Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #26 Skrevet 30. august 2014 Min sønn har også runde små blåflekker på ryggen. Aner ikke hvordan. Jeg spurte han til ogmed. Men jeg er veldig sikker på ingen mishandling i bhg fordi. Han er en glad, trygg og sprudlende gutt. Tror heller du bør tenke sånn. Se helheten. En må ikke tenke det verste bare pga blåflekker. Blåflekker er normalt på aktive barn. Men forandres personligheten, da kan man begynne å sjekke litt mere ut. Anonymous poster hash: dba7f...d26
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #27 Skrevet 30. august 2014 Om han får flere slike blåmerker på kroppen dagene/ukene fremover uten noen logisk forklaring kan du kanskje ta han med til legen og ta blodprøver. Er han slapp/trøttere enn vanlig? Anonymous poster hash: f1ee0...39f
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #28 Skrevet 30. august 2014 Jeg venter med å tenke kreft til han får blåmerker flere steder, dårlig immunforsvar og/eller neseblod... Tusen takk for svar, alle sammen. Det varmer. Skal sjekke ut lenken til Iiiiik når jeg får flere gratisartikler Anonymous poster hash: 20a4d...98b Hvis du bruker Chrome kan du få så mange gratisartikler du vil med å åpne et incognitovindu, dvs trykke Ctrl+Shift+N. Voila, les i vei! Du kan sikkert få det til i andre nettlesere og, men da vet jeg ikke hvordan Anonymous poster hash: 16936...22e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå