Gå til innhold

Fytti, dette er jo bare creepy.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har massevis av empati jeg. Det er ikke det jeg mente med sykelig. De sliter jo veldig og det synes jeg er veldigi veldig trist. Jeg hverken velter meg i eller dømmer noen. Jeg synes forferdelig synd på dem og de trenger jo hjelp.

 

 

Til dere som sier "Amerikanere selvfølgelig", "creepy" og "sykelig"... Få dere litt empati da. Det er ikke creepy, og ikke noe bare amerikanere gjør. Det er en sorgprosess for de aller, aller fleste, og ikke noe du eller jeg skal velte oss oppi og dømme.

 

Anonymous poster hash: 0db20...598

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...