Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #76 Skrevet 28. august 2014 Hi her. Har aldri vurdert å hive han ut fordi han har vært på strippeklubb. Han er en voksen mann jeg stoler på. Det som plager meg var; hvor stort er overtråkket ved å la en kvinnelig stripper komme til i buksa. Det er der det skurrer for meg.Over grensa, men er det det jeg ville ha klassifisert som utroskap? -Og hva bør evnt sanksjonen være? Mine grenser ville ha gått ved en lapdance, men nedi trusa..? Nei, og da bør det gjelde han også. Jeg setter pris på hans ærlighet, men kan ikke la vær å gruble på om det er mer til historien... Kompisene spør jeg ikke. De ville uansett ikke ha sladret, guycode! Litt godt å se at flere ville ha tenkt som meg. Takk for svar! Anonymous poster hash: 0bb88...0c0 Hadde det vært beføling utenpå klærne og han gikk for det ble ubehagelig hadde jeg ikke gjort for mye ut av det. Men i og med at han hadde latt henne komme til nedi buksa. For ærlig talt regner jeg med at det tar litt jobb før ho får henda nedi der. Han gikk vel ikke i ekstremt løs treningsbukse eller? Ja da hadde det vært langt over grensa for min del. Jeg vil anta at han burde hatt greit med tid til å stoppe hendene hennes, og eventuelt gått ut før de faktisk var inni buksene hans. Og jeg er ikke typen som bryr meg stort om typen går på strippeklubb, men reglen her er se men ikke røre og lapdance er heller ikke ok. Jeg hadde rett og slett forlangt at mannen ikke fikk dra med de gutta på en slik type guttetur etter det om forholdet skulle vare. Han kunne gjerne fortsatt dra på jakt og fisketurer i fjellet og slikt men ikke utenlandsturer, festeturer ect. Han hadde i min bok brutt en grense og min tillit for mye til at jeg hadde kunne vært avslappet med å sitte hjemme med barna mens han var på en slik tur igjen. Og om han ikke kunne fatte og akseptere dette hadde jeg faktisk virkelig vurdert forholdet Anonymous poster hash: f36a4...e19
Sint naken biltyv Skrevet 28. august 2014 #77 Skrevet 28. august 2014 Dette hade vært eg BIG issue for meg iallefall! Jeg har gått inn i forholdet med min mann i den tro at vi har samme verdi- og menneskesyn. Jeg har giftet meg med ham, og fått barn med ham i samme gode tro. Og han har aldri gjort noe som får meg til å betvile det. Vi har ikke noe avtale om at han ikke har "lov" å gå på strippeklubb, men så hadde jeg aldri innledet et forhold med han dersom jeg følte at det var noe som var aktuelt heller. Hadde han gått på strippeklubb, hadde jeg blitt sjokkert, og jeg hadde begynnt å tvile på hele fundamentet forholdet vårt er tuftet på. Da hadde han vært så laaaaaaangt i fra den mannen jeg tror han har vært i 14 år, at ekteskapet definitivt hadde blitt satt på en alvorlig prøve. Og hadde han trodd at jeg syntes dette var greit, så hadde jeg iallefall ikke forstått noen ting. For andre er kanskje dette ikke noe big issue. Noen lever i den tro at strippere flest bare er uskyldige studenter som trenger å spe på lønna si og syns dette bare er gøy. De kan jo ikke si noe annet til mennene som kommer der for å bidra til dagslønnen. At noen kan tro på dette er utrolig naivt og på grensen til ganske lite inteligent. Lukker øynene for at dette faktisk er prostituerte som i de aller fleste tilfeller har en tragisk bakgrunn, sliter med rus, og har viklet seg inn i en kynisk og respektløs bransje. Hadde min mann sittet der med stå forann en prosituert, og att på til lot seg beføle (fordi han brydde seg mer om hva kameratene tenkte enn ektefellen som sitter hjemme med barna), ja så tror jeg faktisk det hadde vært på hodet og rævva rett ut. Anonymous poster hash: 21e00...227 Veldig enig!!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #78 Skrevet 28. august 2014 Å gå på strippeklubb en nå en ting, men å gå på bordell hvor de prostituerte også stripper er noe helt annet. Hadde mannen min gått på strippeklubb, helt greit (sånn en gang hvert skuddår med gutta), hadde mannen min gått på bordell (må jo være det his mann har gått på i og med at det jobber prostituerte der), så hadde det stilt seg veldig annerledes..ikke minst fordi en av jentene befølte ham nedi buksa. Anonymous poster hash: bb1b2...70e
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #79 Skrevet 28. august 2014 Herreguuud, så hysteriske dere er. Mange her som tydeligvis ikke er noe særlig glad i mannen sin. Eller barna for den saks skyld.. Anonymous poster hash: f7772...cbf Det er ikke hysterisk å insistere på et snev av menneskeverd. Anonymous poster hash: ad6a9...40e Det er hysterisk å skille seg og gjøre barna til skilsmissebarn pga en strippeklubb altså! Anonymous poster hash: f7772...cbf Nei, det handler om hvilke verdier man vil videreformidle til barna sine. Jeg kommer aldri til å akseptere at noen utnytter andre på den måten. Ved å leve sammen med en person med de verdiene formidler jeg til barna mine at "hvordan andre har det er ikke så nøye. Hvordan vi behandler andre er ikke så nøye." Dét kan ikke jeg. Jeg er ikke hysterisk i det hele tatt. Han har visst det bestandig (og er enig). Om han skulle bevisst utnyttet et annet menneske i en sårbar situasjon, så er det en deal braker. Enkelt og greit. Anonymous poster hash: ad6a9...40e Hvorfor trenger barna å vite at far har vært på strippeklubb da? Og er det noe bedre å lære barna at man skal gi opp så snart det er litt motgang? Anonymous poster hash: f7772...cbf Verdier og motgang er to forskjellige ting. Og barna hadde ikke trengt å vite at far var på strippeklubb, men jeg ville ikke levd med en mann med sånne verdier. Verdier skinner jo igjennom. Vi er forbilder for barna våre. Og jeg vil ikke være ansvarlig for at barna mine lærer at andres følelser er noe man kan ta lett på. Anonymous poster hash: ad6a9...40e
Anonym bruker Skrevet 28. august 2014 #80 Skrevet 28. august 2014 Herreguuud, så hysteriske dere er. Mange her som tydeligvis ikke er noe særlig glad i mannen sin. Eller barna for den saks skyld.. Anonymous poster hash: f7772...cbf Det er ikke hysterisk å insistere på et snev av menneskeverd. Anonymous poster hash: ad6a9...40e Det er hysterisk å skille seg og gjøre barna til skilsmissebarn pga en strippeklubb altså! Anonymous poster hash: f7772...cbf Nei, det handler om hvilke verdier man vil videreformidle til barna sine. Jeg kommer aldri til å akseptere at noen utnytter andre på den måten. Ved å leve sammen med en person med de verdiene formidler jeg til barna mine at "hvordan andre har det er ikke så nøye. Hvordan vi behandler andre er ikke så nøye." Dét kan ikke jeg. Jeg er ikke hysterisk i det hele tatt. Han har visst det bestandig (og er enig). Om han skulle bevisst utnyttet et annet menneske i en sårbar situasjon, så er det en deal braker. Enkelt og greit. Anonymous poster hash: ad6a9...40e Hvorfor trenger barna å vite at far har vært på strippeklubb da? Og er det noe bedre å lære barna at man skal gi opp så snart det er litt motgang? Anonymous poster hash: f7772...cbf Verdier og motgang er to forskjellige ting. Og barna hadde ikke trengt å vite at far var på strippeklubb, men jeg ville ikke levd med en mann med sånne verdier. Verdier skinner jo igjennom. Vi er forbilder for barna våre. Og jeg vil ikke være ansvarlig for at barna mine lærer at andres følelser er noe man kan ta lett på. Anonymous poster hash: ad6a9...40e Nåja, han er jo far til barna uansett da, så barna måtte ha forholdt seg til han, strippeklubb eller ei. Ser fortsatt ikke hvorfor det da er bedre å hive ut mannen. Anonymous poster hash: f7772...cbf
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #81 Skrevet 29. august 2014 Høres for meg ut som om dere har et forhold basert på tillit og at dere er åpne mot hverandre. Herregud, det er vel ikke skilsmissegrunn at en mann har vært med kompisene på strippeklubb, selv om jeg kan være enig i at det er harry. Ikke hør på de pripne og sure kjerringene her inne, det høres iallfall for meg ut som om du har en mann du kan stole på. Hva er det med dere damer?? Til å stole på? Han har latt seg beføle av en stripper også skal det liksom være ok? Hadde kastet han ut på dagen. Finner meg ikke i sånt og ville aldri vært sammen med en mann som synes dette er ok. Mener du at han liksom er til å stole på fordi han innrømmet? For noen latterlige dørmatter dere er! Anonymous poster hash: 827e7...7ee
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #82 Skrevet 29. august 2014 Høres for meg ut som om dere har et forhold basert på tillit og at dere er åpne mot hverandre. Herregud, det er vel ikke skilsmissegrunn at en mann har vært med kompisene på strippeklubb, selv om jeg kan være enig i at det er harry. Ikke hør på de pripne og sure kjerringene her inne, det høres iallfall for meg ut som om du har en mann du kan stole på. Hva er det med dere damer?? Til å stole på? Han har latt seg beføle av en stripper også skal det liksom være ok? Hadde kastet han ut på dagen. Finner meg ikke i sånt og ville aldri vært sammen med en mann som synes dette er ok. Mener du at han liksom er til å stole på fordi han innrømmet? For noen latterlige dørmatter dere er! Anonymous poster hash: 827e7...7ee Enig med deg, bortsett fra det med å kaste ut på dagen. Det får være opp til HI om hun synes han bør få en sjanse til. Det kan godt være at han har fortalt alt, og at han gjorde det fordi han selv skjønte at han hadde gått solid over streken og hadde dårlig samvittighet. Men at flere mener at dette liksom skal være greit og en filleting, det forstår jeg ikke. Han lot en annen dame komme i buksene på ham, det er et saftig overtramp. Jeg hadde blitt såret og forbannet og skuffet og hele pakka, og forholdet hadde nok kommet i en aldri så liten krise. Det betyr ikke at det automatisk hadde vært slutt, men greit hadde det jaggu ikke vært! Anonymous poster hash: 93239...ba8
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #83 Skrevet 29. august 2014 La det ligge! Så sier du at du ikke syns noe om at han drar på slike plasser. Det er forferdelig harry, og fåtallet av menn liker sånnt. Og hvis dette er det store for kompisene, så bør han begynne å utvide vennekretsen sin litt.. Anonymous poster hash: 3c4fe...e0d
Anonym bruker Skrevet 29. august 2014 #84 Skrevet 29. august 2014 HI her.<br />Vi hadde en lengre prat i går.<br />Jeg har lest gjennom alle svar, og jeg velger å stole på han.<br />Fordi han har aldri vært noe annet enn ærlig i alle år, samt at dette er over streken, men aldri vært noen skilsmissegrunn.<br />Til de av dere som tror at barna tar skade av det (?) Dette er selvsagt en voksengreie, ikke noe de får kjennskap til.<br />Hans forklaring er at han visste det var galt, fikk litt småpanikk og dro umiddelbart når denne kvinnen ble for intim. - Jeg velger å stole på det, selv om noen mener jeg er en dørmatte da.<br />Jeg er veldig glad for flere av svarene her inne, det ladet meg med "ammo" i forhold til argumenter jeg ville ta opp. Det var en eye-opener for meg. Dvs flere argumenter på hvem disse kvinnene er. Jeg fant ut at jeg aldri har tatt noe bevisst valg til hvorfo/hvorfor ikke det skulle være feil å gå på en strippeklubb, siden det er noe jeg ikke gjør selv.<br />Han har vel heller ikke tenkt nøye igjennom det. For han har det vært en del av hva enkelte har syntes har vært spennende, og uten at jeg sa noe om det, har han selv valgt at dette ikke er noe som gir han utbytte og vil droppe det på neste tur. Dette også fordi han sier at noen av de andre gifte mennene ikke har interesse for stripping, de også er med for å gjøre alt som en samlet gruppe.<br />Han er fullstendig klar over hva jeg mener er akseptabelt, men jeg hisser meg ikke opp så lenge jeg føler han snakker sant, og at han heller unngår slike situasjoner i fremtiden.<br />Jeg fikk heldigvis diskutert dette nøye nok til at jeg sier meg ferdig.<br />Jeg har fått ro innvendig nok til å stole på at han forteller sannheten. Da synes jeg det er verre med de damene i denne gutteklubben som ikke vet om disse utfluktene i det hele tatt. Dessverre er det flere som har gitt sin mann totalforbud for slikt, og de gjør det allikevel....<br /> Anonymous poster hash: 0bb88...0c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå