Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #1 Skrevet 24. august 2014 (endret) Ei som virkelig sier ifra hvordan de inne på gruppa framstår. Skjekke responsen fra to av dem da! De burde virkelig ikke være på nett! :omg: Anonymous poster hash: f9ca2...6c7 Endret 25. august 2014 av Kira bjeffer Navn på personer er fjernet fra innlegget
Elskerhøsten2014 Skrevet 24. august 2014 #2 Skrevet 24. august 2014 den gjengen er helt blåst, fremstår som idioter
Dama på bygda Skrevet 24. august 2014 #3 Skrevet 24. august 2014 Jeg ler høyt av folka der inne. Noe så tragisk
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #4 Skrevet 24. august 2014 Hva heter gruppen? Anonymous poster hash: 914a8...c31
Dama på bygda Skrevet 24. august 2014 #5 Skrevet 24. august 2014 Kutta visst innlegg. Noe så tragisk skal man lete lenge etter. Er glad disse folka ikke har omsorg for barna sine lenger! Takker høyere makter for at vi har et barnevern.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #6 Skrevet 24. august 2014 Hva heter gruppen? Anonymous poster hash: 914a8...c31 Vi som ønsker gransking av barnevernet Anonymous poster hash: 2bd16...485
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #7 Skrevet 24. august 2014 Åh herregud. Snakk om å gjøre seg selv til latter! Måtte bare slutte å lese, ble rett og slett flau. Tro hvor mye IQ enkelte av disse menneskene har? Hadde jeg blitt fratatt barnet mitt på grunn av feilaktige beskyldninger, og virkelig vært så uskyldig som disse folkene hevder så hadde jeg i hvert fall hatt vett og ressurser til å ta opp kampen på en bedre måte enn dette. Drittslenging, svart-hvitt synspunkter med store ord, ukritisk googling og svelger rått alle påstander funnet på nettet som passer deres meninger. Uten å kontrollsjekke kilder eller noe. Dette er ressurssvake menneskers måte å tro at de skaffer seg kunnskap eller utgjør en forskjell på. Og de som er så kritiske pga at de har vært i barnevernets "klør" i barndommen selv: Hvorfor legger de ikke skylda på foreldrene som sviktet i første omgang? Anonymous poster hash: 3d5dc...e41
Anonym bruker Skrevet 24. august 2014 #8 Skrevet 24. august 2014 Åh herregud. Snakk om å gjøre seg selv til latter! Måtte bare slutte å lese, ble rett og slett flau. Tro hvor mye IQ enkelte av disse menneskene har? Hadde jeg blitt fratatt barnet mitt på grunn av feilaktige beskyldninger, og virkelig vært så uskyldig som disse folkene hevder så hadde jeg i hvert fall hatt vett og ressurser til å ta opp kampen på en bedre måte enn dette. Drittslenging, svart-hvitt synspunkter med store ord, ukritisk googling og svelger rått alle påstander funnet på nettet som passer deres meninger. Uten å kontrollsjekke kilder eller noe. Dette er ressurssvake menneskers måte å tro at de skaffer seg kunnskap eller utgjør en forskjell på. Og de som er så kritiske pga at de har vært i barnevernets "klør" i barndommen selv: Hvorfor legger de ikke skylda på foreldrene som sviktet i første omgang? Anonymous poster hash: 3d5dc...e41 Jada, for det er alltid foreldrene sin skyld at ungene havner under barnevernet. Har foreldrene sviktet om de kontakter barnevernet og ber de om hjelp? Anonymous poster hash: 50439...fe4
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #9 Skrevet 25. august 2014 Åh herregud. Snakk om å gjøre seg selv til latter! Måtte bare slutte å lese, ble rett og slett flau. Tro hvor mye IQ enkelte av disse menneskene har? Hadde jeg blitt fratatt barnet mitt på grunn av feilaktige beskyldninger, og virkelig vært så uskyldig som disse folkene hevder så hadde jeg i hvert fall hatt vett og ressurser til å ta opp kampen på en bedre måte enn dette. Drittslenging, svart-hvitt synspunkter med store ord, ukritisk googling og svelger rått alle påstander funnet på nettet som passer deres meninger. Uten å kontrollsjekke kilder eller noe. Dette er ressurssvake menneskers måte å tro at de skaffer seg kunnskap eller utgjør en forskjell på. Og de som er så kritiske pga at de har vært i barnevernets "klør" i barndommen selv: Hvorfor legger de ikke skylda på foreldrene som sviktet i første omgang? Anonymous poster hash: 3d5dc...e41 Jada, for det er alltid foreldrene sin skyld at ungene havner under barnevernet. Har foreldrene sviktet om de kontakter barnevernet og ber de om hjelp? Anonymous poster hash: 50439...fe4 Ja Anonymous poster hash: e9f47...a00
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #10 Skrevet 25. august 2014 Det er helt sykt. Fulgt med der inne ene og alene pga gasskammer damen. Hun er ravende gal. I går beviste hun virkelig hvorfor hun ikke er skikket til å ha barn. Dere skulle opplevd henne live sier jeg bare. Anonymous poster hash: 57a04...fe1
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #11 Skrevet 25. august 2014 De er sinnsyke. Anonymous poster hash: 41be4...a87
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #12 Skrevet 25. august 2014 Jeg vil oppfordre alle dere som leser der til å IKKE legge igjen noen kommentarer, under noen omstendigheter. Jeg vet om flere som har gjort det som har blitt truet på livet, fått sine barn truet og en har blitt slått ned av innleide torpedoer. Det er ikke kødd engang, utrolig nok. Så pass på. Anonymous poster hash: 96d96...a6d
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #13 Skrevet 25. august 2014 Jeg vet i alle fall hvor jeg IKKE ville henvendt meg hvis jeg skulle havnet i samme situasjon. Ikke noe sjakktrekk å fremstå som så blåst akkurat... Anonymous poster hash: 26bf3...fb2
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #14 Skrevet 25. august 2014 Jeg vet i alle fall hvor jeg IKKE ville henvendt meg hvis jeg skulle havnet i samme situasjon. Ikke noe sjakktrekk å fremstå som så blåst akkurat... Anonymous poster hash: 26bf3...fb2 Enig. Helt utrolig...for en mangel på selvinnsikt Er det ikke gasskammer-damen som har anmeldelt barnevernet i Nittedal? Vil ikke tro de har så mye å frykte :/ Anonymous poster hash: 93a4b...8e7
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #15 Skrevet 25. august 2014 Finner ikke gruppen jeg? Er den skjult? Anonymous poster hash: 603d4...0fe
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #16 Skrevet 25. august 2014 Åh herregud. Snakk om å gjøre seg selv til latter! Måtte bare slutte å lese, ble rett og slett flau. Tro hvor mye IQ enkelte av disse menneskene har? Hadde jeg blitt fratatt barnet mitt på grunn av feilaktige beskyldninger, og virkelig vært så uskyldig som disse folkene hevder så hadde jeg i hvert fall hatt vett og ressurser til å ta opp kampen på en bedre måte enn dette. Drittslenging, svart-hvitt synspunkter med store ord, ukritisk googling og svelger rått alle påstander funnet på nettet som passer deres meninger. Uten å kontrollsjekke kilder eller noe. Dette er ressurssvake menneskers måte å tro at de skaffer seg kunnskap eller utgjør en forskjell på. Og de som er så kritiske pga at de har vært i barnevernets "klør" i barndommen selv: Hvorfor legger de ikke skylda på foreldrene som sviktet i første omgang? Anonymous poster hash: 3d5dc...e41 Jada, for det er alltid foreldrene sin skyld at ungene havner under barnevernet. Har foreldrene sviktet om de kontakter barnevernet og ber de om hjelp? Anonymous poster hash: 50439...fe4 Ja Anonymous poster hash: e9f47...a00 Foreldre har jo ikke sviktet FORDI de kontakter bv og ber om hjelp, men det at foreldre ber om hjelp betyr dessverre ikke nødvendigvis at de er skikket som foreldre, og at barnevernets tiltak er tilstrekkelig for å at de skal kunne fungere som foreldre. Anonymous poster hash: 3f622...ea1
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #17 Skrevet 25. august 2014 Har folk seriøst fått torpedoer på døra etter å ha kpmmrntert på en barneverns side ?? Skulle nesten tro bv sendte ut torpedoene da. Trodde gruppa sto sammen om en ting jeg ?? Misforstått da. Barnevernet trenger foresten en gransking ,ikke innlandet selv.men vitne til noen historier og triste barneskjebner Anonymous poster hash: f9d27...2be
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #18 Skrevet 25. august 2014 Den heter "vi ønsker en gransking av barnevernet". Helt tragisk å se hvordan enkelte er oppi hodet sitt... Anonymous poster hash: 16e92...fc8
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #19 Skrevet 25. august 2014 Synd.. Disse menneskene fremstår meget uintelligent, og rett og slett ikke frisk! Anonymous poster hash: 603d4...0fe
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #20 Skrevet 25. august 2014 Har folk seriøst fått torpedoer på døra etter å ha kpmmrntert på en barneverns side ?? Skulle nesten tro bv sendte ut torpedoene da. Trodde gruppa sto sammen om en ting jeg ?? Misforstått da. Barnevernet trenger foresten en gransking ,ikke innlandet selv.men vitne til noen historier og triste barneskjebner Anonymous poster hash: f9d27...2be Ja. og nei, det var ikke barnevernet som sendte dem, men sentrale personer i denne gruppen. Det kom etter en kritisk kommentar der. Jeg vet også om andre som har mottatt trusler etter å ha pent bedt disse tenke om hva de skriver. Så man må for all del ikke legge noe igjen der med navn og bilde, for disse menneskene er gale. Det ser man jo på det de skriver også. Anonymous poster hash: 96d96...a6d
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #21 Skrevet 25. august 2014 Dessuten. De overvåker sider som denne også, og følger med på hva som skrives her inne. Så jeg anbefaler folk å skrive anonymt om de har noe å si om disse, og ikke signere med nick i tråder som denne. Anonymous poster hash: 96d96...a6d
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #22 Skrevet 25. august 2014 Det er jo snakk om paranoide mennesker med en forvrengt virkelighetsoppfattning. Tror barnevernet er korrupt, drar inn CIA, tror kondensstripene bak flyene i lufta er overvåkning osv. Finnes diagnoser på sånt. Anonymous poster hash: 16e92...fc8
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #23 Skrevet 25. august 2014 Jeg vet i alle fall hvor jeg IKKE ville henvendt meg hvis jeg skulle havnet i samme situasjon. Ikke noe sjakktrekk å fremstå som så blåst akkurat... Anonymous poster hash: 26bf3...fb2 Enig. Helt utrolig...for en mangel på selvinnsikt Er det ikke gasskammer-damen som har anmeldelt barnevernet i Nittedal? Vil ikke tro de har så mye å frykte :/ Anonymous poster hash: 93a4b...8e7 Jo det er hun i Nittedal. Er sammen med han Løvetann fyren, var i allefall. Best å holde seg unna henne. Hun er ravende gal. Anonymous poster hash: 57a04...fe1
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #24 Skrevet 25. august 2014 Så et par ,hun i rosa hettegenser med nettopp ; vi som ønsker gransking av barnevernet, trykket over hele ryggen..... Fikk ikke spesielt godt inntrykk av de akkurat. Anonymous poster hash: a9058...1d2
Gjest Kira Skrevet 25. august 2014 #25 Skrevet 25. august 2014 Jeg har fjernet tre navn fra hovedinnlegget på bakgrunn av denne reglen: - Identifisering av privatpersoner gjennom for eksempel fullt navn, adresse og/eller telefonnummer. Telefonnummer og epost-adresser til diverse offentlige hjelpeorganisasjoner, firma og etater er imidlertid lov. Kira Brukermoderator
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå