Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #26 Skrevet 25. august 2014 Huff. Jeg "ser" det altså. Og liker ikke. Jeg ska ta meg sammen, ta det no, stoppe før det går for langt. Jeg skal gå og legge meg no, UTEN laptoppen.... Så får vi se om fulene kvitrer før jeg sovner..... Anonymous poster hash: 3a0f4...663
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #27 Skrevet 25. august 2014 Vel, dersom jeg skal vøre helt ærlig med dere, så skal jeg legges inn på sykehiset i høst for total tetoxig, for å finner ut hvor migrene uten all denne medisinen. Jeg haar jo spist parasett som drops i årevis pgs dtore mensblødminger- Gtuer meg i denne forbindelsen aller mest til å ikke få imovanen min. har vert inne på tanken og å smugle inn enpk imovane. Men skal ikke gjøre det da, men tanken har vert fder...... Anonymous poster hash: 3a0f4...663
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #28 Skrevet 25. august 2014 Huff. Jeg "ser" det altså. Og liker ikke. Jeg ska ta meg sammen, ta det no, stoppe før det går for langt. Jeg skal gå og legge meg no, UTEN laptoppen.... Så får vi se om fulene kvitrer før jeg sovner..... Anonymous poster hash: 3a0f4...663 Jeg sliter med å få sove selv, så vet hvordan det er. Hos meg fungerer ikke noe sovemedisin eller smertestillende, og jeg har kommet frem til at det er like greit, for da blir jeg i hvert fall ikke avhengig. Jeg merker at jeg sover bedre hvis jeg får dagslys tidlig på dagen og gjerne er ute i frisk luft tidlig. Og så sover jeg bedre om jeg først ligger en stund på en slik spikermatte. Natta Anonymous poster hash: 1845d...86d
Anonym bruker Skrevet 25. august 2014 #29 Skrevet 25. august 2014 Vel, dersom jeg skal vøre helt ærlig med dere, så skal jeg legges inn på sykehiset i høst for total tetoxig, for å finner ut hvor migrene uten all denne medisinen. Jeg haar jo spist parasett som drops i årevis pgs dtore mensblødminger- Gtuer meg i denne forbindelsen aller mest til å ikke få imovanen min. har vert inne på tanken og å smugle inn enpk imovane. Men skal ikke gjøre det da, men tanken har vert fder...... Anonymous poster hash: 3a0f4...663 Akkurat slik var det med familiemedlemmet mitt også som ble så dårlig, HI. H*n smuglet også med seg tabletter, stjal tabletter fra andre etter hvert også. Men du, har du forsøkt akupunktur mot blødningene dine? I kinesisk medisin kan det nemlig være en sammenheng mellom slike store mensblødninger og migrene. Så se om du finner en dyktig klassisk akupunktør. Jeg har til gode å se noen som ikke får hjelp med blødningsmengden og menssmertene med akupunktur! Bestem deg for at du begynner et nytt og bedre liv nå, HI! Du kommer deg ut av dette! Anonymous poster hash: 1845d...86d
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #30 Skrevet 26. august 2014 Hodepinen din kan komme pga medikamentavhengighet,det blir en ond sirkel! Man kan få hodepine av å bruke paracet også, også tar man enda mer for å døyve det, også mer og mer og mer.. Samme gjelder for paralgin forte! PF omdannes til morfin i leveren din,så det er i praksis morfinist du er.. Du er helt klart avhengi og du burde kanskje vært innlagt på nevrologiske avdeling for nedtrapping/avrusing! Jobbet ved en nevrologiske avdeling tidligere,og der var det en haug med pilleknaskende husmødre med hodepine og avhengighet. Anonymous poster hash: 0337b...7bb
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #31 Skrevet 26. august 2014 4 PF tilsvarer ca 20 mg morfin,så det er ikke rart at du blir ruset! Ei heller ikke rart du får vondt i hodet og at du er avhengi! Å si at ungene dine ikke vokser opp i et rushjem er fornektelse! Legg kortene på bordet hos legen din og be om hjelp! Det er veldig vanlig å misbruke PF,nettopp fordi så få vet at de inneholder kodein,som omdannes til morfin. Legen din har ikke gjort en god jobb her.. Anonymous poster hash: 0337b...7bb
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 26. august 2014 #32 Skrevet 26. august 2014 .... hærlig følelse, nesren sånn etter 4 glass vin følelse..... Anonymous poster hash: 3a0f4...663 FIRE glass vin? Da er jeg god og pussa, ikke bare litt "tipsy"
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #33 Skrevet 26. august 2014 Prøvd melatonin for søvn? Anonymous poster hash: b5ada...fd5
NormaJean Skrevet 26. august 2014 #34 Skrevet 26. august 2014 Så flink du er som innser at du er på vei inn i en negativ spiral. Kjempe bra. Ser du får mange gode råd. Det viktigste er å få snakket med legen din (eller bytte lege først) om ditt overforbruk. Og du bør slutte, men husk at det kan være lurt av deg å trappe ned først, slik at du ikke går på en smell. Og hør med legen om Tolvon kunne vært noe for deg.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #35 Skrevet 26. august 2014 Ja du er det. Men du kan fint klare å stoppe dette. Du har selvinnsikt. Jeg var der selv. Gledet meg til kvelden for da kunne jeg ta piller. Gav meg lykkefølelse hver gang. Jeg kom til meg selv på egenhånd og klarte å bryte ut selv uten hjelp fra andre. Slutt i dag. Anonymous poster hash: aea68...1b8
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #36 Skrevet 26. august 2014 Deter imovane jeg har tatt fast i 2årda. Ikke PF.JEg fikk PF for migrene. Men så sa nevrologen at jeg ikke skulle ta PF for migrenen, men Imigran, bare PF i tilegg til imigrav ved store annfall. Men noe har skjedd,jeg ser at jeg stadig hiver innpå om kvelden for å få den litt lette rusa følelsen, men før var det nok med to, nå merker jeg jeg må ha fler. JEg må slutte. JEg kaster resten, i morra. Og skal ikke hente ut de jeg har på resepten min. Herregud, de sa at GBP oppererte hadde økt skjangs for å bli alkoholikere...........kanskje det gjelder piller og? Anonymous poster hash: 3a0f4...663 Ja, de har økt risiko for alle typer avhengighet. Folk med spiseforstyrrelser generelt, har den tilbøyeligheten,- stort sett. Og grunnen til GBP var vet at du hadde en spiseforstyrrelse, da man ikke blir så tykk at man få ren slik operasjon uten og være der... Anonymous poster hash: 90736...6a5
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #37 Skrevet 26. august 2014 Hodepinen din kan komme pga medikamentavhengighet,det blir en ond sirkel! Man kan få hodepine av å bruke paracet også, også tar man enda mer for å døyve det, også mer og mer og mer.. Samme gjelder for paralgin forte! PF omdannes til morfin i leveren din,så det er i praksis morfinist du er.. Du er helt klart avhengi og du burde kanskje vært innlagt på nevrologiske avdeling for nedtrapping/avrusing! Jobbet ved en nevrologiske avdeling tidligere,og der var det en haug med pilleknaskende husmødre med hodepine og avhengighet. Anonymous poster hash: 0337b...7bb Jeg er søkt inn til nevrologisk avdeling for detox.......... Men siden du har jobbet der, kan du fortelle meg litt om de pilleknaskene husmødrene og hvordand dette funker?? JEg er redd. Takk for vennlige, og gode råd, og takk for at dere ikke dømmer!! Det siste jeg trenger er spydigheter. Anonymous poster hash: 3a0f4...663
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #38 Skrevet 26. august 2014 Å,det er så lenge siden,jeg husker ikke hva opplegget/behandlingen gikk ut på! Men jeg husker at det var alminnelige,flotte damer i alle aldre! Så bra at du får hjelp og at du har selvinnsikt! Det kommer til å gå helt fint,det er jeg sikker på! Det er ikke et heidundrende misbruk du bedriver,men ille nok til at du må slutte! Jeg heier på deg,dette klarer du!!! Anonymous poster hash: 0337b...7bb
Anonym bruker Skrevet 26. august 2014 #39 Skrevet 26. august 2014 Å,det er så lenge siden,jeg husker ikke hva opplegget/behandlingen gikk ut på! Men jeg husker at det var alminnelige,flotte damer i alle aldre! Så bra at du får hjelp og at du har selvinnsikt! Det kommer til å gå helt fint,det er jeg sikker på! Det er ikke et heidundrende misbruk du bedriver,men ille nok til at du må slutte! Jeg heier på deg,dette klarer du!!! Anonymous poster hash: 0337b...7bb Ok, men det er godt å vite at det ikke er "bare meg" iallefall. Godt å vite at man får hjelp. Takk for tilbakemelding og støtte !! Anonymous poster hash: 3a0f4...663
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå