Gå til innhold

Litt skuffet...jeg testet


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

For å produsere må egget feste seg, mens definisjonen på det som kallers kjemisk er et egg som ikke fester seg. Ergo en kjemisk graviditet aldri kunne slå ut på en test.

Men nå finnes det heller ikke noe innen medisinen som heter kjemisk graviditet.

 

Anonymous poster hash: 37acb...164

Da tror jeg det er mange i helsevesenet som ikke følger definisjonen.

 

Jeg har fått presentert termen "kjemisk graviditet" som utslag på tidlig test, deretter negativ og til slutt en forsinket mens fra de som jobber med IVF mange ganger.

 

Anonymous poster hash: e1226...79b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg testet ikke positivt med digital før ca 10 dager etter ikm! De er litt lunefull 😆 lykke til.

Skrevet

Jeg har vært gravid to ganger og kun brukt Clearblue, og jeg fikk ikke positiv test før 4 dager og 10 etter IKM. Og Clearblue er dårligere enn andre så tidlig. Så er ikke sikkert at dette er en kjemisk, men lat som det er det så du ikke blir skuffet. Test på nytt om 3 dager.



Anonymous poster hash: 6c4dd...28d
Skrevet

 

Jeg har vært gravid to ganger og kun brukt Clearblue, og jeg fikk ikke positiv test før 4 dager og 10 etter IKM. Og Clearblue er dårligere enn andre så tidlig. Så er ikke sikkert at dette er en kjemisk, men lat som det er det så du ikke blir skuffet. Test på nytt om 3 dager.

 

Anonymous poster hash: 6c4dd...28d

 

 Altså så tidlig som du testet.

 

Anonymous poster hash: 6c4dd...28d

Skrevet

Oppdatering:

 

Jeg testet med morgenurin og fikk en svak skyggestrek etter 5min var gått... dette lover ikke godt. Testen jeg tok 11 dpo har jo sterkere strek :(

 

Jeg var helt sikker på at jeg var gravid.. Nå skal jeg grave meg ned i dyna og gråte :(

 

Kan streken bli svakere på 15dpo? Har det noe å si om urinen stod i romtemp. 1-2 timer før jeg testet? Jeg har jo ikke fått mensen enda ...men jeg bør vel gi opp håpet.

 

HI



Anonymous poster hash: f27b4...4ed
Skrevet

 

Oppdatering:

 

Jeg testet med morgenurin og fikk en svak skyggestrek etter 5min var gått... dette lover ikke godt. Testen jeg tok 11 dpo har jo sterkere strek :(

 

Jeg var helt sikker på at jeg var gravid.. Nå skal jeg grave meg ned i dyna og gråte :(

 

Kan streken bli svakere på 15dpo? Har det noe å si om urinen stod i romtemp. 1-2 timer før jeg testet? Jeg har jo ikke fått mensen enda ...men jeg bør vel gi opp håpet.

 

HI

 

Anonymous poster hash: f27b4...4ed

Uff a meg, det var trist å lese.

Du kan eventuelt dra til legen og ta blodprøve da.

 

Bare for forberede deg; når/hvis du får mensen nå kan blødningen være litt klumpete. Har vært på meg de gangene jeg har hatt kjemisk i alle fall.

 

Men, er ikke over før det er over. Så ta en ny test i morgenurin (med en gang du har vært på do) om et par dager du. Men hadde ikke vært så veldig positiv dessverre.

 

God klem ☺️

 

Anonymous poster hash: e1226...79b

Skrevet

Takk :) Jeg bestilte billigtester i dag, men har egentlig mistet håpet. Håper egentlig mensen kommer så fort så mulig så jeg slipper å sitte her å håpe..

 

HI



Anonymous poster hash: f27b4...4ed
Skrevet

 

Takk :) Jeg bestilte billigtester i dag, men har egentlig mistet håpet. Håper egentlig mensen kommer så fort så mulig så jeg slipper å sitte her å håpe..

 

HI

 

Anonymous poster hash: f27b4...4ed

 

Jeg har lest gjennom alle kommentarene i denne tråden, og for meg virker det som om du er gravid. Men jeg VET jo ikke.

Om du ikke er gravid, vær snill med deg selv og ikke test før 1-2 dager etter forventet mens. Du kan oppleve skuffelse unødvendig mange ganger ved å teste før mens. Jeg testet en gang før mens og fikk svak strek. Jeg ble glad, men dagen etter kom skuffelsen; mensen. Hadde jeg ikke tatt testen, hadde jeg trodd jeg fikk en helt vanlig mens..

Lykke til :)

 

Anonymous poster hash: 1bebf...e00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...