Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #26 Skrevet 29. august 2014 Min sier i alle fall det om meg, men jeg vet at det er HAN som er klin gæren! Anonymous poster hash: ab546...c23
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #27 Skrevet 30. august 2014 Vel...mange damer ER jo ustabile. Haha! Mye drama og intriger for ingenting. Var sånn selv i mange år jeg, heldigvis vokste jeg det av meg Anonymous poster hash: 80735...26f
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #28 Skrevet 30. august 2014 Eksen min fremstiller meg som helt psykotisk. Han legger ut om hvor sinnsyk jeg er og at jeg har sex med forskjellige hver helg. Sannheten er at jeg bare har hatt sex med to stk. Og begge er far til mine barn. Jeg er veldig prippen. Går aldri ut på noe. Jeg gjør alt for barna mine. Han derimot avlyser samvær, ser knapt barnet sitt (fordi han er såååå knust fordi jeg ikke vil ha ham lengre) Han lyver og ligger rundt. Har en haug med barn rundt omkring og har et stygt rykte. Desverre sprer han rykter om meg som egentlig omhandler han selv. Det verste er at han er så overbevisende at noen folk tror på ham. Det er stressende for meg å høre alt han sprer rundt seg. Jeg vet aldri hva som blir det neste... Men jeg trøster meg med at sannheten kommer for en dag til slutt. Og da blir fallet hans enda lengre. Anonymous poster hash: 94d84...043
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #29 Skrevet 30. august 2014 Vel...mange damer ER jo ustabile. Haha! Mye drama og intriger for ingenting. Var sånn selv i mange år jeg, heldigvis vokste jeg det av meg Anonymous poster hash: 80735...26f Vel, selv om jeg i utgangspunktet er enig i det flere av dere skriver i innleggene over, så er det en viss sannhet i det denne anonyme skriver også. Mange dramaqueens der ute, neppe tilfeldig at man historisk sett har satt livmoren i forbindelse med hysteriske lidelser. Anonymous poster hash: 7242a...c20
Anonym bruker Skrevet 30. august 2014 #30 Skrevet 30. august 2014 Har datet noen menn, hvor alle damene de har vært sammen med var gærne, det sier mer om han enn om de. Men er det en som ikke var helt stabil og resten normale, så kan jo det godt være tilfelle. Vet selv at faren til barna våre, går og sier mye rart om meg, som overhodet ikke stemmer. Anonymous poster hash: cad7b...259
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå