Gå til innhold

Gleder meg sånn til jul!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei takk!! Kunne gjerne hatt sommer hele året😎

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg ikke skjønner, er hvordan dere har tid til å tenke på, langt mindre gjøre noe aktivt ang jul i august! Har dere for lite å gjøre? For lite å tenke på?

For mitt vedkommende skal det renne mye vann i havet, gjøres unna utrolig mye arbeid, både på jobb og med studier før jul. Siste eksamen 16. desember, så jeg, så da blir det vel juleforberedelser etter den tid. Blir sikkert jul i år også.

Anonymous poster hash: 5c3d1...0b0

Skrevet

Har ikke gledet meg til jul på femten år, jeg. Ønsker at noe positivt skjer som kan gjøre at jeg får tilbake følelsen av å glede meg til jul igjen.

Det knyter seg i magen når jeg ser at juletrådene begynner her inne allerede :(

Anonymous poster hash: bd6e8...0c9
Skrevet

Jeg ELSKER julen til vanlig, men i år blir den veldig spesiell. Venter andremann i starten av desember, så får se hvor mye pynt jeg orker å sette frem. Tre blir det ikke her i år. Med lekegrind og vugge i stuen er det rett og slett ikke plass. Så vi får nyte besteforeldrenes trær. :)

Skrevet

Jeg og!!! Jul med nyfødt, det blir supermegafantastisk! 2 fluer i ett smekk: Masse "gratis" kos i form av baby + at jeg og omgivelsene kommer til å ha senka forhåpninger til styr, gaver, fiksing, baking, vasking, kjøkkentrylling og stress :-D 

Skrevet

Gleder meg til pinnekjøtt, kålrabistappe, juletre, og verdens fineste presang da jeg har termin med førstemann 21 desember ;-)

Skrevet

Begynner å bli utålmodig... er det litt tidlig? :S

Anonymous poster hash: 8cf71...f0d

Jeg gruer meg. Håper jeg har råd til å dra til utlandet.

Anonymous poster hash: afdda...279

Skrevet

Sukk, jeg elsker julen jeg også :) men først høst, min favoritt årstid med klar og kald luft, god høstmat, fine farger i naturen og mørke kvelder med levende lys og pledd.en fin oppladning til den koselige juletid :)Anonymous poster hash: 15ce5...5a0

Jeg elsker også høsten! Den lufta gjør meg lykkelig! :)

Ja ikke sant, den klare høstluften er bare så herlig :)

Anonymous poster hash: 15ce5...5a0

Skrevet

Huff, det var virkelig ikke meningen å gjøre noen lei seg. Beklager til dere som ikke har grunn til å glede dere til jul. :(

HI

Anonymous poster hash: 8cf71...f0d
Skrevet

Jeg gleder med så mye til jul som jeg aldri har gjort før! I år får vi flytte inn i helt nytt hus rett før jul, og jeg gleder meg som en unge! :D

Anonymous poster hash: 25a92...307
Skrevet

Jeg gleder meg over alle 4 årstider. Dog noen litt tyngre enn andre. Nå gleder jeg meg mest over den deilige lufta og planlegging av nye klær til barna. Elsker å kjøpe bl.a ull til mine små. Og snart kan jeg kle de fra topp til tå i flotte ullklær. ;)

Og snart kan jeg glede meg til jul.

Anonymous poster hash: ef39f...d63
Skrevet

Det jeg ikke skjønner, er hvordan dere har tid til å tenke på, langt mindre gjøre noe aktivt ang jul i august! Har dere for lite å gjøre? For lite å tenke på?

For mitt vedkommende skal det renne mye vann i havet, gjøres unna utrolig mye arbeid, både på jobb og med studier før jul. Siste eksamen 16. desember, så jeg, så da blir det vel juleforberedelser etter den tid. Blir sikkert jul i år også. Anonymous poster hash: 5c3d1...0b0

Jeg har ekstremt kjedelige dager fordi jeg er under medisinsk rehabilitering etter cellegift som gjør at jeg må hvile, hvile og atter hvile, i tillegg til at jeg må være så lite som mulig med andre mennesker som kan smitte meg. Så jeg har plenty av tid å drepe med juleplanlegging ;-) De andre årene har det handlet om prioriteringer. Jeg tar meg god tid til juleforberedelser og ved å begynne så tidlig så får jeg også tid til alt jeg vil og skal ha gjort før jul :)

Anonymous poster hash: ccdac...e5f

Skrevet

For meg er jula ikke kos. Mas og stress og mye inne hvis været er dårlig. Mørkt og surt. Gleder meg til jula er over og det går mot lysere tider.

Anonymous poster hash: fa9a2...2af

Gjest lillehi
Skrevet

For mitt vedkommende skal det renne mye vann i havet, gjøres unna utrolig mye arbeid, både på jobb og med studier før jul. Siste eksamen 16. desember, så jeg, så da blir det vel juleforberedelser etter den tid. Blir sikkert jul i år også. Anonymous poster hash: 5c3d1...0b0

Jeg har ekstremt kjedelige dager fordi jeg er under medisinsk rehabilitering etter cellegift som gjør at jeg må hvile, hvile og atter hvile, i tillegg til at jeg må være så lite som mulig med andre mennesker som kan smitte meg. Så jeg har plenty av tid å drepe med juleplanlegging ;-) De andre årene har det handlet om prioriteringer. Jeg tar meg god tid til juleforberedelser og ved å begynne så tidlig så får jeg også tid til alt jeg vil og skal ha gjort før jul :)

Anonymous poster hash: ccdac...e5f

Vil ønske deg god bedring💕

Skrevet

Gleder meg masse selv :) blir supert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...