Gå til innhold

Gleder meg sånn til jul!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å bli utålmodig... er det litt tidlig? :S



Anonymous poster hash: 8cf71...f0d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gleder meg også allerede :) Er et skikkelig julemenneske.

Skrevet

jeezez christ,ro ned litt nå da damer!!!



Anonymous poster hash: 1d3fe...245
Skrevet

 

jeezez christ,ro ned litt nå da damer!!!

 

Anonymous poster hash: 1d3fe...245

 

 

Haha ok, skal prøve! :D

 

Anonymous poster hash: 8cf71...f0d

Skrevet

Hvorfor? Den som venter på noe godt venter aldri forgjeves  :nisselue:

Skrevet

Sukk, jeg elsker julen jeg også :) men først høst, min favoritt årstid med klar og kald luft, god høstmat, fine farger i naturen og mørke kvelder med levende lys og pledd.en fin oppladning til den koselige juletid :)

 

Anonymous poster hash: 15ce5...5a0

Skrevet

Sukk, jeg elsker julen jeg også :) men først høst, min favoritt årstid med klar og kald luft, god høstmat, fine farger i naturen og mørke kvelder med levende lys og pledd.en fin oppladning til den koselige juletid :)

 

Anonymous poster hash: 15ce5...5a0

 

Helt enig! 

 

Anonymous poster hash: d50b3...c6c

Skrevet

Jeg elsker også julen. Men först må jeg få ut min lille bolle i November. Og så kan det bli jul.

Skrevet

Jeg elsker også julen. Men först må jeg få ut min lille bolle i November. Og så kan det bli jul.

for en herlig førjulstid :) masse lykke til :)

 

Anonymous poster hash: 15ce5...5a0

Skrevet

Har akkurat handlet de første julegavene jeg ;-) i august begynner jeg å planlegge julen og jeg elsker det!

 

Anonymous poster hash: ccdac...e5f

Skrevet

Jeg har gleda meg sia januar, så du er ikke alene om det! :-P

Skrevet

Jeg også! Elsker sommer, men SKIKKELIG sommer. Sommer,- som i år. 30 grader og over 20 i sjøen..Herlig!

 

Nå har vi høst, og for meg er neste "lyspunkt" jula :) Begynner gavekjøp på septemberlønna i år. Skal reise en del, så satser på og få unne noen pakker der....

 

1.desember skal alle gaver (unntatt til barn og mann) være ferdig, huset skal være rundvaska (bare vanlig vedlikeholdsvask som skal gjøres) og julefreden skal nytes fra da av :) Også skal vi ta noen rolie byturer og nyte juleutstillingene i butikkene og finne gaver til oss selv :)



Anonymous poster hash: add7d...671
Skrevet

Jeg også gleder meg til jul, for da reiser vi til sol og varme i Thailand :sol:

 

 



Anonymous poster hash: f9064...5b0
Gjest lillehi
Skrevet

Har egentlig litt blandete følelser ang julen. Jeg liker stemningen, å sette frem adventsstakene og å pynte. Samtidig er det en tid som kan være ganske vond, for jeg føler at vi faller litt utenfor. Gavemas, spesiell mat, godteri osv. Det merkes veldig godt på den tiden av året at jeg ikke har råd til å følge med på den karusellen. Men, julen kommer, og den skal nok bli feiret iår som alle andre år, må bare planlegges nøye😃

Skrevet

Heldige dere, savner og ha julestemning. Har ikke hatt det på en del år, savner den følelsen.

 

Anonymous poster hash: 74fb0...c9b

Skrevet

Gleder meg faktisk mest til førjulstida. Selve jula er litt antiklimaks med julemiddager og styr. Men tida før med baking med ungene og julekalender på tv...ELSKER det ☺️ Og må selvfølgelig ha minst en halvmeter snø fra 1.desember 😜

 

Anonymous poster hash: 8d044...ddb

Skrevet

Jeg elsker, elsker, ELSKER julen! Hele desember er fantastisk, til og med på jobb. Nå er det bare 18 helger til! :D

Skrevet

Gleder meg faktisk mest til førjulstida. Selve jula er litt antiklimaks med julemiddager og styr. Men tida før med baking med ungene og julekalender på tv...ELSKER det ☺ Og må selvfølgelig ha minst en halvmeter snø fra 1.desember

 

Anonymous poster hash: 8d044...ddb

 

Hehe enig i den egentlig, førjulstida er best. Å planlegge, kjøpe og pakke inn gaver er høydepunktet for meg, men elsker baking og julekalender også. :D (Snøen kan jeg styre meg for, den kan vente til lille julaften og forsvinne andre juledag. :P)

 

Anonymous poster hash: 8cf71...f0d

Skrevet

 

 

Gleder meg faktisk mest til førjulstida. Selve jula er litt antiklimaks med julemiddager og styr. Men tida før med baking med ungene og julekalender på tv...ELSKER det ☺ Og må selvfølgelig ha minst en halvmeter snø fra 1.desember

 

Anonymous poster hash: 8d044...ddb

Hehe enig i den egentlig, førjulstida er best. Å planlegge, kjøpe og pakke inn gaver er høydepunktet for meg, men elsker baking og julekalender også. :D (Snøen kan jeg styre meg for, den kan vente til lille julaften og forsvinne andre juledag. :P)

 

Anonymous poster hash: 8cf71...f0d

Nei nei nei det må være snø hele desember!! Blir jo ikke ordentlig julestemning uten!

 

Anonymous poster hash: 8d044...ddb

Skrevet

Jeg er også av dem som ELSKER julen: ikke minst elsker jeg førjulstiden. Jeg bruker ha rundvask før advent så i desemeber er det bare kos på programmet:) Det er så mye koselig som skjer, og masse glade små og store.

 

Det er veldig leit å lese at du føler dere faller utenfor lillehi. Julen skal være en fin tid og ikke noe  en gruer seg til. Desverre  er det nok blitt slik for mange, og det er synd det har utviklet seg slik. At jaget har tatt så av. 



Anonymous poster hash: 974b3...927
Skrevet

 

 

Gleder meg faktisk mest til førjulstida. Selve jula er litt antiklimaks med julemiddager og styr. Men tida før med baking med ungene og julekalender på tv...ELSKER det ☺ Og må selvfølgelig ha minst en halvmeter snø fra 1.desember

 

Anonymous poster hash: 8d044...ddb

Hehe enig i den egentlig, førjulstida er best. Å planlegge, kjøpe og pakke inn gaver er høydepunktet for meg, men elsker baking og julekalender også. :D (Snøen kan jeg styre meg for, den kan vente til lille julaften og forsvinne andre juledag. :P)

 

Anonymous poster hash: 8cf71...f0d

Nei nei nei det må være snø hele desember!! Blir jo ikke ordentlig julestemning uten!

 

Anonymous poster hash: 8d044...ddb

 

 

Nja et tynt lag er greit, men her blir det gjerne minst en meter når det først snør. Fryktelig upraktisk. :P

 

Anonymous poster hash: 8cf71...f0d

Skrevet

 

 

 

 

Gleder meg faktisk mest til førjulstida. Selve jula er litt antiklimaks med julemiddager og styr. Men tida før med baking med ungene og julekalender på tv...ELSKER det ☺ Og må selvfølgelig ha minst en halvmeter snø fra 1.desember

 

Anonymous poster hash: 8d044...ddb

Hehe enig i den egentlig, førjulstida er best. Å planlegge, kjøpe og pakke inn gaver er høydepunktet for meg, men elsker baking og julekalender også. :D (Snøen kan jeg styre meg for, den kan vente til lille julaften og forsvinne andre juledag. :P)

 

Anonymous poster hash: 8cf71...f0d

Nei nei nei det må være snø hele desember!! Blir jo ikke ordentlig julestemning uten!

 

Anonymous poster hash: 8d044...ddb

Nja et tynt lag er greit, men her blir det gjerne minst en meter når det først snør. Fryktelig upraktisk. :P

 

Anonymous poster hash: 8cf71...f0d

Upraktisk å dra i hus et svært tre også men det må til for å skape julestemning. Akkurat som med snøen 😜

 

Anonymous poster hash: 8d044...ddb

Skrevet

 

 

 

 

Gleder meg faktisk mest til førjulstida. Selve jula er litt antiklimaks med julemiddager og styr. Men tida før med baking med ungene og julekalender på tv...ELSKER det ☺ Og må selvfølgelig ha minst en halvmeter snø fra 1.desember

 

Anonymous poster hash: 8d044...ddb

Hehe enig i den egentlig, førjulstida er best. Å planlegge, kjøpe og pakke inn gaver er høydepunktet for meg, men elsker baking og julekalender også. :D (Snøen kan jeg styre meg for, den kan vente til lille julaften og forsvinne andre juledag. :P)

 

Anonymous poster hash: 8cf71...f0d

Nei nei nei det må være snø hele desember!! Blir jo ikke ordentlig julestemning uten!

 

Anonymous poster hash: 8d044...ddb

Nja et tynt lag er greit, men her blir det gjerne minst en meter når det først snør. Fryktelig upraktisk. :P

 

Anonymous poster hash: 8cf71...f0d

Upraktisk å dra i hus et svært tre også men det må til for å skape julestemning. Akkurat som med snøen

 

Anonymous poster hash: 8d044...ddb

 

 

Haha uslåelig argument! Greit, jeg gir meg. Alt for julestemningen! :D

 

Anonymous poster hash: 8cf71...f0d

Skrevet

Sukk, jeg elsker julen jeg også :) men først høst, min favoritt årstid med klar og kald luft, god høstmat, fine farger i naturen og mørke kvelder med levende lys og pledd.en fin oppladning til den koselige juletid :)

 

Anonymous poster hash: 15ce5...5a0

Jeg elsker også høsten! Den lufta gjør meg lykkelig! :)

Skrevet

Gleder meg også til jul. Og i år så reiser hele min familie til utlandet sammen. Vi skal storkose oss, slappe av og spise masse god mat. Slippe å styre med julemiddagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...