Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #26 Skrevet 22. august 2014 Røyker ALDRI inne, hverken under kjøkkenvifte eller andre steder. Det hadde jeg ikke gjort om jeg var barnløs heller. Det setter seg jo lukt med en gang om en røyker inne eller i bil. Går alltid ut, og barna ser meg aldri røyke. Det er kanskje ikke det samme å sitte i sofaen som under en vifte, men herregud dame, det kommer røyk ut i rommet uansett. Syns det faktisk er helt forferdelig at du/dere gjør det. Når vi likevel røyker den dritten, kan vi i DET MINSTE gå utendørs. Det er min mening. Anonymous poster hash: bc591...e5e
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #27 Skrevet 22. august 2014 Røyker kun ute. Dere vet vel at dere like gjerne kan sitte i sofaen og røyke, som å sitte under kjøkkenvifta? Anonymous poster hash: 0cdcc...dee Røyke under vifta å blåse opp slik at hvertfall noe av røyken forsvinner, kan det virkelig være det samme som å sitte i sofaen å røyke? Kan du forklare meg på hvilken måte det blir det samme? Anonymous poster hash: 0d05a...d22 Det kommer selvfølgelig giftstoffer fra røyken videre i huset. Selv om litt går opp i vifta. Anonymous poster hash: 0cdcc...dee Legger til et eksempel...http://www.slutta.no/topic/var-kjokkenvifta-et-egnet-sted-royke-med-barn-i-hus Anonymous poster hash: 0cdcc...dee "Unngå å røyke under kjøkkenvifta eller andre steder innendørs", er det denne kommentaren du mener? Selvfølgelig bør man unngå å røyke inne, men jeg lurer fortsatt veldig på hvordan det kan være det samme om man sitter i sofaen å røyker eller om man står under en vifte? Anonymous poster hash: 0d05a...d22 Barna får fortsatt i seg masse giftstoffer fra røyken din, man bare ser ikke selve røyken, som man ville gjort om du satt i sofaen, eller er annet sted i huset. Skjønte du nå?Syns ikke du på noen måte kan forsvare røyking under vifta, uansett hvordan du vrir og vender på det. Anonymous poster hash: 0cdcc...dee At det er giftstoffer i røyken som man ikke ser er jeg klar over. Når man røyker under en kjøkkenvifte er det vel uansett slik at NOE av røyken forsvinner. Så nei, jeg kan faktisk ikke skjønne at det er samme om man røyker i sofaen i stua som om man står under kjøkkenvifta og tar seg en røyk. Kan ikke se helt hvordan det kan bli det samme altså Anonymous poster hash: 0d05a...d22 Jeg har ikke sagt at det er det samme heller, jeg drev at du kunne like godt sitte i sofaen Men ja, det jeg ville fram til var giftstoffer i lufta, selv om man sitter under vifta. Og siden du allerede er klar over det, men allikevel har tatt valget om å gjøre det, så er jeg ferdig med diskusjonen. Håper du slutter å røyke inne for barnas skyld Anonymous poster hash: 0cdcc...dee
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #28 Skrevet 22. august 2014 Vi røyker inne både jeg og mannen. Røykte under graviditeten med begge barna og de er frisk som en fisk, tror ikke noe særlig på alt dette tullet om at røyk er så farlig. Mine barn har ikke tatt skade av det, utvikler seg helt normalt og er ikke mer syk enn hva andre er Anonymous poster hash: 61e80...117
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #29 Skrevet 22. august 2014 Vi røyker inne både jeg og mannen. Røykte under graviditeten med begge barna og de er frisk som en fisk, tror ikke noe særlig på alt dette tullet om at røyk er så farlig. Mine barn har ikke tatt skade av det, utvikler seg helt normalt og er ikke mer syk enn hva andre er Anonymous poster hash: 61e80...117 Du får jo vente å se om de fortsatt er like friske om 50 år da.... Anonymous poster hash: 0cdcc...dee
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #30 Skrevet 22. august 2014 Vi røyker inne både jeg og mannen. Røykte under graviditeten med begge barna og de er frisk som en fisk, tror ikke noe særlig på alt dette tullet om at røyk er så farlig. Mine barn har ikke tatt skade av det, utvikler seg helt normalt og er ikke mer syk enn hva andre er Anonymous poster hash: 61e80...117 Dumme nek. Anonymous poster hash: a2d2d...98f
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #31 Skrevet 22. august 2014 Nei, aldri. Anonymous poster hash: 84d56...25f
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #32 Skrevet 22. august 2014 Nei. Kun på veranda. Anonymous poster hash: 43344...863
LME1001 Skrevet 22. august 2014 #33 Skrevet 22. august 2014 Jeg vet ikke om noen med barn som røyker inne. Jeg røyker selv, men ALDRI inne. Jeg anser meg selv som en meget harry røyker, da jeg røyker Rød 3 tobakk (!!!), men så harry at jeg røyker inne er jeg da altså ikke 😜
Mamma_til_2 Skrevet 22. august 2014 #34 Skrevet 22. august 2014 (endret) Kan ikke tenke meg at noen under 60 røyker innendørs i 2014! Og spes om det er barn i hus, kjøkkenvifta gir bare en illusjon om at røyken går ut!! Endret 22. august 2014 av Mamma_til_2
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #35 Skrevet 22. august 2014 Kan i nødens stund går i kjelleren, men så lenge det er oppholdsvær går jeg ut. Kjenner mange som røyker, men ingen med barn som røyker inne eller i bilen! Anonymous poster hash: c4a85...914
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #36 Skrevet 22. august 2014 Slutta å røyke inne lenge før vi fikk barn. Røyka litt i bilen ved tilfeller før barn, ut av vinduet. Jeg slutta etterhvert å røyke også Samboer står fortsatt på trappa innimellom og ser dum ut! Hehe! Joda, kan ta meg en røyk til et glass vin innimellom. UTE. Hæler ikke lukta av sigaretter lenger. Du harry med Rød Mix 3: det lukter faktisk litt bedre av deg da Sigarettlukt er mye skarpere. Synes forøvrig det tar helt av med røykenekt/fordømmelse av røykerene, for ikke å snakke om snusnekten er jo helt skrudd. Jeg har ingen tro på lenger at det er fordi myndighetene vil passe på oss... Anonymous poster hash: ce3e3...1b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå