Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #1 Skrevet 23. august 2014 med A1 tester på 10 og 11dpo. På 10 fikk jeg veldig svak strek, og på 11 fikk jeg litt sterkere strek (kan se den fint uten å holde den på avstand). Så tok jeg en clearblue digital ukeindikator i dag (tror det er 14 dpo), bare for å det skriftlig. Men den viste ikke gravid ...! Skjønner ingenting nå. Kan den digitale vise falsk negativ? Anonymous poster hash: f27b4...4ed
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #2 Skrevet 23. august 2014 Testen fra 11 dpo er svak, men jeg ser fint at det er en strek der og den er farget. HI Anonymous poster hash: f27b4...4ed
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #3 Skrevet 23. august 2014 Testen kan være feil. Eller det kan være at det ikke blir mer. Ta en ny om et par dager. Lykke til Anonymous poster hash: 37acb...164
FruMille Skrevet 23. august 2014 #4 Skrevet 23. august 2014 Jeg fikk ikke gravid på digital men positiv på de med strek, jeg var gravid
Gjest mphs Skrevet 23. august 2014 #5 Skrevet 23. august 2014 Det at du kan se strek på gamle tester har ingen ting å si. Var streken der før tidsfristen gikk ut? Heller ikke lurt å teste tidlig da mange tidlige befruktede egg skylles ut i en mensen. Test igjen om noen dager om du ikke har fått mensen.
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #6 Skrevet 23. august 2014 Jeg fikk ikke gravid på digital men positiv på de med strek, jeg var gravid Ååå så bra Gir litt håp. Jeg skal kjøpe en vanlig test.. forventer en sterk strek om jeg er gravid... HI Anonymous poster hash: f27b4...4ed
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #7 Skrevet 23. august 2014 Jeg fikk ikke gravid på digital men positiv på de med strek, jeg var gravid Ååå så bra Gir litt håp. Jeg skal kjøpe en vanlig test.. forventer en sterk strek om jeg er gravid... HI Anonymous poster hash: f27b4...4ed lykke til Anonymous poster hash: 2ec36...e4c
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #8 Skrevet 23. august 2014 Det at du kan se strek på gamle tester har ingen ting å si. Var streken der før tidsfristen gikk ut? Heller ikke lurt å teste tidlig da mange tidlige befruktede egg skylles ut i en mensen. Test igjen om noen dager om du ikke har fått mensen. Streken kom før tidsfristen. HI Anonymous poster hash: f27b4...4ed
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #9 Skrevet 23. august 2014 De digitale testene krever høyere konsentrasjon av hcg enn de andre testene Anonymous poster hash: 30492...523
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #10 Skrevet 23. august 2014 Testen kan være feil. Eller det kan være at det ikke blir mer. Ta en ny om et par dager. Lykke til Anonymous poster hash: 37acb...164 Takk Var jo sikker på at jeg var gravid ..skulle bare ha den siste bekreftelsen ...og nå vet jeg ikke hva jeg skal tro. HI Anonymous poster hash: f27b4...4ed
Gjest mphs Skrevet 23. august 2014 #11 Skrevet 23. august 2014 Det at du kan se strek på gamle tester har ingen ting å si. Var streken der før tidsfristen gikk ut? Heller ikke lurt å teste tidlig da mange tidlige befruktede egg skylles ut i en mensen. Test igjen om noen dager om du ikke har fått mensen. Streken kom før tidsfristen. HI Anonymous poster hash: f27b4...4ed Da ville jeg kjøpt ny test og prøvd på nytt. Ut å kjøpe nå
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #12 Skrevet 23. august 2014 Kan være testen er feil, men mest sannsynlig har du hatt kjemisk graviditet. Dette er grunnen til at man skal vente med å teste til IKM. Skuffelsen blir så mye større når du først har fått positiv. Kjøp en test til, og lykke til Anonymous poster hash: e1226...79b
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #13 Skrevet 23. august 2014 Det at du kan se strek på gamle tester har ingen ting å si. Var streken der før tidsfristen gikk ut? Heller ikke lurt å teste tidlig da mange tidlige befruktede egg skylles ut i en mensen. Test igjen om noen dager om du ikke har fått mensen. Streken kom før tidsfristen. HI Anonymous poster hash: f27b4...4ed Da ville jeg kjøpt ny test og prøvd på nytt. Ut å kjøpe nå Har ikke mulighet til å kjøpe noe nå...må vente til mandag..irriterende at det er søndag i morgen. Jeg har jo ikke fått mensen heller i dag (ikm), så har fortsatt håp. HI Anonymous poster hash: f27b4...4ed
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #14 Skrevet 23. august 2014 De digitale testene krever høyere konsentrasjon av hcg enn de andre testene Anonymous poster hash: 30492...523 Det tror jeg også nå ... HI Anonymous poster hash: f27b4...4ed
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #15 Skrevet 23. august 2014 Jeg er dessverre enig med de andre her i at du ikke burde teste for tidlig. Veldig mange tidlige svangerskap ender som en mens. Anonymous poster hash: 2889f...ab0
Peispå! Skrevet 23. august 2014 #16 Skrevet 23. august 2014 Jeg testet svakt pos på billigtester 8-9 dpo, gikk så tom for tester, så tok en A1 test (som visstnok skal være sensitiv)på IKM og den var negativ. Skuffelsen var stor, fikk nok en negativ test 2 dager etter der igjen og var forberedt på kjemisk og blødning. 4 dager etter IKM fikk jeg billigstrimler i posten igjen, og da var testen positiv. Lillebror er 3 år nå ;-)
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #17 Skrevet 23. august 2014 Jeg er dessverre enig med de andre her i at du ikke burde teste for tidlig. Veldig mange tidlige svangerskap ender som en mens. Anonymous poster hash: 2889f...ab0 Men jeg har ikke fått mensen, burde vel fått den i dag da i tilfelle (14 dpo). Har helt hvit utflod (sorry detaljene).. det er vel ikke tegn på mensen? HI Anonymous poster hash: f27b4...4ed
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #18 Skrevet 23. august 2014 Jeg testet svakt pos på billigtester 8-9 dpo, gikk så tom for tester, så tok en A1 test (som visstnok skal være sensitiv)på IKM og den var negativ. Skuffelsen var stor, fikk nok en negativ test 2 dager etter der igjen og var forberedt på kjemisk og blødning. 4 dager etter IKM fikk jeg billigstrimler i posten igjen, og da var testen positiv. Lillebror er 3 år nå ;-) Anonymous poster hash: f27b4...4ed
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #19 Skrevet 23. august 2014 Jeg er dessverre enig med de andre her i at du ikke burde teste for tidlig. Veldig mange tidlige svangerskap ender som en mens. Anonymous poster hash: 2889f...ab0 Men jeg har ikke fått mensen, burde vel fått den i dag da i tilfelle (14 dpo). Har helt hvit utflod (sorry detaljene).. det er vel ikke tegn på mensen? HI Anonymous poster hash: f27b4...4ed hvit utflod var et av mine tidligste graviditetstegn.. Anonymous poster hash: cf120...49f
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #20 Skrevet 23. august 2014 Jeg er dessverre enig med de andre her i at du ikke burde teste for tidlig. Veldig mange tidlige svangerskap ender som en mens. Anonymous poster hash: 2889f...ab0 Men jeg har ikke fått mensen, burde vel fått den i dag da i tilfelle (14 dpo). Har helt hvit utflod (sorry detaljene).. det er vel ikke tegn på mensen? HI Anonymous poster hash: f27b4...4ed Altså jeg mener ikke å være negativ, og ser at du håper veldig ut i fra svarene dine men det er veldig vanlig at mensen er litt forsinket når man har kjemisk. Som du sikkert skjønner har jeg hatt en del av de. Men for all del, som du ser er det også eksempler på at det ikke har noe å si! Så lenge mensen holder seg unna er det godt håp ☺️ Anonymous poster hash: e1226...79b
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #21 Skrevet 23. august 2014 Jeg er dessverre enig med de andre her i at du ikke burde teste for tidlig. Veldig mange tidlige svangerskap ender som en mens. Anonymous poster hash: 2889f...ab0 Men jeg har ikke fått mensen, burde vel fått den i dag da i tilfelle (14 dpo). Har helt hvit utflod (sorry detaljene).. det er vel ikke tegn på mensen? HI Anonymous poster hash: f27b4...4ed Altså jeg mener ikke å være negativ, og ser at du håper veldig ut i fra svarene dine men det er veldig vanlig at mensen er litt forsinket når man har kjemisk. Som du sikkert skjønner har jeg hatt en del av de. Men for all del, som du ser er det også eksempler på at det ikke har noe å si! Så lenge mensen holder seg unna er det godt håp ☺️ Anonymous poster hash: e1226...79b Anonymous poster hash: f27b4...4ed
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #22 Skrevet 23. august 2014 Jeg er dessverre enig med de andre her i at du ikke burde teste for tidlig. Veldig mange tidlige svangerskap ender som en mens. Anonymous poster hash: 2889f...ab0 Men jeg har ikke fått mensen, burde vel fått den i dag da i tilfelle (14 dpo). Har helt hvit utflod (sorry detaljene).. det er vel ikke tegn på mensen? HI Anonymous poster hash: f27b4...4ed Jeg trodde jeg var gravid, og fikk hvit utflod. Mensen kom ikke, men jeg testet negativt. To uker etter IKM kom mensen..... Anonymous poster hash: c608b...10d
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #23 Skrevet 23. august 2014 De strimlene er jo mye mer sensitive enn de digitale.... På en stimmel kan man jo se en svak strek, men en digital vil jo aldri vise "Kanskje gravid". Så som nevnt over her, krever de digitale et høyere hcg-nivå enn strimlene. Anonymous poster hash: c82bb...ef6
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #24 Skrevet 23. august 2014 De selger graviditetstester på dagligvarebutikker!! Løp og kjøp!! Anonymous poster hash: 53192...630
Anonym bruker Skrevet 23. august 2014 #25 Skrevet 23. august 2014 For å produsere må egget feste seg, mens definisjonen på det som kallers kjemisk er et egg som ikke fester seg. Ergo en kjemisk graviditet aldri kunne slå ut på en test. Men nå finnes det heller ikke noe innen medisinen som heter kjemisk graviditet. Anonymous poster hash: 37acb...164
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå