Gå til innhold

Straffes for å beholde barnet..Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

La nå mannen få litt tid på seg, du har nettopp blitt gravid.

Virket som du var høygravid i og med du var deprimert osv pga måten hans.

Han har nettopp fått livet snudd på hodet, uten han kan velge (du har valgt for han). La han få tenke, bli vant med tanken på å bli far, få hyggelig respons av familien når dere sier det osv.

Greit du er lei deg for reaksjonen hans, men ta deg sammen.

Anonymous poster hash: 848a2...eb8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har nettopp fått livet snudd på hodet, uten han kan velge (du har valgt for han). La han få tenke, bli vant med tanken på å bli far, få hyggelig respons av familien når dere sier det osv.

For å si det sånn har jeg fått livet mitt like mye snudd på hodet, men oppfører meg ikke ufint mot han for det. Og ja, jeg syns det er kjipt å høre at jeg ødlegger livet hans, så hadde jeg gitt fullstendig F i hans følelser så hadde jeg jo bare tatt meg sammen. 

Anonymous poster hash: 67ef4...d60

Skrevet

For å si det sånn har jeg fått livet mitt like mye snudd på hodet, men oppfører meg ikke ufint mot han for det. Og ja, jeg syns det er kjipt å høre at jeg ødlegger livet hans, så hadde jeg gitt fullstendig F i hans følelser så hadde jeg jo bare tatt meg sammen. 

Anonymous poster hash: 67ef4...d60

Ikke bry deg om denne typen svar, det er helt sikkert skrevet av en person som ikke har vært i din situasjon (selv om vedkommende sikkert kommer til å skrive at dette vet hun alt om, det pleier å være slik). 

En ting er å gi ham litt tid til å ta inn situasjonen, noe helt annet at han er slem mot deg og helt tydelig prøver å presse deg til noe du ikke ønsker. Er det noen som skal ta seg sammen her, så er det han. Han må ta ansvar for situasjonen, han vet vel hvordan barn blir til og hva prevensjon er til? Uansett om han er satt ut og ukomfortabel med situasjonen, så er måten han behandler deg på uakseptabel. 

Anonymous poster hash: e8bad...d1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...