Gå til innhold

Fotballfruen i skal vi danse...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sikkert vanskelig med stort kontrollbehov OG stort behov for oppmerksomhet samtidig. Mange bloggers lider av det samme virker det som, men det blir jo bare dumt om de er med i et TV show som dette slik at alle ser hvor forskjellige de ser ut fra overretusjerte bilder i bloggen. Er det ikke flaut for dem? Eller fatter de det ikke?

Anonymous poster hash: 87672...e85

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes bildene på ser retusjert ut, og det tror jeg de er også. Eller i beste fall er det plukket ut de beste bildene, LK tar jo sikkert hundredevis og så plukker de ut det beste.

Når det gjelder hvor tynn hun er var jo det vanskelig å bedømme i den kjolen hun hadde.

Jeg misstenker at hun er heilt almindelig veltrent og slank.

Hun er heilt almindelig pen, med rynker og poser godt skjult.

Jun skriver jo på bloggen om x antall med primer, og bb , og anti ditt og datt, og det er så mange lag som er must haves, og det er klart at når man har perfeksjonert leggingen av en perfekt sminke, kan vi alle bli superpeene.

Derfor virker hun noe eldre irl enn på bloggen.

Hun fikk en vellfortjent poengsum også, hun var så god som hun var, men hun var ikke bedre enn det.

Du vinner ikke skal vi danse med ett søtt og yndig vesen.

Tviler på at hun vinner, men for all del,  flink er hun.

Men jeg blir littkvalm avålese bloggen da.

Der blir hun så grenseløst glorifisert. Der skriver alle fjorissene, åååh, caroline du er sååå vakker, du er så fin og sy er bare sååå hærlig, gud du e sp nyedlig, og vakker, fiiina,  å vakra\e vakre du osv

Nei folkens ærlig talt, forbalfrue Caroline Berg Eriksen hun er akkurat som de fleste av oss andre. Sånn omtrent midt på treet. hverken mer eller mindre.

Men vi trenger ikke glorifisere henne da..............

Anonymous poster hash: a2afe...a74
Skrevet

Syntes det var litt stivt jeg da, mens Linnea og Agnete imponerte :) dog så ser FF ut som en gjennomsnittlig jente i gata!

Anonymous poster hash: a5e43...e38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...