Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #1 Skrevet 22. august 2014 Det gjør jeg, men ikke når barnet er våkent, og bare under kjøkkenvifta. Anonymous poster hash: f07c2...041
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #2 Skrevet 22. august 2014 Nei, aldri inne, uansett om hun er hjemme eller ikke, vi har et røykfritt hjem selv om jeg røyker Anonymous poster hash: 1df8d...18d
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #3 Skrevet 22. august 2014 Nei absolutt ikke ! har hendt et par ganger vis hu er borte at jeg har stått i døra men aldri når hu er hjemme ! Jeg fortalte for 2 år siden at jeg sluttet, så nå røyker jeg bare når hu har lagt seg Anonymous poster hash: e658e...186
MissMagica Skrevet 22. august 2014 #4 Skrevet 22. august 2014 Nå har jeg gått over til e-røyk og det røyker jeg inne, på kjøkkenet. Røykte vanlig røyk før, men da ute på balkongen. Kjenner et par som gjør som du, røyker under kjøkkenvifta.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #5 Skrevet 22. august 2014 Nei, røyka heller ikke inne før jeg fikk barn. Anonymous poster hash: 62225...7e9
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #6 Skrevet 22. august 2014 Nei, er du gærn?! Æsj! Anonymous poster hash: 202e0...28a
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #7 Skrevet 22. august 2014 Røyker kun ute. Dere vet vel at dere like gjerne kan sitte i sofaen og røyke, som å sitte under kjøkkenvifta? Anonymous poster hash: 0cdcc...dee
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #8 Skrevet 22. august 2014 Røyker kun ute. Dere vet vel at dere like gjerne kan sitte i sofaen og røyke, som å sitte under kjøkkenvifta? Anonymous poster hash: 0cdcc...dee Røyke under vifta å blåse opp slik at hvertfall noe av røyken forsvinner, kan det virkelig være det samme som å sitte i sofaen å røyke? Kan du forklare meg på hvilken måte det blir det samme? Anonymous poster hash: 0d05a...d22
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #9 Skrevet 22. august 2014 Røyker kun ute. Dere vet vel at dere like gjerne kan sitte i sofaen og røyke, som å sitte under kjøkkenvifta? Anonymous poster hash: 0cdcc...dee Røyke under vifta å blåse opp slik at hvertfall noe av røyken forsvinner, kan det virkelig være det samme som å sitte i sofaen å røyke? Kan du forklare meg på hvilken måte det blir det samme? Anonymous poster hash: 0d05a...d22 Det kommer selvfølgelig giftstoffer fra røyken videre i huset. Selv om litt går opp i vifta. Anonymous poster hash: 0cdcc...dee
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #10 Skrevet 22. august 2014 Røyker kun ute. Dere vet vel at dere like gjerne kan sitte i sofaen og røyke, som å sitte under kjøkkenvifta? Anonymous poster hash: 0cdcc...dee Røyke under vifta å blåse opp slik at hvertfall noe av røyken forsvinner, kan det virkelig være det samme som å sitte i sofaen å røyke? Kan du forklare meg på hvilken måte det blir det samme? Anonymous poster hash: 0d05a...d22 Det kommer selvfølgelig giftstoffer fra røyken videre i huset. Selv om litt går opp i vifta. Anonymous poster hash: 0cdcc...dee Legger til et eksempel... http://www.slutta.no/topic/var-kjokkenvifta-et-egnet-sted-royke-med-barn-i-hus Anonymous poster hash: 0cdcc...dee
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #11 Skrevet 22. august 2014 Nei bare ute. Men hvis det er snøstorm ol. sitter jeg under vifta Anonymous poster hash: 6831b...192
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #12 Skrevet 22. august 2014 Her røyker vi inne begge to, under kjøkkenvifta og vi røyker i bilen. Jeg har litt vanskelig for å tro at det er så få som røyker inne. Alle vi kjenner som røyker røyker inne, og de fleste har barn. Da i alderen 2 mnd - 17 år. Ingen av barna har sykdommer eller andre ting. Anonymous poster hash: 0de5e...66d
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #13 Skrevet 22. august 2014 Røyker kun ute. Dere vet vel at dere like gjerne kan sitte i sofaen og røyke, som å sitte under kjøkkenvifta? Anonymous poster hash: 0cdcc...dee Røyke under vifta å blåse opp slik at hvertfall noe av røyken forsvinner, kan det virkelig være det samme som å sitte i sofaen å røyke? Kan du forklare meg på hvilken måte det blir det samme? Anonymous poster hash: 0d05a...d22 Det kommer selvfølgelig giftstoffer fra røyken videre i huset. Selv om litt går opp i vifta. Anonymous poster hash: 0cdcc...dee Legger til et eksempel... http://www.slutta.no/topic/var-kjokkenvifta-et-egnet-sted-royke-med-barn-i-hus Anonymous poster hash: 0cdcc...dee Og enda ett... http://helsedirektoratet.no/publikasjoner/det-du-ikke-ser-om-barn-og-passiv-royking/Publikasjoner/det-du-ikke-ser-om-barn-og-passiv-royking.pdf Anonymous poster hash: 0cdcc...dee
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #14 Skrevet 22. august 2014 Her røyker vi inne begge to, under kjøkkenvifta og vi røyker i bilen. Jeg har litt vanskelig for å tro at det er så få som røyker inne. Alle vi kjenner som røyker røyker inne, og de fleste har barn. Da i alderen 2 mnd - 17 år. Ingen av barna har sykdommer eller andre ting. Anonymous poster hash: 0de5e...66d Oh lord. Ikke særlig opplyst du? Anonymous poster hash: a2d2d...98f
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #15 Skrevet 22. august 2014 Røyker kun ute. Dere vet vel at dere like gjerne kan sitte i sofaen og røyke, som å sitte under kjøkkenvifta? Anonymous poster hash: 0cdcc...dee Røyke under vifta å blåse opp slik at hvertfall noe av røyken forsvinner, kan det virkelig være det samme som å sitte i sofaen å røyke? Kan du forklare meg på hvilken måte det blir det samme? Anonymous poster hash: 0d05a...d22 Det kommer selvfølgelig giftstoffer fra røyken videre i huset. Selv om litt går opp i vifta. Anonymous poster hash: 0cdcc...dee Legger til et eksempel... http://www.slutta.no/topic/var-kjokkenvifta-et-egnet-sted-royke-med-barn-i-hus Anonymous poster hash: 0cdcc...dee "Unngå å røyke under kjøkkenvifta eller andre steder innendørs", er det denne kommentaren du mener? Selvfølgelig bør man unngå å røyke inne, men jeg lurer fortsatt veldig på hvordan det kan være det samme om man sitter i sofaen å røyker eller om man står under en vifte? Anonymous poster hash: 0d05a...d22
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #16 Skrevet 22. august 2014 Her røyker vi inne begge to, under kjøkkenvifta og vi røyker i bilen. Jeg har litt vanskelig for å tro at det er så få som røyker inne. Alle vi kjenner som røyker røyker inne, og de fleste har barn. Da i alderen 2 mnd - 17 år. Ingen av barna har sykdommer eller andre ting. Anonymous poster hash: 0de5e...66d Du vet vel at selv om barna dine ikke begynner å røyke, har de allikevel en meget høyere risiko for kols, lungekreft og andre lungesykdommer, enn barn som ikke har blitt utsatt for passiv røyking? Man kan ikke beskytte barna mot alt, men man kan fint beskytte de mot passiv røyking. Anonymous poster hash: 0cdcc...dee
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #17 Skrevet 22. august 2014 Her røyker vi inne begge to, under kjøkkenvifta og vi røyker i bilen. Jeg har litt vanskelig for å tro at det er så få som røyker inne. Alle vi kjenner som røyker røyker inne, og de fleste har barn. Da i alderen 2 mnd - 17 år. Ingen av barna har sykdommer eller andre ting. Anonymous poster hash: 0de5e...66d Jeg tror du juger! Eller så er du faktisk så dum. Og det siser vel litt om deg og din omgangskrets hvis dere alle røyker inne, men barn. Anonymous poster hash: c28a9...da7
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #18 Skrevet 22. august 2014 For oss ikkerøykere er det jæævlig kvalmt å sette seg inn i bil det røykes i. I tillegg blir røyken sauset rundt inni der, så dere stinker skikkelig når dere er ferdige. Håper ikke dere har unger i disse bilene? Røyking under vifta hjelper ikke mye, lukter like dritt i huset etterpå Dere merker det bare ikke selv. Anonymous poster hash: 59420...108
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #19 Skrevet 22. august 2014 Her røyker vi inne begge to, under kjøkkenvifta og vi røyker i bilen. Jeg har litt vanskelig for å tro at det er så få som røyker inne. Alle vi kjenner som røyker røyker inne, og de fleste har barn. Da i alderen 2 mnd - 17 år. Ingen av barna har sykdommer eller andre ting. Anonymous poster hash: 0de5e...66d Hæ?? Hvilket miljø vanker dere i?? Røyke i bil med barn var ikke akseptert midt på 90 tallet engang! Jeg har aldri røkt mens barna har vært i bilen, svært sjelden uten barna også, blir så stygg lukt i bilen. Grow up! Anonymous poster hash: 6831b...192
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #20 Skrevet 22. august 2014 Røyker kun ute. Dere vet vel at dere like gjerne kan sitte i sofaen og røyke, som å sitte under kjøkkenvifta? Anonymous poster hash: 0cdcc...dee Røyke under vifta å blåse opp slik at hvertfall noe av røyken forsvinner, kan det virkelig være det samme som å sitte i sofaen å røyke? Kan du forklare meg på hvilken måte det blir det samme? Anonymous poster hash: 0d05a...d22 Det kommer selvfølgelig giftstoffer fra røyken videre i huset. Selv om litt går opp i vifta. Anonymous poster hash: 0cdcc...dee Legger til et eksempel... http://www.slutta.no/topic/var-kjokkenvifta-et-egnet-sted-royke-med-barn-i-hus Anonymous poster hash: 0cdcc...dee "Unngå å røyke under kjøkkenvifta eller andre steder innendørs", er det denne kommentaren du mener? Selvfølgelig bør man unngå å røyke inne, men jeg lurer fortsatt veldig på hvordan det kan være det samme om man sitter i sofaen å røyker eller om man står under en vifte? Anonymous poster hash: 0d05a...d22 Barna får fortsatt i seg masse giftstoffer fra røyken din, man bare ser ikke selve røyken, som man ville gjort om du satt i sofaen, eller er annet sted i huset. Skjønte du nå? Syns ikke du på noen måte kan forsvare røyking under vifta, uansett hvordan du vrir og vender på det. Anonymous poster hash: 0cdcc...dee
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #21 Skrevet 22. august 2014 Her røyker vi inne begge to, under kjøkkenvifta og vi røyker i bilen. Jeg har litt vanskelig for å tro at det er så få som røyker inne. Alle vi kjenner som røyker røyker inne, og de fleste har barn. Da i alderen 2 mnd - 17 år. Ingen av barna har sykdommer eller andre ting. Anonymous poster hash: 0de5e...66d Oh lord. Ikke særlig opplyst du? Anonymous poster hash: a2d2d...98f Herreminhatt, det trodde jeg faktisk ikke folk gjorde i 2013.. Hvor vanskelig er det å gå ut? Jeg røyker jeg også, men aldri inne og aldri ute heller hvis barna mine er der. Anonymous poster hash: e353c...4ca
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #22 Skrevet 22. august 2014 Her røyker vi inne begge to, under kjøkkenvifta og vi røyker i bilen. Jeg har litt vanskelig for å tro at det er så få som røyker inne. Alle vi kjenner som røyker røyker inne, og de fleste har barn. Da i alderen 2 mnd - 17 år. Ingen av barna har sykdommer eller andre ting. Anonymous poster hash: 0de5e...66d Oh lord. Ikke særlig opplyst du? Anonymous poster hash: a2d2d...98f Herreminhatt, det trodde jeg faktisk ikke folk gjorde i 2014Hvor vanskelig er det å gå ut? Jeg røyker jeg også, men aldri inne og aldri ute heller hvis barna mine er der. Anonymous poster hash: e353c...4ca Anonymous poster hash: e353c...4ca
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #23 Skrevet 22. august 2014 Jeg røyker selv, og kjenner mange røykere, men INGEN som røyker inne, i bil eller nær barna. Anonymous poster hash: 0cdcc...dee
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #24 Skrevet 22. august 2014 Jeg kjenner faktisk ingen som røyker inne lenger, hverken med eller uten barn. Anonymous poster hash: c0e08...e2f
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #25 Skrevet 22. august 2014 Røyker kun ute. Dere vet vel at dere like gjerne kan sitte i sofaen og røyke, som å sitte under kjøkkenvifta? Anonymous poster hash: 0cdcc...dee Røyke under vifta å blåse opp slik at hvertfall noe av røyken forsvinner, kan det virkelig være det samme som å sitte i sofaen å røyke? Kan du forklare meg på hvilken måte det blir det samme? Anonymous poster hash: 0d05a...d22 Det kommer selvfølgelig giftstoffer fra røyken videre i huset. Selv om litt går opp i vifta. Anonymous poster hash: 0cdcc...dee Legger til et eksempel... http://www.slutta.no/topic/var-kjokkenvifta-et-egnet-sted-royke-med-barn-i-hus Anonymous poster hash: 0cdcc...dee "Unngå å røyke under kjøkkenvifta eller andre steder innendørs", er det denne kommentaren du mener? Selvfølgelig bør man unngå å røyke inne, men jeg lurer fortsatt veldig på hvordan det kan være det samme om man sitter i sofaen å røyker eller om man står under en vifte? Anonymous poster hash: 0d05a...d22 Barna får fortsatt i seg masse giftstoffer fra røyken din, man bare ser ikke selve røyken, som man ville gjort om du satt i sofaen, eller er annet sted i huset. Skjønte du nå? Syns ikke du på noen måte kan forsvare røyking under vifta, uansett hvordan du vrir og vender på det. Anonymous poster hash: 0cdcc...dee At det er giftstoffer i røyken som man ikke ser er jeg klar over. Når man røyker under en kjøkkenvifte er det vel uansett slik at NOE av røyken forsvinner. Så nei, jeg kan faktisk ikke skjønne at det er samme om man røyker i sofaen i stua som om man står under kjøkkenvifta og tar seg en røyk. Kan ikke se helt hvordan det kan bli det samme altså Anonymous poster hash: 0d05a...d22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå