Gå til innhold

"Den forrige dama var psykisk ustabil".

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange menn forteller den nye dama overnevnte 'sannhet'? Jeg har inntrykk av at vanvittig mange menn forklarer brudd slik, mens sannheten er en ganske annen.

Jeg tipper at i 9 av 10 tilfeller stemmer dette slett ikke. Har andre tenkt det samme?

Anonymous poster hash: 58409...2f6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selvfølgelig tenkt tanken ja. Mannen min har faktisk ikke sagt noe sånt om noen av sine ekser, men han liker å tro at mine ekser var drittsekker. :P

Anonymous poster hash: b2706...bd3
Skrevet

Vet hvertfall at eksen sier mye om meg som ikke stemmer.

Han holdt nemlig på med en jeg kjenner litt så hun fortalte ting han hadde sagt om meg som ikke stemmer!

Skrevet

Ja. Jeg tenker også at hvis mannen sier dette, bør varselklokkene ringe. Det betyr høyst sannsynlig at han er i konflikt med eksdama, og dersom de har barn, vil det påvirke nye samliv mye. Det kan også si en del om mannen som person, at han kaller eksen sin sånt - eller framstår hun for ham som "psykisk ustabil" fordi hun må kjempe mot han som en vanskelig person, og er frustrert?

Anonymous poster hash: 082b6...aec
Skrevet

Min eks sa at alle hans ekser var litt crazy, og det var alltid deres skyld at det ble slutt. Jeg regner med at han sier det samme om meg i dag. Og han var faktisk ganske psykisk ustabil selv. 

HI

Anonymous poster hash: beac8...f01
Skrevet

Tommel opp👍slike utsagn skal man ta med en klype salt og se ann ting selv.. Tror menn sier dette ofte bare for å virke flott selv. Selvsagt mange som kaller eks menn psykopater av feil grunn også... Mange gale mennesker der ute det er sikkert. Men man skal ikke høre på slikt av noen etter ett brudd.

Anonymous poster hash: a9c9f...e80

Skrevet

Kan godt stemme om din kjæreste er bitter og ustabil selv. Min eks faren til mine barn er en god venn og vi sier aldri noe vondt til hverandre/om hverandre.

Min kjæreste har en eks som er psykisk syk. Det har jeg funnet ut selv av å se sms, og å høre hva hennes fam, kjæreste og hans venner/fam sier. Han har også en annen eks som var kjempe god og snill. Det ble slutt pga feil kjemi. Så jeg vet at kjæresten min ikke lyver.:)

Anonymous poster hash: 7efdc...441

Skrevet

Hilsen meg som sikkert tråden ble inspirert av😁

Skrevet

X'n min har fortalt mange usannheter om meg til alle som gidder å høre på. At jeg er psykisk ustabil, er ekstremt manipulerende, er avhengig av nettsex, har store økonomiske problemer og har namsmannen på nakken, og mye mye mer. Sannheten derimot er at alt dette er en direkte beskrivelse av han selv. Men han er god til å snakke for seg og er veldig sjarmerende, så dette vil nok ikke en eventuell ny kjæreste oppdage før inkassokrav, varsel om utleggsforretninger, anmeldelser osv dukker opp i deres felles postkasse, og hun mottar telefonoppringinger fra kvinner han har trakkasert. Alt slikt som jeg opplevde før jeg gjorde det slutt.

Anonymous poster hash: 887a0...f8f

Skrevet

X'n min har fortalt mange usannheter om meg til alle som gidder å høre på. At jeg er psykisk ustabil, er ekstremt manipulerende, er avhengig av nettsex, har store økonomiske problemer og har namsmannen på nakken, og mye mye mer. Sannheten derimot er at alt dette er en direkte beskrivelse av han selv. Men han er god til å snakke for seg og er veldig sjarmerende, så dette vil nok ikke en eventuell ny kjæreste oppdage før inkassokrav, varsel om utleggsforretninger, anmeldelser osv dukker opp i deres felles postkasse, og hun mottar telefonoppringinger fra kvinner han har trakkasert. Alt slikt som jeg opplevde før jeg gjorde det slutt.

Jeg tror det er veldig vanlig at man anklager andre for det man misliker og evt. fortrenger hos seg selv. Nye partnere hiver seg gjerne med i slike beskrivelser, for da blir man mindre usikker, og kan hevde seg selv. Men neste gang blir det en selv som er 'crazy'.

What goes around, comes around og biter deg i rompa. 

HI

Skrevet

Vet i hvert fall at det stemmer her. Hun var psykisk og fysisk voldelig og når han ville skille seg fordi det gikk ut over sønnen, kidnappet hun ungen. Hun har mistet foreldreansvar nå heldigvis. Og ungen griner hver gang han må til henne stakkar..

Men ja.. Jeg sier også at leserne mine er psykisk ustabile og de sier sikkert det samme om meg...

Anonymous poster hash: ab35d...0d3

Skrevet

Vet i hvert fall at det stemmer her. Hun var psykisk og fysisk voldelig og når han ville skille seg fordi det gikk ut over sønnen, kidnappet hun ungen. Hun har mistet foreldreansvar nå heldigvis. Og ungen griner hver gang han må til henne stakkar..

Men ja.. Jeg sier også at leserne mine er psykisk ustabile og de sier sikkert det samme om meg...

Leserne dine er psykisk ustabile og de sier det samme om deg?! Care to elaborate?

Gjest Antarctica
Skrevet

Vet i hvert fall at det stemmer her. Hun var psykisk og fysisk voldelig og når han ville skille seg fordi det gikk ut over sønnen, kidnappet hun ungen. Hun har mistet foreldreansvar nå heldigvis. Og ungen griner hver gang han må til henne stakkar..Men ja.. Jeg sier også at leserne mine er psykisk ustabile og de sier sikkert det samme om meg...Anonymous poster hash: ab35d...0d3

Leserne dine er psykisk ustabile og de sier det samme om deg?! Care to elaborate? Anonymous poster hash: beac8...f01

Hun mener oss???

Skrevet

Vet i hvert fall at det stemmer her. Hun var psykisk og fysisk voldelig og når han ville skille seg fordi det gikk ut over sønnen, kidnappet hun ungen. Hun har mistet foreldreansvar nå heldigvis. Og ungen griner hver gang han må til henne stakkar..Men ja.. Jeg sier også at leserne mine er psykisk ustabile og de sier sikkert det samme om meg...Anonymous poster hash: ab35d...0d3

Leserne dine er psykisk ustabile og de sier det samme om deg?! Care to elaborate? Anonymous poster hash: beac8...f01

Hun mener oss???

Ha ha ha. Ja, det er vel oss.

Skrevet

Tipper min eks sier slikt om meg. Han slengte iallefall jevnlig beskyldninger om at jeg måtte være psykisk ustabil i trynet på meg da konfliktnivået var som verst, men derigjen så var både rådgiveren vår på Familievernkontoret og alle på helsestasjonen også gale. Var ikke lett å få høre at han ikke hadde spedbarnets beste i tankene da han forlangte at jeg skulle slutte å amme, at han skulle ha 50-50, tiltross for stor avstand mellom oss og barnets alder. Må også nevne at han på denne tiden var innlagt på en psykiatrisk avdeling på denne tiden. På seg selv kjenner man andre?! Tror den setningen gjelder i mange tilfeller der man kaller ekser crazy bitches.(for the record, jeg kaller ikke min eks gal)

Skrevet

Hun mener oss???

Tipper det skal stå eksene og ikke leserne 😁

Anonymous poster hash: 12922...653

Gjest Antarctica
Skrevet

X'n min har fortalt mange usannheter om meg til alle som gidder å høre på. At jeg er psykisk ustabil, er ekstremt manipulerende, er avhengig av nettsex, har store økonomiske problemer og har namsmannen på nakken, og mye mye mer. Sannheten derimot er at alt dette er en direkte beskrivelse av han selv. Men han er god til å snakke for seg og er veldig sjarmerende, så dette vil nok ikke en eventuell ny kjæreste oppdage før inkassokrav, varsel om utleggsforretninger, anmeldelser osv dukker opp i deres felles postkasse, og hun mottar telefonoppringinger fra kvinner han har trakkasert. Alt slikt som jeg opplevde før jeg gjorde det slutt.Anonymous poster hash: 887a0...f8f

Jeg tror det er veldig vanlig at man anklager andre for det man misliker og evt. fortrenger hos seg selv. Nye partnere hiver seg gjerne med i slike beskrivelser, for da blir man mindre usikker, og kan hevde seg selv. Men neste gang blir det en selv som er 'crazy'. What goes around, comes around og biter deg i rompa.  HI Anonymous poster hash: beac8...f01

Der har du i alle fall MIN eks. Alt jeg har vært beskrevet som er ting han misliker ved seg selv. Han har blitt nødt til å spise i seg ordene sine gang på gang etterpå.

Skrevet

De som har sagt at eksen var psykisk ustabil har som regel vært menn som jeg allerede hadde bestemt meg for å ikke innlede noe forhold med. Der har det vært mange andre tegn hos dem før de kom med de kommentarene. I noen av tilfellene har jeg funnet ut at det korrekte har vært at det har vært mannen som ikke har vært i vater, men at eksdama gikk fra ham.

Jeg skygger fort unna de som gjerne ved første møte sier at eksen er psykisk ustabil. Ikke det man normalt forteller...

Så har jeg tre ekser som har sagt det... men da på en veldig saklig måte og uten kritikk eller for å oppnå sympati. I ene tilfellet hadde eksen mangeårig spiseforstyrrelser som preget hele forholdet, i det andre viste det seg at eksen hadde vært alkoholiker, og i det tredje tilfellet hadde ekskona vært psykisk syk det meste av livet i større eller mindre grad, også innlagt på psykiatrisk sykehus et år under ekteskapet. Den ene av disse damene var død. De andre to hadde mennene barn med, og greide å samarbeide fint med barna - og eksene hadde kommet seg over problemene sine.

Disse mennene har aldri snakket stygt om sine ekser, bare snakket om det som at det har vært utfordrende å være i forhold med psykisk syke.

Så man kan lese mye ut av hvordan en person snakker om sin eks, selv om ordene kanskje er nesten de samme.

Anonymous poster hash: c30ba...151
Skrevet

Dette er nok hersketeknikk nr. 1 for snurte menn. Damer er hysteriske, ikke gode i topplokket, etc.. Det er et supert argument om man ikke finner mye kritikkverdig ellers. Det sier veldig mye om dem som hevder det, og som en skriver over her er det en kraftig varsellampe om menn buser ut med dette i begynnelsen av forholdet. 

Ofte er det dem selv som har loftet fullt av nisser. 

Skrevet

Jepp, har hørt denne og viste seg at mannen var riv ruskende gal! Går nok ikke på den igjen nei :-)

Anonymous poster hash: 3ccf7...09a

Skrevet

Kan godt stemme om din kjæreste er bitter og ustabil selv. Min eks faren til mine barn er en god venn og vi sier aldri noe vondt til hverandre/om hverandre.

Min kjæreste har en eks som er psykisk syk. Det har jeg funnet ut selv av å se sms, og å høre hva hennes fam, kjæreste og hans venner/fam sier. Han har også en annen eks som var kjempe god og snill. Det ble slutt pga feil kjemi. Så jeg vet at kjæresten min ikke lyver.:)

Synes det er forskjell på psykisk syk og psykisk ustabil. Hvis man sier at noen er syke har de vel en diagnose. Psykisk ustabil høres mer ut som noe man slenger ut.

Anonymous poster hash: 3ccf7...09a

Skrevet

Jeg tror det er veldig vanlig at man anklager andre for det man misliker og evt. fortrenger hos seg selv. Nye partnere hiver seg gjerne med i slike beskrivelser, for da blir man mindre usikker, og kan hevde seg selv. Men neste gang blir det en selv som er 'crazy'.

What goes around, comes around og biter deg i rompa.

HI

Signerer denne!

Skrevet

Min eks sa det om sine ekser. De var klin sprø, psykopater, kontrollfreaker osv. Etter å ha levd med ham i noen år sto det klart for ham at man var alt det dersom man prøvde å problematisere at ham kom full hjem så ungene så det, eller hadde innsigelser på at han sov til kl 14 mens jeg fikk all jobben med ungene. Vi er skilt nå, gudskjelov, men jeg har en sterk mistanke om hva han forteller den nye dama si om meg.

Anonymous poster hash: 6c572...75d
Skrevet

Det er tydeligvis mange som har erfart tilsvarende. Kanskje man kan ha det i bakhodet neste gang noen hevder noe slikt, i stedet for å bare perpetuere det i det uendelige.

God helg, alle sammen!

HI.

Skrevet

Hun mener oss???

Eksene for faen! EKsene!! hhaha dauer…. ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...