Gå til innhold

Å kalles seg stemor?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

All den infoen hun legger ut om moren til barnet og relasjonene deres osv er jo hårreisende. Hun har virkelig ingenting med å skrive sånne ting om moren til ungen på nett. Hadde blitt rasende om jeg var moren til barnet.



Anonymous poster hash: 7a5fb...521
Skrevet

Hadde ikke likt at det hadde kommet på en blogg, nei...



Anonymous poster hash: d7295...1ad
Skrevet

Jeg synes lite om blogger hvor man legger ut bilder og info om privatlivet, men det er jo helt vanlig. 

Hun sier jo at alt godkjennes av mannen, så da må det være greit.



Anonymous poster hash: 5f61b...d06
Skrevet

Marthe er sikkert ikke overbegeistret over det nei!

 

Anonymous poster hash: ee4df...c0d

Skrevet

Jeg hadde nekta en stemor å legge ut bilder av mitt barn på en offentlig blogg. Noen enkle bilder på fb om profilen var privat greit nok men ikke på en offentlig blogg.

Da hadde hun pent fått ta de ned, nå har jeg fullt foreldreansvar men selv med delt kan vel en foreldre nekte dette?

 

Om hun skriver negativt eller i hele tatt om barnets mor (jeg har ikke klikket meg inn på linken)

Så hadde det nok blitt sak av det om det var meg det gjaldt og det ikke ble fjernet med en gang når jeg ba om det.

Siden hun publiserer bilder av barnet er også mor lett gjenkjennelig for de som vet hvem barnet er. Og man kan ikke skrive hva man vil om hvem man vil offentlig.............



Anonymous poster hash: 6cc06...ff6
Skrevet

Jeg tenker selv at det er litt lite gjennomtenkt av faren å la kjæresen drive på sånt. Hva om det blir slutt, så ligger det masse bilder av barnet ute på nettet som ingen av forelderene har kontroll på.. I tillegg henger de ut moren mye, å takler selv tydeligvis dårlig kommentarer som ikke pleier egoet.,

 

Anonymous poster hash: 8bbea...6d3

Skrevet

Nei, jeg kjente at det hele ble ekstremt usmakelig. Hun virker forferdelig umoden. Selv om mora til ungen skulle vise seg å vær en heks er ikke dette ok på noen som helst måte. Dette blir liggende der for all fremtid, så ungen kan lett finne frem på nett om noen år, og lese om hvordan "ste"mor ikke liker mora hennes osv. Festlig det. 



Anonymous poster hash: 7a5fb...521
Skrevet

Bildene og "stemor" var virkelig ikke det verste. Det verste var alt hun skriver om moren til barnet. Herlighet...

Skrevet

Altså. Hvis hun har så godt forhold til den lille jenta er det strålende.

MEN det virker utrolig spekulativt å lage et slikt innlegg. Virker som hun er ute etter å såre barnets mor. Hun virker jo 14 i hodet da.

 

 

Anonymous poster hash: ffd5b...904

Skrevet

Denne jenta er virkelig umoden. Hadde blitt såra om noen hadde skrevet slik hun gjør i kommentarfeltet. For denne bloggeren viser jo bare glansbildet og gir folk et helt feil inntrykk, spesielt av moren. Og det finnes alltid to sider av en sak, er ikke sikkert at "bekka" forteller hele sannheten om hvordan ståa er... Hadde hun vært moden hadde hun vinklet ting helt annerledes og ikke nevnt moren til barnet i det hele tatt.

 

Anonymous poster hash: bb22e...702

Skrevet

Det var da en usedvanlig tåpelig jentunge.

Skrevet

 

Jeg hadde nekta en stemor å legge ut bilder av mitt barn på en offentlig blogg. Noen enkle bilder på fb om profilen var privat greit nok men ikke på en offentlig blogg.

Da hadde hun pent fått ta de ned, nå har jeg fullt foreldreansvar men selv med delt kan vel en foreldre nekte dette?

 

Om hun skriver negativt eller i hele tatt om barnets mor (jeg har ikke klikket meg inn på linken)

Så hadde det nok blitt sak av det om det var meg det gjaldt og det ikke ble fjernet med en gang når jeg ba om det.

Siden hun publiserer bilder av barnet er også mor lett gjenkjennelig for de som vet hvem barnet er. Og man kan ikke skrive hva man vil om hvem man vil offentlig.............

 

Anonymous poster hash: 6cc06...ff6

 

Hvor skriver hun det? Ser det ikke. Huff... :/ 

 

Ser de har tatt hull i ørene på treåringen uten å snakke med moren også. http://marthehenriksen.blogg.no/1404983020_en_ubehagelig_overras.html

 

Anonymous poster hash: 098c2...614

Skrevet

Huff, for meg er dette bare et klassisk eksempel på når noen prøver å "leke familie".. Å kalle seg stemor i denne settingen er bare tøys og tull i mine øyne.

 

Denne jenta eier jo ikke antenner, eller nettvett.. Supert at hun og jenta har fått et nært og godt forhold, men hva når jenta blir så stor at hun googler navnet sitt og ser hva denne dama skriver om hennes mor? Hun virker altfor ung til sinns til å ha ansvar for et lite barn. Det er ikke en dukke eller et statussymbol, det er et lite barn :(

 

Anonymous poster hash: f6c5c...237

Skrevet

Enkelte mennesker burde ikke få lov til å omgås unger eller media.

Hva er det med at alle skal ha blogger og brette ut alt også andres liv?

 

Og å ta hull i årene til en 3 år gammel unge uten mors samtykke. Jeg har ikke ord :(

 

 

 



Anonymous poster hash: ddd4e...a28
Skrevet

Hmmm... Og plutselig hadde hun fjernet disse negative kommentarene fra kommentarfeltet :P

(Eller er det bare jeg som ikke finner dem igjen?)

 

Anonymous poster hash: f6c5c...237

Skrevet

Jeg haaper nesten at moren til denne lille jenta sitter og skriver en anmeldelse ang. dette 'as we speak', for dette er noe av det groveste jeg har sett. 

 

Og hva pokker er galt i topplokket paa faren her?! Han blir sammen med en veldig lite intellektuelt utviklet pikebarn, og lar henne holde paa slik?! Dette var faktisk temmelig graverende greier. Jeg haaper noen tar fatt i det.



Anonymous poster hash: 541d2...214
Skrevet

Jeg ser ingen negative kommentarer om mor jeg? Hva skrev hun?

(Og hva er greia med å legge ut kyssebilder på den måten? Grøss!)



Anonymous poster hash: a5703...fb9
Skrevet

Er i sjokk her jeg sitter. Hadde eksplodert hadde jeg vært moren til det stebarnet.

 

Anonymous poster hash: 0174a...379

Skrevet

Hun har slettet kommentarene, og nå må alt godkjennes før det legges ut. Regner med hun ikke takler peset for møkkaoppførselen sin.

 

Anonymous poster hash: 7a5fb...521

Skrevet

😳

For et menneske- hun er åpenbart ute etter å lage krøll.

Og moren virker fantastisk. Hadde aldri klart holde meg så rolig.

 

 

 

Anonymous poster hash: f3b10...bc8

Skrevet

synes det er helt greit,så lenge den biologiske mamman er enig,ellers er dette HELT feil.. Men har faren hovedomsorgen, er det vel han som bestemmer om dette er greit eller ei



Anonymous poster hash: 5044b...695
Skrevet

Jeg ble "stemor" i en alder av 16 år. (Jada, han var noen år eldre og litt ekkel) men selv jeg var mer moden enn den kaninkokeren der. Hadde jeg vært moren hadde jeg flydd i flint!



Anonymous poster hash: a5703...fb9
Skrevet

Samme dama skrev jo et innlegg her for litt siden hvor lei hun var av den jenta som fulgte etter henne overalt og hvor klengete hun var enda hun ikke hadde Vært stemoren hennes så veldig lenge. Men på bloggen fremstiller hun det som at alt er perfekt.

 

Anonymous poster hash: d9483...921

Skrevet

Samme dama skrev jo et innlegg her for litt siden hvor lei hun var av den jenta som fulgte etter henne overalt og hvor klengete hun var enda hun ikke hadde Vært stemoren hennes så veldig lenge. Men på bloggen fremstiller hun det som at alt er perfekt.

 

Anonymous poster hash: d9483...921

Er hun her inne?

Hvilken tråd var det?

 

Anonymous poster hash: ffd5b...904

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...