rumpetroll*i*magen Skrevet 6. mai 2015 #1551 Del Skrevet 6. mai 2015 Hei! Melder meg inn her.....tror jeg..? Hvis jeg får lov? Fikk påvist MA ved tidlig ultralyd i forrige uke, med påfølgende medisinsk abort. Helt forferdelig, hadde en mistanke om at noe var galt 3 dager før, på første legekontroll, men var likevel ikke forberedt.. Hadde ikke vurdert muligheten for at noe var galt, tenkte bare jeg var heldig som ikke hadde masse plager/symptomer. Ble lagt rett inn på sykehuset for en medisinsk abort umiddelbart etter ultralyden. Nå er jeg ganske ustabil føler jeg, går fra topp til bunn på null komma niks, helt uforutsigbar.. Vil helst rope ut hva som har skjedd til hele verden, samtidig vil jeg jo ikke at prøveprosjektet vårt skal bli allemannseie....... Nå skulle jeg jo bare ønske jeg var gravid igjen, men samtidig er jeg jo vettskremt mtp om det samme kommer til å skje igjen..hvordan vet man at man er klar? Hadde ikke hørt om MA engang før dette.. Nå er jeg jo heldig, har to flotte barn fra før, men syns det er vanskelig å takle alt sammen. Vi ble rådet til å vente med prøving til etter 2. mens, men ser det er flere som setter igang med en gang blødninger etter MA slutter..og jeg syns jo det er litt rart å skulle begynne med prevensjon igjen nå. Hva syns dere? Erfaringer? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/63/#findComment-147182344 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 7. mai 2015 #1552 Del Skrevet 7. mai 2015 Sender ein klem rumpetroll, leit at du måtte gjennom dette. Eg har ikkje begynt på prevensjon etter sa/ma, og kroppen har på ein måte gitt signal om når den er klar. For meg har det kvar gong tatt treffe mnd før ny spire er på plass. Eg tenkjer at det er når kroppen er klar. Andre vert gravide med ein gong og det går kjempebra. Ingen fasit. Gjer det du syns er best. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/63/#findComment-147182634 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenta30 Skrevet 7. mai 2015 #1553 Del Skrevet 7. mai 2015 Velkommen hit rumpetroll*i*magen selv om det kanskje er den vondeste tråden å bli medlem av på hele bim så er jentene her inne fantastisk gode! <3 unner ingen å oppleve det du og vi andre her inne har opplevd. Jeg hadde også utskraping av tvillinger etter MA i høst. rett opp på sykehuset etter ultralyd, det var et stort sjokk og vi var null forberedet. Håper du og mannen kan finne god trøst og støtte i hverandre. Jeg selv var sykemeldt i 2 uker etter min utskraping. Tok det ekstremt tungt. Jeg har omsider klart å bli gravid igjen ved hjelp av medisiner, men også denne gang ser det ut til å gå mot nok en utskraping. Får dommen og evnt. utskraping på tirsdag... er forberedet på det nå, så tror ikke jeg trenger lang sykemelding denne gang. Mange blir gravide før de får igjen mens - og det går helt fint, så jeg tror du bare må følge hjerte og prøve når dere er klare for det Her blir det ikke flere runder på medisiner, nå må vi vente på prøverør i november. Klem til deg <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/63/#findComment-147182643 Del på andre sider Flere delingsvalg…
veccy Skrevet 9. mai 2015 #1554 Del Skrevet 9. mai 2015 Hei! Melder meg inn her.....tror jeg..? Hvis jeg får lov? Fikk påvist MA ved tidlig ultralyd i forrige uke, med påfølgende medisinsk abort. Helt forferdelig, hadde en mistanke om at noe var galt 3 dager før, på første legekontroll, men var likevel ikke forberedt.. Hadde ikke vurdert muligheten for at noe var galt, tenkte bare jeg var heldig som ikke hadde masse plager/symptomer. Ble lagt rett inn på sykehuset for en medisinsk abort umiddelbart etter ultralyden. Nå er jeg ganske ustabil føler jeg, går fra topp til bunn på null komma niks, helt uforutsigbar.. Vil helst rope ut hva som har skjedd til hele verden, samtidig vil jeg jo ikke at prøveprosjektet vårt skal bli allemannseie....... Nå skulle jeg jo bare ønske jeg var gravid igjen, men samtidig er jeg jo vettskremt mtp om det samme kommer til å skje igjen..hvordan vet man at man er klar? Hadde ikke hørt om MA engang før dette.. Nå er jeg jo heldig, har to flotte barn fra før, men syns det er vanskelig å takle alt sammen. Vi ble rådet til å vente med prøving til etter 2. mens, men ser det er flere som setter igang med en gang blødninger etter MA slutter..og jeg syns jo det er litt rart å skulle begynne med prevensjon igjen nå. Hva syns dere? Erfaringer? Kjipt at du også har hatt en MA :\ Her sa legen at jeg burde vente med å prøve til etter 1-2 mens, men min private gyn sa at jeg bare skulle kjøre på om jeg følte det var riktig for oss, så vi begynte å prøve med en gang blødningene stoppet etter en uke og jeg ble gravid med engang, er nå over halvveis Så om du føler at du vil prøve, så hvorfor ikke? Jeg har vært mye engstelig denne gangen, og vært veldig pessimist for å ikke bli skuffa om det skjedde igjen, men heldigvis gikk det bra denne gangen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/63/#findComment-147187882 Del på andre sider Flere delingsvalg…
rumpetroll*i*magen Skrevet 9. mai 2015 #1555 Del Skrevet 9. mai 2015 (endret) Hei!Melder meg inn her.....tror jeg..? Hvis jeg får lov? Fikk påvist MA ved tidlig ultralyd i forrige uke, med påfølgende medisinsk abort. Helt forferdelig, hadde en mistanke om at noe var galt 3 dager før, på første legekontroll, men var likevel ikke forberedt.. Hadde ikke vurdert muligheten for at noe var galt, tenkte bare jeg var heldig som ikke hadde masse plager/symptomer. Ble lagt rett inn på sykehuset for en medisinsk abort umiddelbart etter ultralyden. Nå er jeg ganske ustabil føler jeg, går fra topp til bunn på null komma niks, helt uforutsigbar.. Vil helst rope ut hva som har skjedd til hele verden, samtidig vil jeg jo ikke at prøveprosjektet vårt skal bli allemannseie.......Nå skulle jeg jo bare ønske jeg var gravid igjen, men samtidig er jeg jo vettskremt mtp om det samme kommer til å skje igjen..hvordan vet man at man er klar? Hadde ikke hørt om MA engang før dette.. Nå er jeg jo heldig, har to flotte barn fra før, men syns det er vanskelig å takle alt sammen.Vi ble rådet til å vente med prøving til etter 2. mens, men ser det er flere som setter igang med en gang blødninger etter MA slutter..og jeg syns jo det er litt rart å skulle begynne med prevensjon igjen nå. Hva syns dere? Erfaringer? Sender ein klem rumpetroll, leit at du måtte gjennom dette.Eg har ikkje begynt på prevensjon etter sa/ma, og kroppen har på ein måte gitt signal om når den er klar. For meg har det kvar gong tatt treffe mnd før ny spire er på plass. Eg tenkjer at det er når kroppen er klar. Andre vert gravide med ein gong og det går kjempebra. Ingen fasit. Gjer det du syns er best.<blockquote class='ipsBlockquote' data-author="Jenta30" data-cid="147182643" data-time="1430980083" data-date="07 mai 2015 - 08:28">Jenta30" data-cid="147182643" data-time="1430980083" data-date="07 mai 2015 - 08:28 said:<p>Velkommen hit rumpetroll*i*magen selv om det kanskje er den vondeste tråden å bli medlem av på hele bim så er jentene her inne fantastisk gode! Endret 9. mai 2015 av rumpetroll*i*magen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/63/#findComment-147187964 Del på andre sider Flere delingsvalg…
rumpetroll*i*magen Skrevet 9. mai 2015 #1556 Del Skrevet 9. mai 2015 Hei! Melder meg inn her.....tror jeg..? Hvis jeg får lov? Fikk påvist MA ved tidlig ultralyd i forrige uke, med påfølgende medisinsk abort. Helt forferdelig, hadde en mistanke om at noe var galt 3 dager før, på første legekontroll, men var likevel ikke forberedt.. Hadde ikke vurdert muligheten for at noe var galt, tenkte bare jeg var heldig som ikke hadde masse plager/symptomer. Ble lagt rett inn på sykehuset for en medisinsk abort umiddelbart etter ultralyden. Nå er jeg ganske ustabil føler jeg, går fra topp til bunn på null komma niks, helt uforutsigbar.. Vil helst rope ut hva som har skjedd til hele verden, samtidig vil jeg jo ikke at prøveprosjektet vårt skal bli allemannseie....... Nå skulle jeg jo bare ønske jeg var gravid igjen, men samtidig er jeg jo vettskremt mtp om det samme kommer til å skje igjen..hvordan vet man at man er klar? Hadde ikke hørt om MA engang før dette.. Nå er jeg jo heldig, har to flotte barn fra før, men syns det er vanskelig å takle alt sammen. Vi ble rådet til å vente med prøving til etter 2. mens, men ser det er flere som setter igang med en gang blødninger etter MA slutter..og jeg syns jo det er litt rart å skulle begynne med prevensjon igjen nå. Hva syns dere? Erfaringer? Kjipt at du også har hatt en MA :\ Her sa legen at jeg burde vente med å prøve til etter 1-2 mens, men min private gyn sa at jeg bare skulle kjøre på om jeg følte det var riktig for oss, så vi begynte å prøve med en gang blødningene stoppet etter en uke og jeg ble gravid med engang, er nå over halvveis Så om du føler at du vil prøve, så hvorfor ikke? Jeg har vært mye engstelig denne gangen, og vært veldig pessimist for å ikke bli skuffa om det skjedde igjen, men heldigvis gikk det bra denne gangen Takk for svar, Jenta30, Grøne og veccy! Så leit at dere også har vært igjennom dette, unner ingen det..men setter stor pris på omtanke, erfaringer og råd! Syns det er veldig mange vanskelige valg om dagen, helst vil vi bli raskt gravide(NÅ), samtidig er redselen for at det skal gå galt igjen veldig stor. Og tenk om det går galt fordi vi prøver for raskt? Men hva om det plutselig tar laaaang tid før det klaffer? What if, what if.... :/ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/63/#findComment-147188062 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elise90 Skrevet 9. mai 2015 #1557 Del Skrevet 9. mai 2015 (endret) Huff, ser det er fler her som opplever det værst tenkelige når man vil ha en liten en! Føler med dere. Lenge siden jeg har vært her inne nå. Opplevde selv en ma(uke12) i oktober og en sa(uke6) i januar. Nå er vi klare igjen og prøver så godt vi kan å ikke oppleve dette en gang til. Selv om det ikke var noe vi kunne gjort annerledes sist heller. Bare håper det går bra neste gang. Har ikm uken som kommer og har allerede fått en ultrasvak strek, som jeg er redd bare er en skyggestrek . Men har et håp enda! Lykke til alle sammen, og gratulerer til dere det har gått bra for :-) Endret 9. mai 2015 av Elise90 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/63/#findComment-147188224 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pæreblomst Skrevet 10. mai 2015 #1558 Del Skrevet 10. mai 2015 Holder på å gå på veggen her. Har skikkelig blandede følelser før ultralyd på onsdag når jeg er 8+6. En del av meg er kjempepositiv og tenker at ting helt sikkert er i orden denne gangen, spesielt siden jeg har mye mer symptomer nå. En annen del av meg får helt panikk av tanken på UL og er livredd for å få samme beskjed som sist. I tillegg er jeg like langt på mandag/tirsdag som der det hadde gått gæli sist. Arrgh, kjenner tiden ikke kan gå fort nok frem til onsdag nå... Dagens utblåsning. Noen gode tips mens jeg venter? :/ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/63/#findComment-147190378 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 11. mai 2015 #1559 Del Skrevet 11. mai 2015 Hald på dei positive tankane! Har to veker til ul...så kjenner til situasjonen. Grugleder meg, og ser etter blod kvar einaste gong eg er på do..blargh! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/63/#findComment-147190747 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenta30 Skrevet 11. mai 2015 #1560 Del Skrevet 11. mai 2015 Imorgen faller dommen kl 08.15 Gruer meg som en hund, og er mentalt forberedet og innstilt på utskraping. Blir hjemme resten av den uka. Gynekologen har gitt meg dårlige odds, så greit å ha det i bakhode og heller bli gledelig sjokkert om det viser seg å snu Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/63/#findComment-147190770 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pæreblomst Skrevet 11. mai 2015 #1561 Del Skrevet 11. mai 2015 Takk Grøne! Prøver å tviholde på de positive tankene og glede meg. Får prøve å holde meg i aktivitet så tankene holder seg unna. Hvor langt er du når du skal? Kjenner meg godt igjen i blodsporjakten, her har det ikke vært noe blod eller smerter denne gangen heller. Så prøver å tenke at sjangsen for to MA er liten og uten blod eller smerter er sikkert ting i orden😳 uff Jenta30, har tenkt mye på deg i helga. Håper inderlig at det går bra mot oddsene, det fortjener du. Skal sende mange gode tanker i morra. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/63/#findComment-147190842 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 11. mai 2015 #1562 Del Skrevet 11. mai 2015 Litt usikker på kor langt eg er då, men 6+4 er ganske sannsynleg, men hadde el litt tidleg denne perioden...så vi får sjå. Er rundt der eg har mista to gongar før...håpar det går betre denne gongen. Har i allefall mykje meir symptom, håpar det er ein premie i enden av denne kvalmen... Håpar for deg og pæreblomst!! Lukke til på ny ul jenta!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/63/#findComment-147191964 Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdec Skrevet 11. mai 2015 #1563 Del Skrevet 11. mai 2015 (endret) Velkommmen hit, rumpetroll*i*magen. Synd at du måtte komme hit, men jeg tror vi alle har funnet veldig god trøst og støtte i denne gruppa. Håper den nye spiren sitter så snart dere er klare for det! Den ene legen sa til meg at vi ikke trengte å vente, mens på Ullevål anbefalte de å vente til etter første menstruasjon. Da jeg spurte om det var større sjanse for å miste igjen om man startet for tidlig, svarte riktignok legen (på Ullevål) "Nei, du blir ikke gravid om ikke kroppen er klar for en ny graviditet". Hun sa det bare kunne være vanskeligere å beregne termin, men den kan man jo fastsette vha ultralyd uansett Også er det jo noe med å være klar mentalt, men for min egen del kom jeg meg ikke helt mentalt før vi hadde ny spire på gang....Jeg har alltid tenkt at det må være trist å miste, men ble helt slått i bakken av hvor tungt jeg faktisk tok det. Og jeg blir fortsatt litt trist av å tenke på den vi mistet i desember. Vi ventet til etter første menstruasjon før vi prøvde igjen, og her satt spire nr 2 på første forsøk. Nå er jeg 16 uker på vei, og jeg er så vanvittig takknemlig for å ha kommet så langt. Denne gangen SKAL det gå bra Pæreblomst, jeg vet så godt hvordan du har det. Det som har hjulpet meg mest er kanskje at legen min har påpekt flere ganger at dette er en helt annen gravidtet enn sist, og at det ikke er noen grunn til at dette ikke skal gå bra. Virker som du også spottet forrige gang og ikke har gjort det denne gangen. Det er jo et godt tegn! Det er først den siste uka jeg ikke har vært redd for blod hver eneste gang jeg har vært på do, og selv om jeg er langt mer rolig nå enn jeg var i første trimester klarer jeg ikke helt å legge fra meg tanken om at det kanskje ikke er liv lenger. Tror det bare er sånn for oss som har mistet. Men mest sannsynlig er alt bra og spiren kommer til å ligge der å vinke til dere Masse lykke til på UL! Jenta30, jeg har tenkt sånn på deg! Jeg håper så inderlig at spiren er der og blinker til dere med hjertet sitt <3 Lykke til! Endret 11. mai 2015 av missdec Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/63/#findComment-147192534 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenta30 Skrevet 12. mai 2015 #1564 Del Skrevet 12. mai 2015 Ultralyden er overstått og der var det ikke noen tom fostersekk lengere <3 Det hadde dukket opp et stykk bittelite embryo, og gynekologen trodde han kunne se hjerteaktivitet selv om det var veldig svakt så tidlig. Han ba meg komme tilbake om en uke igjen og sa at da kom vi til å se hjerte tydeligere hvis alt går veien. Jeg er bare sjokkert og veldig veldig glad! Jeg så embryo selv også på skjermen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/63/#findComment-147193280 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustfrua Skrevet 12. mai 2015 #1565 Del Skrevet 12. mai 2015 Ultralyden er overstått og der var det ikke noen tom fostersekk lengere <3 Det hadde dukket opp et stykk bittelite embryo, og gynekologen trodde han kunne se hjerteaktivitet selv om det var veldig svakt så tidlig. Han ba meg komme tilbake om en uke igjen og sa at da kom vi til å se hjerte tydeligere hvis alt går veien. Jeg er bare sjokkert og veldig veldig glad! Jeg så embryo selv også på skjermen Så godt å høre! Var vel en lettelse tenker jeg! Husker selv følelsen før min første ul etter jeg ble gravid på nytt! Hvor langt på vei er du nå da? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/63/#findComment-147193325 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenta30 Skrevet 12. mai 2015 #1566 Del Skrevet 12. mai 2015 Han trodde jeg var mellom 6+1 eller 6+2 termin 6-7 januar 😊 det betyr at jeg må ha testet positivt 8 dpo på utvanna kveldsurin 🙊 ble sykemeldt og, er helt psykisk utkjørt, og har kunder på jobb hele dagen, så blir godt å hvile hjemme. Hadde pakke med meg klær til sykehuset og alt jeg.. Så dette var en mega opptur 😊 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/63/#findComment-147193355 Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdec Skrevet 12. mai 2015 #1567 Del Skrevet 12. mai 2015 Jaaaaa! så herlig Jenta30!!! :) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/63/#findComment-147193392 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustfrua Skrevet 12. mai 2015 #1568 Del Skrevet 12. mai 2015 Han trodde jeg var mellom 6+1 eller 6+2 termin 6-7 januar 😊 det betyr at jeg må ha testet positivt 8 dpo på utvanna kveldsurin 🙊 ble sykemeldt og, er helt psykisk utkjørt, og har kunder på jobb hele dagen, så blir godt å hvile hjemme. Hadde pakke med meg klær til sykehuset og alt jeg.. Så dette var en mega opptur 😊 Skjønner godt dette tok på psykisk - hadde planen klar for innleggelse selv ved min første ul. De første månedene var for min del veldig slitsomme, mange bekymringer som dukker opp. Så flott at fu kan få litt sykemelding så du får passet på deg selv Og faktisk så går bekymringene over - tar bare litt tid:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/63/#findComment-147193603 Del på andre sider Flere delingsvalg…
pæreblomst Skrevet 12. mai 2015 #1569 Del Skrevet 12. mai 2015 Så bra det var positive nyheter jenta30! Det var utrolig godt å høre at det var et embryo der og hjerteslag nå. Krysser fingrene for at det er en frisk og fin spire med sterkere hjerteslag om en uke. <3 Er nok lurt at du ble litt sykemeldt så du får henta deg inn litt, tviler ikke på at det har vært en enorm påkjenning for deg denne uka. Jeg blødde eller spottet ikke noe sist heller missdec, kom som lyn fra klar himmel den gangen i og med at jeg ikke hadde hatt smerter heller. Men men, skjedd er skjedd og sjangsen for ny MA helt uten symptomer på det er vel minimal. Er allikevel redd for blødning selv om jeg ikke hadde det sist, har fått en fiks ide om at det samme ikke kan skje igjen uten at jeg merker noe og at det er større sjangs for SA med blødning Selv om realisten i meg syns jeg er litt i overkant tussete...... Uansett skal bli godt å få sett ståa på UL i morra og forhåpentligvis senke skuldrene. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/63/#findComment-147193606 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 12. mai 2015 #1570 Del Skrevet 12. mai 2015 Herleg jenta! Dette var godt å lesa! Som sagt, rare ting har skjedd.. Lukke til i morgon pæreblomst, no er vi inne i ein så god stim her i forumet at det berre må gå bra for alle Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/63/#findComment-147193721 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari_83 Skrevet 12. mai 2015 Forfatter #1571 Del Skrevet 12. mai 2015 En stund siden jeg har vært her inne... Men oisann Jenta30, for en berg-og-dal bane opplevelse!! 6+0 er jo veldig tidlig å se noe på ultralyd. Men så fantastisk at du fikk se et enbryo i dag 💗 da går det jo riktig vei!!! Krysser virkelig fingrene for deg og håper og tror av hele mitt hjerte at dette skal gå bra!!! Selv er jeg kommet til 14+5 i dag. Var på organrettet ultralyd i forrige uke og fikk beskjed om at alt så veldig bra ut med den lille babyen. Så nå tør jeg faktisk både håpe og tro at dette skal gå bra, og at vi skal få en liten baby i oktober 💜 Må si at tiden har gått ekstremt sakte til nå i dette svangerskapet, men det er vel naturlig etter en ma. Mye bekymring rett og slett. Men det har heldigvis løsnet litt nå. Lykke til alle sammen her inne, god klem 💜 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/63/#findComment-147193942 Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdec Skrevet 12. mai 2015 #1572 Del Skrevet 12. mai 2015 Ok, da misforstod jeg Pæreblomst. Men det gjelder jo likevel - ny graviditet, nye forutsetninger 😊 og det er jo som du sier - sjansen for å oppleve to helt symtomfrie MAer etter hverandre må være mikroskopisk liten. Dette går nok bra! <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/63/#findComment-147193943 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PersilleBlomst Skrevet 12. mai 2015 #1573 Del Skrevet 12. mai 2015 En stund siden jeg har vært her inne... Men oisann Jenta30, for en berg-og-dal bane opplevelse!! 6+0 er jo veldig tidlig å se noe på ultralyd. Men så fantastisk at du fikk se et enbryo i dag da går det jo riktig vei!!! Krysser virkelig fingrene for deg og håper og tror av hele mitt hjerte at dette skal gå bra!!! Selv er jeg kommet til 14+5 i dag. Var på organrettet ultralyd i forrige uke og fikk beskjed om at alt så veldig bra ut med den lille babyen. Så nå tør jeg faktisk både håpe og tro at dette skal gå bra, og at vi skal få en liten baby i oktober Må si at tiden har gått ekstremt sakte til nå i dette svangerskapet, men det er vel naturlig etter en ma. Mye bekymring rett og slett. Men det har heldigvis løsnet litt nå. Lykke til alle sammen her inne, god klem Tiden går enormt sakte i starten men HUI hor det går når du bikker et visst punkt! Jeg kan ikke fatte at jeg har termin i august, huset er i ikke i nærheten av ferdig! Hjelpes! Og akkurat nå er jeg så forkjølet at jeg ikke duger til noe annet enn å sitte på ræva og gå på do! Gratulerer, lykke til! Nyt det! Og ja, det går sakte nå men når du først kjenner masse liv så flyr tiden forbi raskere enn du aner! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/63/#findComment-147193957 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommerfuggelimagen Skrevet 12. mai 2015 #1574 Del Skrevet 12. mai 2015 Sååå glad på din vegne Jenta30!!! Er så godt at det kommer positive overraskelser! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/63/#findComment-147194103 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 12. mai 2015 #1575 Del Skrevet 12. mai 2015 Då har eg passert tida for då eg mista sist i jula, neste mål er sju veker...og før det ul! Er så glad eg er kome forbi første kneika, med kvalme, trøtthet,ømme pupper, stive lysker og låst bekken. Jo fleire symptom jo betre! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144166041-eggl%C3%B8sningpr%C3%B8ving-etter-ma/page/63/#findComment-147194431 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå