Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #26 Skrevet 26. august 2014 Jeg legger seteryggen ned med god samvittighet. Jeg har en nakkeskade og trenger å gjøre det i håp om å ikke være helt "kake" når jeg kommer frem. Jeg tar det selvsagt opp når det er servering og når kabinpersonalet melder at vi skal gjøre det. Min svært høye mann vet at det ikke er personen foran sin skyld at han er høy. Om vedkommende legger setet ned, legger han bare bena ut i midtgangen (sørger for å få den plassen når han flyr). D Anonymous poster hash: 576b9...b3f
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #27 Skrevet 26. august 2014 På en kort innenlands flytur tidligere i sommer regelrett kastet passasjeren forran datteren min ned setet hvorpå alt på brettet hennes ble sølt utover både på henne og iPad. Det går ann å vise hensyn og du trenger ikke å sove kl 18.00 når flyturen er 1,5 time lang.. IPaden overlevde heldigvis, men jenta var klissete og våt. Fikk ingen unnskyldning eller et beklagelse blikk. Neste gang jeg skal ut å fly så kjøper jeg en knee defender.. Anonymous poster hash: 39cae...082
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #28 Skrevet 26. august 2014 På en kort innenlands flytur tidligere i sommer regelrett kastet passasjeren forran datteren min ned setet hvorpå alt på brettet hennes ble sølt utover både på henne og iPad. Det går ann å vise hensyn og du trenger ikke å sove kl 18.00 når flyturen er 1,5 time lang.. IPaden overlevde heldigvis, men jenta var klissete og våt. Fikk ingen unnskyldning eller et beklagelse blikk. Neste gang jeg skal ut å fly så kjøper jeg en knee defender.. Anonymous poster hash: 39cae...082 Du vet at knee defender er forbudt på flere flyselskaper?? Som medpassasjer kan du selvfølgelig ikke nektet personen forandre gå bruke funksjonen på setet sitt! Personen foran deg burde selvfølgelig vist hensyn og ikke kastet ned setet. Du var litt uvøren som lot dattera di holde på med Ipaden samtidig som hun hadde brett med mat/drikke på foran seg. Anonymous poster hash: 5a8b6...d13
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #29 Skrevet 26. august 2014 Jeg er opplært til ikke å la mitt eget ønske om ekstra komfort gå ut over andre. Egoister tåler jeg ikke. Jeg ville derfor aldri ha lagt ned setet på en kort flyvetur. Anonymous poster hash: 21944...bad
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #30 Skrevet 26. august 2014 Nei, det gjør jeg ikke. Bare egoister gjør det. Anonymous poster hash: 98d6f...425
prekæs Skrevet 26. august 2014 #31 Skrevet 26. august 2014 Nei det gjør jeg ikke. Ikke trenger jeg å sparke heller. Sist gang lot jeg bare være og flytte knea mine. Virket utmerket:)
Dama på bygda Skrevet 26. august 2014 #32 Skrevet 26. august 2014 Skulle fly langt for lenge siden (HongKong-london). En enslig brite alene foran med med lledige seter på begge sider la setet hekt bak. Ok det, men så gikk flyvertinnene rundt og ba alle ta opp setet for det var matservering. Maten kom, han hadde setet helt nede så jeg hadde ikke sjans å få ned den plata eller ha noe som helst på fanget. Han fikk beskjed igjen men nektet å ta opp setet. Som han så fint da når jeg snakka til han (på engelsk) "det er min rett som passasjer å få legge ned setet når jeg ønsker. Setet er designet for å legge ned så da gjør jeg det. Jeg har flydd i mange år så dette vet jeg". Han nektet å høre hva flyvertinnene sa så jeg måtte vente til sidemann hadde spist før jeg kunne låne hennes brett å ha maten på. Dette skjedde neste måltid også. De på flyet sa til meg tydelig så han hørte det "he's an asshole, we have alot of them ". De gjorde det de kunne men han nektet. Etter litt tok han opp setet for han skulle på toalettet eller noe. Hvorfor han tok det opp aner jeg ikke. Men da la jeg meg ned i setet så godt det gikk, satte begge knærne i seteryggen for å sove. Jeg sparka og dytta mye i setet hans før jeg sovnet og sørget for at han ikke fikk rikket setet så mye som en millimeter resten av turen. Jævla drittsekk!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2014 #33 Skrevet 27. august 2014 Nei, av hensyn til medpassasjerer tar jeg ikke setet bakover. Med mindre det er nattflyving og alle sover eller ingen bruker setet bak meg. Jeg klarer fin å sitte oppreist 6-8 timer. Lengere flygingen har jeg ikke vært på. Anonymous poster hash: a593f...817
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå