Gå til innhold

Å kalles seg stemor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://smebergk.blogg.no/1407421358_hvordan_det_er__vre_s.html#comment. Hvordan hadde du stilt deg til at noen som har vært sammen med pappaen til ditt barn en bitte liten stund hadde kalt seg stemamma til barnet ditt, og lagt ut masse bilder av det og seg på offentlig blogg?

Anonymous poster hash: 8bbea...6d3

Da hadde jeg oppsøkt damen, og fortalt henne i klare ordelag at hun er dummere enn jeg ønsker å ha rundt barnet mitt, men at siden jeg ikke kan gjøre noe med akkurat det får hun i alle fall lære seg folkeskikk om hun ikke har tenkt å bli banka opp en mørk natt.

Anonymous poster hash: 46140...558

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme dama skrev jo et innlegg her for litt siden hvor lei hun var av den jenta som fulgte etter henne overalt og hvor klengete hun var enda hun ikke hadde Vært stemoren hennes så veldig lenge. Men på bloggen fremstiller hun det som at alt er perfekt.

Anonymous poster hash: d9483...921

Er hun her inne?

Hvilken tråd var det?

Anonymous poster hash: ffd5b...904

99% sikker på at det var henne. Innlegget hun skrev var identisk men det hun har skrevet på bloggen. Bortsett fra at her inne var det negativt rettet. Husker dessverre ikke hva det het. Ett eller annet om det var normalt at stebarn ble så fort knyttet til en stemor.

Anonymous poster hash: d9483...921

Skrevet

Kommer ikke over hvor kort hun virker.

Også syns jeg det er på kanten av hva som faktisk burde vært lov. For min mening er at å utlevere barna sine så til de grader burde det vært forbud mot.

Når den ene med foreldreansvaret er imot det blir det ekstra hårreisende.

Anonymous poster hash: f3b10...bc8

Skrevet

Moren har vært med på unge mødre? Hun virket veldig ok da. Synes ikke denne bloggen var ok, virker som om hun skriver mye for å irritere moren til barnet. Jeg er selv ung stemor og mor, men synes ikke dette er ok oppførsel.

Anonymous poster hash: 8e9cf...dff

Skrevet

Faderullan, har lest bittelitt og har hakeslepp. Hadde noen eksponert min unge slik hadde jeg flydd i flint! Hva har jentungen og barnefaren mellom ørene, bomull?

Anonymous poster hash: f583c...287

Skrevet

Dette var bare drøyt!

Anonymous poster hash: 98e2d...376

Skrevet

Knis. Sjekket bloggen til moren til barnet. Denne stemoren ser ut som en billig kopi av moren da. 🙊

Skrevet

Meget spesielt. Skjønner ikke at far godtar dette.

Anonymous poster hash: b1a4f...302

Skrevet

Faren er omtrent like intelligent som en sopp, og bruker enhver anledning til å rakke ned på mora til ungen, og elsker å gjøre alt hun ikke vil, bare for å lage kvalm.

Anonymous poster hash: 7a5fb...521

Skrevet

Faren er omtrent like intelligent som en sopp, og bruker enhver anledning til å rakke ned på mora til ungen, og elsker å gjøre alt hun ikke vil, bare for å lage kvalm.

Huff. Tragisk!

Anonymous poster hash: b1a4f...302

Skrevet

Han er åpenbart ikke ferdig med mor siden han er så bitter.

Skrevet

Egentlig kunne hun fjernet alt hun har skrevet i det innlegget og heller bare skrevet :"UP YOURS, EKSEN TIL TYPEN MIN". Er så åpenbart hva hun prøver å gjøre med denne bloggen sin, og hun undervurderer publikumet sitt noe voldsomt ettersom hun ikke skjønner at motivene hennes blir avslørt.

Anonymous poster hash: 593f4...fe8

Skrevet

SÅ grusomt. IKKE gi denne dama flere klikk!!!

Anonymous poster hash: 94e94...377
Skrevet

Hun her er ikke frisk.

Hadde jeg vært mor, hadde jeg kontaktet barnevernet ift fars idioti, trenert samvær så lenge denne dama var i nærheten, og politianmeldt henne for brudd på mine barns personvern.

Anonymous poster hash: 53435...f8d
Skrevet

Egentlig kunne hun fjernet alt hun har skrevet i det innlegget og heller bare skrevet :"UP YOURS, EKSEN TIL TYPEN MIN". Er så åpenbart hva hun prøver å gjøre med denne bloggen sin, og hun undervurderer publikumet sitt noe voldsomt ettersom hun ikke skjønner at motivene hennes blir avslørt.

Anonymous poster hash: 593f4...fe8

Hvor er det innlegget? Finner det ikke jeg.

Hun virker utrolig umoden.

Skrevet

Ok, det at hun eksponerer den ungen på bloggen som det skulle vært hennes egen er tragisk. Virkelig. Og hadde jeg vært moren hadde jeg bedt henne fjerne alle bildene fra bloggen! 

Anonymous poster hash: a0513...b90
Skrevet

Nå har jeg lest litt på morens blogg og.

Jeg må si det mest tragiske er at disse tre foreldreskikkelsene krangler med hverandre via bloggen:/

Skrevet

Jeg må si det mest tragiske er at disse tre foreldreskikkelsene krangler med hverandre via bloggen:/

Kan ikke se at moren har skrevet noe særlig om konflikten? Eneste jeg så var det ang hull i ørene og jeg syns hun håndterte det ganske greit- utad ihvertfall;-)

Skrevet

Nå har jeg kikket litt mer på bloggen i hi, og må jo si at det ser ut som de virkelig har det fint sammen. Det er flott at hun går så åpenhjertet inn i rollen som en omsorgsperson for barnet, selvom det kan virke som det blir litt feil på noen måter også. Eksponeringen er fortsatt uheldig selvsagt. 

Skrevet

Syns de virker som noen umodne galninger alle tre. Herregud, tar konflikter på Internett.

Skrevet

Var ikke mammaen med på Unge Mødre en gang?

Anonymous poster hash: effb3...454
Skrevet

Kan ikke se at moren har skrevet noe særlig om konflikten? Eneste jeg så var det ang hull i ørene og jeg syns hun håndterte det ganske greit- utad ihvertfall;-)

Det er jo en uenighet hun drar opp i det offentlige, og far og stemor skriver ufint i komentarfeltet

Skrevet

Det er jo en uenighet hun drar opp i det offentlige, og far og stemor skriver ufint i komentarfeltet

Ja, akkurat det burde vært slettet- spinkle det isted. Faren og stemoren er jo kun ute etter å provosere. Faren som sier at datteren kaller bestemoren til stemoren for mormor; snakk om å prøve å overta både det ene og det andre.

Skrevet

Jaja, jentungen er 18 år, bare barnet. Hun vokser nok til etter hvert får man håpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...