bit, men angret fort. Jeg klarer ikke å beskrive smaken, men det smakte noe ala eddik, jord, salt, og soya. Jeg er vanligvis altetende, men der gikk grensen, altså. Har smakt fylte vinblader i ettertid, og det var jo kjempegodt! De så bedre ut også, forresten. Anonymous poster hash: 29c99...477
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #21 Skrevet 2. september 2014 Potetball, komle eller hva det nå heter. Grusomt! Anonymous poster hash: 359c4...fdb
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #22 Skrevet 2. september 2014 Toast med vegemite og masse smør er NAM! Har 4 krukker i skapet. Sliter fryktelig med rakfisk derimot, og ansjos Anonymous poster hash: e81a1...437
Anonym bruker Skrevet 2. september 2014 #23 Skrevet 2. september 2014 Kukost Anonymous poster hash: 762a3...bd1
Optatium Skrevet 2. september 2014 #24 Skrevet 2. september 2014 Rakfisk er jo så deilig :-) På min versting liste er kokt sei med rogn, levergryte og en seig og forferdelig paella aktig ting jeg fikk i India.. Skrekk og gru!
Gjest Dumi Skrevet 2. september 2014 #25 Skrevet 2. september 2014 Jeg må innrømme at jeg må si McDonalds eller Burger King. OK, chipsen på Burger King kan være spiselig sånn en gang i året. Men er dette mat, egentlig? Og det at McDonald severer noe de kan/vil kalle frokost fra klokka 7 på morgenen? Gud bede!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå