Gå til innhold

Hadde du reagert?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

 

Har heldigvis større bekymringer i livet enn ei svigermor som viste fram huset som jeg er nyinflytta i.

 

Anonymous poster hash: 23887...46c

Du har HELDIGVIS større bekymringer??? Du er glad for at du har alvorlige bekymringer og ikke bare bagateller som hi har her?

 

Nå har jeg hørt det også :o

 

Anonymous poster hash: dd5a7...0bd

Ja, regninger som skal betales, bil som skal på verksted. Legetime på tirsdag, baby som spiser for mye mme. Sånne ting. Ikke alvorlige bekymringer, men større bekymringer enn at svigermor viser fram huset.

 

Anonymous poster hash: 23887...46c

Jeg har også større bekymringer enn hi her, men jeg er da ikke glad for dem!

 

Jeg skulle gjerne vært foruten å bekymre meg om at mini gråter når jeg leverer i bhg og at jeg mistrives på jobb.

 

Anonymous poster hash: dd5a7...0bd

Okei, jeg skal formulere meg annerledes: jeg er glad det ikke hadde vært en bekymring for meg eller et irritasjonsmoment eller noe jeg hadde reagert på om min svigermor hadde vist fram huset vårt til svigersøstra mi. Det hadde heldigvis vært et ikke tema. Om jeg skulle ha reagert på sånt småtteri hadde er vært slitsomt i lengden, da jeg synes jeg i utgangspunktet bekymrer meg nok for andre ting. Glad for at det.

 

Anonymous poster hash: 23887...46c

Videoannonse
Annonse
Gjest MammaTilFelix
Skrevet

Klarer ikke helt å få tak i hva som var så ille med dette jeg...?

Skrevet

 

Vi har akkurat flyttet inn i nytt hus. Så ting står litt her og der, ingen ordning ennå. Papirer ligger litt vel åpent, f.eks papirer du ikke vil at folk skal se, eller andre privateting.

 

Jeg er borte i helgen, og får vite at samboer sitter med moren sin og en venninne.

Helt ok at svigermor er der da hun har vært veldig behjelpelig med flytting osv.. Så kan hende hun har hjulpet samboer med diverse møbler som skal skrus sammen.

 

Men etter hvert får jeg vite at søsteren hans også har kommet. Og at de (mor og søster) forsvant inn. Mens han og venninnen hadde stått ute.

Det vil da si at svigermor mest sannsynlig har guidet rundt om i huset, inn på boder og i skuffer og skap...

 

Hadde samboer også vært inne så hadde det ikke vært noe problem, men nå vet ikke hverken han eller jeg om de har rotet i skap osv. Og jeg ville jo helst ikke hatt besøkende inn før vi hadde kommet i orden...

Samboer sier at han ikke hadde invitert søster og ikke hadde hatt noe å si til om hun skulle valse seg inn og titte...

 

Sikkert bare en bagatell, men her reagerte jeg faktisk, imed svigermor fort kan finne på å vise fram alt sammen.... 

Hadde du reagert? Eller er det tull av meg...

 

 

 

Anonymous poster hash: 2ffda...b7b

 

Har du noe å skjule?? 

 

Anonymous poster hash: 0cb81...5ea

Skrevet

Kan forstå deg litt. Vi kjøptehus for endel år siden som ble pusset opp over ett års tid, der mine svigerforeldre hadde nøkkel. Vi bodde ikke der enda, men hadde flyttet noen ting dit. Ett lite sted langt unna der vi bodde. Rett og slett lite hyggelig å bli stoppet av, for meg fremmede folk, på butikken som uttrykket hvor fint det ble hos oss... Mine svigerforeldre hadde sluppet inn heti og pleti på omvisning...., og selvfølgelig hele min manns familie. Følte meg invandert....

 

Anonymous poster hash: 03bcf...e92

Skrevet

Dette hadde eg ikkje tenkt på å reagere på.  Det er jo nær familie, og ikkje kreti og pleti.  Alle veit at det er kaotisk i eit hus ein held på å flytte inn i.  Eventuelle sensitive papir har vi i mapper, sjølv om vi flyttar, og eg reknar då med at familien ikkje åpnar dokumentmapper og trålar gjennom dei og.

Skrevet

Hvorfor er detviktig for deg å vise frem det nye huset til svigermor og svigersøster - du var ikke hjemme men din samboer var. Kan han ikje få besøk av venner / familie før du gir klarsignal?

 

Vet ikke hvor gammel du er eller om du har vært samboer før, men slikt må du bare venne deg til når du deler hus og Evt barn med en annen.

 

Hans hjem - han viser frem til hvem han vil.

 

Kan forøvrig aldri tenke meg at de sniker i skuffer og skap - de tar en titt på huset.

 

 

Anonymous poster hash: 1c9d8...193

Skrevet

Jeg skjønner ikke problemet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...