Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #1 Skrevet 30. august 2014 Hun ser mye hamler ut på tv, rynker under øya ol, det har hun ikke på bloggen... Noe/veldig redigert blogg kanskje? Anonymous poster hash: a76b2...cf8
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #2 Skrevet 30. august 2014 Hamler=gamlere Anonymous poster hash: a76b2...cf8
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #3 Skrevet 30. august 2014 Hun ser eldre ut, men også friskere synes jeg. Ikke så utmagra. Men hun er penere på bilder enn live. Hun virker søt da! Anonymous poster hash: 12faf...b57
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #4 Skrevet 30. august 2014 Søt og flink synes jeg Anonymous poster hash: 01db0...817
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #5 Skrevet 30. august 2014 Hun ser helt annerledes ut enn i bloggen, og jeg tenker at hun fikser nok mye med photoshop, ja. Sikkert veldig lite selvtillit i kombinasjon med perfeksjonisme. Ikke bra. Anonymous poster hash: e8ad3...a4b
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #6 Skrevet 30. august 2014 Hun virker menneskelig:) nervøs osv, men søt! Anonymous poster hash: a4c08...e2e
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #7 Skrevet 30. august 2014 Det er en kjensgjerning at man blir seende eldre ut enn man er når man slanker seg så ekstremt som det hun gjør. Jeg trodde hun var nærmere 40 inntil jeg leste en artikkel hvor det kom fram at hun er i slutten av tyveårene. Anonymous poster hash: ba74e...281
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #8 Skrevet 30. august 2014 Har du sittet og ventet bare for å se hvordan hun ser ut? Hva syns du om dansen hennes da? Det er vel det som er poenget med det programmet? Jeg slutter aldri å undres over hvordan voksne (?) folk kan ha en hang up i kjendiser. Har du generelt lite å ta deg til? Anonymous poster hash: 2e38a...50e
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #9 Skrevet 30. august 2014 Kan ikke skjønne alle som roper at hun er så grusomt tynn. Ser da helt normal ut syns jeg. Og syns hun så flott ut- så ut som en skikkelig prinsesse;-) Og hvem har ikke rynker? Sjokkert over at noen tror at bare fordi hun har en blogg så skulle hun være unntatt aldrinsprosessen! Selvfølgelig gjør hun noe med bildene! Anonymous poster hash: 44fbe...3a0
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #10 Skrevet 30. august 2014 ser mye penere ut på bilder enn live ihvertfall Anonymous poster hash: 4d03b...f26
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #11 Skrevet 30. august 2014 Hun virket ikke særlig fornøyd med poengsummen Anonymous poster hash: 6ae62...c88
Gjest Julia1984 Skrevet 30. august 2014 #12 Skrevet 30. august 2014 Synes hun er flott og nydelig utstråling.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #13 Skrevet 30. august 2014 Jeg synes hun så helt annerledes ut! Mye penere på bloggen.. Ikke er hun så tynn som alle skriker om heller.. Anonymous poster hash: 3537c...910
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #14 Skrevet 30. august 2014 hun har ørnenese på tv. men ikke på bilder... synes hun ser veldig pen ut på bloggen, men ikke i virkeligheten. helt average joe bare. trist å fremstille seg selv i en rosa boble. Anonymous poster hash: b8b97...02f
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #15 Skrevet 30. august 2014 Er det virkelig voksne kvinner som sitter her? Høres ut som tenåringer.. Anonymous poster hash: adbea...37e
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #16 Skrevet 30. august 2014 Jeg har motsatt inntrykk enn dere har tydeligvis Syntes hun var enda penere på tv! Utrolig vakker jente. Dere som kommenterer her er fryktelig onde. Håper ikke dere lærer videre til barna deres at det er greit å mobbe andre. For det er det dere gjør . Fysj Anonymous poster hash: b06c5...0a7
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #17 Skrevet 30. august 2014 Hver gang hun blir filmet eller tatt bilde av i media ser hun helt annerledes ut enn hun gjør i bloggen. Hun driver med tung photoshopping ja, ingen tvil om det. Hun ser mye kraftigere ut i ansiktet - altså diger hake og kraftige kinnbein når bildene ikke blir photoshoppet av henne selv. Anonymous poster hash: 9672f...3eb
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #18 Skrevet 30. august 2014 Er det virkelig voksne kvinner som sitter her? Høres ut som tenåringer.. Anonymous poster hash: adbea...37e Herregud. Forventningspresset har hun da skapt selv! Folk må da få lov til å reagere på hvor annerledes ting er in real life. Dette snakket har hun selv valgt å utsette seg for. Vil du ikke bli snakka om så forholder du deg anonymt uten blogg og holder deg unna offentligheten. Hun og mannen har ikke akkurat oppført seg fint mot andre de heller. Må være kjipt å havne midt på treet og være en av de nederste på den foreløpige lista for little miss Perfect. Det var virkelig en stakkato vals. Hadde ikke forventa noe annet fra en prektig blogger som (liksom) ikke vet hvordan man rekker finger engang. Lurer på hvordan hun skal klare seg i de sensuelle latinske dansene, sikkert bibelen i trusa. Anonymous poster hash: 97903...cf7
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 30. august 2014 #19 Skrevet 30. august 2014 Jeg har motsatt inntrykk enn dere har tydeligvis Syntes hun var enda penere på tv! Utrolig vakker jente. Dere som kommenterer her er fryktelig onde. Håper ikke dere lærer videre til barna deres at det er greit å mobbe andre. For det er det dere gjør . FysjAnonymous poster hash: b06c5...0a7 Jeg synes hun gjorde det greit på dansegulvet, men er enig i at hun ikke ser ut som på bilder, jeg tenker at det ikke akkurat hjelper på bloggingen hennes at hvermansen ser at det muligvis er jug... Hun photoshopper såpass mye tydeligvis at det ikke nødvendigvis er troverdig det hun viser på bloggen. Men hun virker som ei flott jente, hun svarer godt og ser ut til å ha mer i toppen enn bare lavkarbo, slanking og blogging.
Gjest MammaTilFelix Skrevet 30. august 2014 #20 Skrevet 30. august 2014 Ser annerledes enn på de bildene jeg har sett av henne. Men, helt normal jenta, verken mer eller mindre...
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 30. august 2014 #21 Skrevet 30. august 2014 Jeg har motsatt inntrykk enn dere har tydeligvis Syntes hun var enda penere på tv! Utrolig vakker jente. Dere som kommenterer her er fryktelig onde. Håper ikke dere lærer videre til barna deres at det er greit å mobbe andre. For det er det dere gjør . FysjAnonymous poster hash: b06c5...0a7 Og selv om jeg kan finne på å tenke kritisk om andre betyr det da ikke at jeg uttrykker det foran mine barn eller mener at man skal utbryte dette offentlig. Jeg er generelt absolutt ikke fan av janteloven, men av og til må de som viser seg offentlig og skal vise frem seg selv i et positivt bilde faktisk tenke seg om! Vise seg selv og eventuelt resultater slik de er å ikke jukse det til noe annet enn det er...
Gjest Minnieropptatt Skrevet 30. august 2014 #22 Skrevet 30. august 2014 Synes ikke svarene her er onde. Fruen har laget et glamorøst bilde av seg selv, det sprekker når hun nå faktisk ikke kan kontrollere det selv.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #23 Skrevet 30. august 2014 Ja, utseendefokuset har hun absolutt lagt opp til selv! Har alle glemt hvordan hun brettet seg ut to dager etter at datteren kom? Temmelig ekstremt, synes jeg. Anonymous poster hash: e8ad3...a4b
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #24 Skrevet 30. august 2014 Hun ser virkelig heeeelt annerledes ut enn på bloggen. Jeg ble faktisk litt satt ut, og syntes Caroline på Skal vi danse ser mer ut som søstern til Fotballfrue - enn at det er samme person. Det kan hende hun ikke redigerer seg så fryktelig på bloggen, men hun sier jo at de tar flere hundre bilder hver dag og da plukker hun ut de hun syntes er finest. Om jeg hadde tatt 400 bilder av meg selv hadde det garantert vært noen av de der jeg så annerledes ut, at det så ut som jeg hadde større lepper, var litt tynnere og hadde fyldigere hår. Må likevel være litt pinlig da. Folk ser henne på TV nå og ALLE sier det samme, at hun ikke ligner på den personen hun fremstiller på bloggen. Anonymous poster hash: 13e00...49b
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #25 Skrevet 30. august 2014 Ja, utseendefokuset har hun absolutt lagt opp til selv! Har alle glemt hvordan hun brettet seg ut to dager etter at datteren kom? Temmelig ekstremt, synes jeg. Anonymous poster hash: e8ad3...a4b Ikke overdriv! 4 dager! Slike som deg er grunnen til vandrehistorier Anonymous poster hash: 1faba...c9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå