Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #26 Skrevet 28. august 2014 Jeg ville ha tatt det med at mor er "psykisk ustabil" med en stor klype salt. Det er typisk bullshit ting man kaller eks'en etter et brudd. Barnas beste burde prioriteres foran alt, og faren burde sette av mye tid til barnet sitt. Hvor gamle er dere? Fem barn? Anonymous poster hash: 3a4d0...410
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #27 Skrevet 28. august 2014 Nå maser jeg her, men du er den ene som har gitt meg noe i denbe tråden;) Lurer på hvor mye samvær dere har med deres egne barn og hvor ofte ser du kjæresten din/overnatter hos hverandre? Hi Anonymous poster hash: 9e570...b6d
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #28 Skrevet 28. august 2014 HI, du virker desperat og kontrollerende. Håper kjæresten din gjennomskuer deg. Stakkars barn. Du presser deg på! Anonymous poster hash: 6611f...c9b
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #29 Skrevet 28. august 2014 Hvorfor i alle dager skulle det være løgn at moren er psykisk ustabil?hehe. Dumme folk her inne. Huff. Det er fakta. 1. Kjæresten min sine barn kom fordi mor lurte seg unna pilla 2.Var utro med bestekompisen til kjæresten min 3.Hatt 3 kjærester ila 2 år som barna traff omtrent samme,da 4. Jobber delvis når hun gidder 5.Kjæresten min har mer kontakt med moren hennes enn hun selv (fam klarer henne ikke pga hun er psykisk ustabil. Nok om den saken. Det er barnet som betyr noe. Vi bryr oss ikke om henne. Men må fortelle barna hans "sannheten" fordi moren sier ting til dem som ikke barn skal vite:( Hi Anonymous poster hash: 9e570...b6d
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #30 Skrevet 28. august 2014 Hvorfor i alle dager skulle det være løgn at moren er psykisk ustabil?hehe. Dumme folk her inne. Huff. Det er fakta. 1. Kjæresten min sine barn kom fordi mor lurte seg unna pilla 2.Var utro med bestekompisen til kjæresten min 3.Hatt 3 kjærester ila 2 år som barna traff omtrent samme,da 4. Jobber delvis når hun gidder 5.Kjæresten min har mer kontakt med moren hennes enn hun selv (fam klarer henne ikke pga hun er psykisk ustabil. Nok om den saken. Det er barnet som betyr noe. Vi bryr oss ikke om henne. Men må fortelle barna hans "sannheten" fordi moren sier ting til dem som ikke barn skal vite:( Hi Anonymous poster hash: 9e570...b6d Hvis dette er sant er hun vel en uskikket mor! Jeg tipper du kun har dette fra typen din, og gjentar at det antaktlig burde taes med en klype salt. Du virker en smule naiv m.h.t. eksen. Etter at du og denne typen har brutt med hverandre vil han kanskje fortelle det samme om deg, vet du... Anonymous poster hash: 3a4d0...410
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #31 Skrevet 28. august 2014 Har hørt samtaler/sms og når fam og vennene hans forteller det samme så vet jeg hva sannheten er. Han er en fantastisk mann. Kjenner han godt. Takk for svar. Både morsomme og rare svar;) hi Anonymous poster hash: 9e570...b6d
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #32 Skrevet 28. august 2014 Hmmm.. Med tanke på at denne moren har hatt 3 kjærester på 2år, så kan det hende at dette er noe av grunnen til at sønnen er slik.. Kanskje han trenger å være trygg på deg, og at du ikke skal forsvinne igjen. Bli trygg på at du er der.. Har du hatt noe alenetid med han? For å bygge litt samhold. Anonymous poster hash: 5aa17...3c7
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #33 Skrevet 28. august 2014 Ikke særlig. Han prater med meg, men er faren han spør om ting etc. Har pratet en del om friidrett da. Det intresserer han. Han liker det å driver med det:) Anonymous poster hash: 9e570...b6d
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #34 Skrevet 28. august 2014 Hvor mye alenetid har du HI sammen med kjæresten din? Hvor mye ønsker du? Syns du det er urimelig at hans barn ønsker litt alenetid med sin far ? Slik jeg forstår det er han alenebarn og du har 4 barn...? Anonymous poster hash: 5d78f...70d
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #35 Skrevet 28. august 2014 Hvor mye alenetid har du HI sammen med kjæresten din? Hvor mye ønsker du? Syns du det er urimelig at hans barn ønsker litt alenetid med sin far ? Slik jeg forstår det er han alenebarn og du har 4 barn...? Anonymous poster hash: 5d78f...70d Vi har alenetid sammen, enten når barna sover eller de helgene vi har helt fri:) Nei, vi har begge flere enn 1 barn Ønsker ikke mer alenetid, hadde bare ønsket at alt klaffet og alle var fornøyde, men det går seg nok til. Vet at barnet liker oss da, er nok bare at barnet trenger mer tid......... Anonymous poster hash: 9e570...b6d
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #36 Skrevet 29. august 2014 Tenker det er på HØY tid at barnet ikke får vilja si noe mer. Greit å ikke ville delta i lek og alt sosialt men å bestemme slikt samvær er ikle bra. Selvsagt skal far lytte til å vise hensyn men det er han som bestemmer. Anonymous poster hash: 18cf0...214 Gode mødre og fedre setter barna sine forran nye dates og evt ny familie. Dere har ikke kjent hverandre lenge og jeg skjønner ikke at du skal kunne kreve noe som helst her. I så fall burde han prioritere barnet han har satt til verden fremfor sex og dates. Anonymous poster hash: 5761c...a0e
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #37 Skrevet 29. august 2014 Dere har jo nettopp møttes. Ikke rart barnet er avventende, og heller ikke rart det ikke vil dele sin far-tid med andre. Anonymous poster hash: 5bf09...2cd
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #38 Skrevet 29. august 2014 Alle er forskjellig, merkelig at folk dømmer så hardt..vil tro at mange av de som har svart her ikke er i en sånn situasjon selv og vet hva det innebærer. Mannen møtte barna mine på 3 besøket hos meg, jeg møtte hans barn på andre besøket mitt hos han. Barna møttes etter en mnd kanskje. Etter 1 år flyttet vi sammen og bor fortsatt sammen etter 6 år. Barna var litt yngre, har aldri hørt en protest fra dem i det hele tatt faktisk, men sikkert enklere når de er små. Mamman demmes flyttet rett fra pappan og inn hos en annen så dem hadde vel ikke noe håp om gjenforemning mellom foreldrene akkurat. Hva sier kjæresten din da? Når ser han for seg å flytte sammen? Anonymous poster hash: 5a900...b99
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #39 Skrevet 29. august 2014 Alle er forskjellig, merkelig at folk dømmer så hardt..vil tro at mange av de som har svart her ikke er i en sånn situasjon selv og vet hva det innebærer. Mannen møtte barna mine på 3 besøket hos meg, jeg møtte hans barn på andre besøket mitt hos han. Barna møttes etter en mnd kanskje. Etter 1 år flyttet vi sammen og bor fortsatt sammen etter 6 år. Barna var litt yngre, har aldri hørt en protest fra dem i det hele tatt faktisk, men sikkert enklere når de er små. Mamman demmes flyttet rett fra pappan og inn hos en annen så dem hadde vel ikke noe håp om gjenforemning mellom foreldrene akkurat. Hva sier kjæresten din da? Når ser han for seg å flytte sammen? Anonymous poster hash: 5a900...b99 Ja, "alle er forskjellige". Det betyr også at barn er forskjellige. Her har vi en gutt som tydligvis ikke er klar for å være masse sammen med fars nye kjæreste og to voksne som ønsker å bli "en stor lykklig familie" med en gang. Da er spørsmålet hvem man bør ta mest hensyn til. Ettersom guttens mor er ustabil regner jeg med at far har dem det aller meste av tiden. Da kan det være tøft å holde seg helt unna den nye kjæresten når han har barna, men inntil forholdet har vart lenge, minst 2 år etter min mening, bør ungene slippe overnattingsbesøk sammen og ikke trenge å tilbringe mer enn en eller to ettermidager i uka sammen med den nye familien. Anonymous poster hash: 6be99...20c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå