Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #1 Skrevet 22. august 2014 Begynner å bli utålmodig... er det litt tidlig? :S Anonymous poster hash: 8cf71...f0d
PaleFire Skrevet 22. august 2014 #2 Skrevet 22. august 2014 Jeg gleder meg også allerede Er et skikkelig julemenneske.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #3 Skrevet 22. august 2014 jeezez christ,ro ned litt nå da damer!!! Anonymous poster hash: 1d3fe...245
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #4 Skrevet 22. august 2014 jeezez christ,ro ned litt nå da damer!!! Anonymous poster hash: 1d3fe...245 Haha ok, skal prøve! Anonymous poster hash: 8cf71...f0d
PaleFire Skrevet 22. august 2014 #5 Skrevet 22. august 2014 Hvorfor? Den som venter på noe godt venter aldri forgjeves
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #6 Skrevet 22. august 2014 Sukk, jeg elsker julen jeg også men først høst, min favoritt årstid med klar og kald luft, god høstmat, fine farger i naturen og mørke kvelder med levende lys og pledd.en fin oppladning til den koselige juletid Anonymous poster hash: 15ce5...5a0
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #7 Skrevet 22. august 2014 Sukk, jeg elsker julen jeg også men først høst, min favoritt årstid med klar og kald luft, god høstmat, fine farger i naturen og mørke kvelder med levende lys og pledd.en fin oppladning til den koselige juletid Anonymous poster hash: 15ce5...5a0 Helt enig! Anonymous poster hash: d50b3...c6c
hilde og gutta Skrevet 22. august 2014 #8 Skrevet 22. august 2014 Jeg elsker også julen. Men först må jeg få ut min lille bolle i November. Og så kan det bli jul.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #9 Skrevet 22. august 2014 Jeg elsker også julen. Men först må jeg få ut min lille bolle i November. Og så kan det bli jul.for en herlig førjulstid masse lykke til Anonymous poster hash: 15ce5...5a0
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #10 Skrevet 22. august 2014 Har akkurat handlet de første julegavene jeg ;-) i august begynner jeg å planlegge julen og jeg elsker det! Anonymous poster hash: ccdac...e5f
IreneUtålmodig Skrevet 22. august 2014 #11 Skrevet 22. august 2014 Jeg har gleda meg sia januar, så du er ikke alene om det! :-P
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #12 Skrevet 22. august 2014 Jeg også! Elsker sommer, men SKIKKELIG sommer. Sommer,- som i år. 30 grader og over 20 i sjøen..Herlig! Nå har vi høst, og for meg er neste "lyspunkt" jula Begynner gavekjøp på septemberlønna i år. Skal reise en del, så satser på og få unne noen pakker der.... 1.desember skal alle gaver (unntatt til barn og mann) være ferdig, huset skal være rundvaska (bare vanlig vedlikeholdsvask som skal gjøres) og julefreden skal nytes fra da av Også skal vi ta noen rolie byturer og nyte juleutstillingene i butikkene og finne gaver til oss selv Anonymous poster hash: add7d...671
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #13 Skrevet 22. august 2014 Jeg også gleder meg til jul, for da reiser vi til sol og varme i Thailand Anonymous poster hash: f9064...5b0
Gjest lillehi Skrevet 22. august 2014 #14 Skrevet 22. august 2014 Har egentlig litt blandete følelser ang julen. Jeg liker stemningen, å sette frem adventsstakene og å pynte. Samtidig er det en tid som kan være ganske vond, for jeg føler at vi faller litt utenfor. Gavemas, spesiell mat, godteri osv. Det merkes veldig godt på den tiden av året at jeg ikke har råd til å følge med på den karusellen. Men, julen kommer, og den skal nok bli feiret iår som alle andre år, må bare planlegges nøye😃
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #15 Skrevet 22. august 2014 Heldige dere, savner og ha julestemning. Har ikke hatt det på en del år, savner den følelsen. Anonymous poster hash: 74fb0...c9b
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #16 Skrevet 22. august 2014 Gleder meg faktisk mest til førjulstida. Selve jula er litt antiklimaks med julemiddager og styr. Men tida før med baking med ungene og julekalender på tv...ELSKER det ☺️ Og må selvfølgelig ha minst en halvmeter snø fra 1.desember 😜 Anonymous poster hash: 8d044...ddb
LillaGorilla♥♥ Skrevet 22. august 2014 #17 Skrevet 22. august 2014 Jeg elsker, elsker, ELSKER julen! Hele desember er fantastisk, til og med på jobb. Nå er det bare 18 helger til!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #18 Skrevet 22. august 2014 Gleder meg faktisk mest til førjulstida. Selve jula er litt antiklimaks med julemiddager og styr. Men tida før med baking med ungene og julekalender på tv...ELSKER det ☺ Og må selvfølgelig ha minst en halvmeter snø fra 1.desember Anonymous poster hash: 8d044...ddb Hehe enig i den egentlig, førjulstida er best. Å planlegge, kjøpe og pakke inn gaver er høydepunktet for meg, men elsker baking og julekalender også. (Snøen kan jeg styre meg for, den kan vente til lille julaften og forsvinne andre juledag. ) Anonymous poster hash: 8cf71...f0d
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #19 Skrevet 22. august 2014 Gleder meg faktisk mest til førjulstida. Selve jula er litt antiklimaks med julemiddager og styr. Men tida før med baking med ungene og julekalender på tv...ELSKER det ☺ Og må selvfølgelig ha minst en halvmeter snø fra 1.desember Anonymous poster hash: 8d044...ddb Hehe enig i den egentlig, førjulstida er best. Å planlegge, kjøpe og pakke inn gaver er høydepunktet for meg, men elsker baking og julekalender også. (Snøen kan jeg styre meg for, den kan vente til lille julaften og forsvinne andre juledag. ) Anonymous poster hash: 8cf71...f0d Nei nei nei det må være snø hele desember!! Blir jo ikke ordentlig julestemning uten! Anonymous poster hash: 8d044...ddb
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #20 Skrevet 22. august 2014 Jeg er også av dem som ELSKER julen: ikke minst elsker jeg førjulstiden. Jeg bruker ha rundvask før advent så i desemeber er det bare kos på programmet:) Det er så mye koselig som skjer, og masse glade små og store. Det er veldig leit å lese at du føler dere faller utenfor lillehi. Julen skal være en fin tid og ikke noe en gruer seg til. Desverre er det nok blitt slik for mange, og det er synd det har utviklet seg slik. At jaget har tatt så av. Anonymous poster hash: 974b3...927
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #21 Skrevet 22. august 2014 Gleder meg faktisk mest til førjulstida. Selve jula er litt antiklimaks med julemiddager og styr. Men tida før med baking med ungene og julekalender på tv...ELSKER det ☺ Og må selvfølgelig ha minst en halvmeter snø fra 1.desember Anonymous poster hash: 8d044...ddb Hehe enig i den egentlig, førjulstida er best. Å planlegge, kjøpe og pakke inn gaver er høydepunktet for meg, men elsker baking og julekalender også. (Snøen kan jeg styre meg for, den kan vente til lille julaften og forsvinne andre juledag. ) Anonymous poster hash: 8cf71...f0d Nei nei nei det må være snø hele desember!! Blir jo ikke ordentlig julestemning uten! Anonymous poster hash: 8d044...ddb Nja et tynt lag er greit, men her blir det gjerne minst en meter når det først snør. Fryktelig upraktisk. Anonymous poster hash: 8cf71...f0d
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #22 Skrevet 22. august 2014 Gleder meg faktisk mest til førjulstida. Selve jula er litt antiklimaks med julemiddager og styr. Men tida før med baking med ungene og julekalender på tv...ELSKER det ☺ Og må selvfølgelig ha minst en halvmeter snø fra 1.desember Anonymous poster hash: 8d044...ddb Hehe enig i den egentlig, førjulstida er best. Å planlegge, kjøpe og pakke inn gaver er høydepunktet for meg, men elsker baking og julekalender også. (Snøen kan jeg styre meg for, den kan vente til lille julaften og forsvinne andre juledag. ) Anonymous poster hash: 8cf71...f0d Nei nei nei det må være snø hele desember!! Blir jo ikke ordentlig julestemning uten! Anonymous poster hash: 8d044...ddb Nja et tynt lag er greit, men her blir det gjerne minst en meter når det først snør. Fryktelig upraktisk. Anonymous poster hash: 8cf71...f0d Upraktisk å dra i hus et svært tre også men det må til for å skape julestemning. Akkurat som med snøen 😜 Anonymous poster hash: 8d044...ddb
Anonym bruker Skrevet 22. august 2014 #23 Skrevet 22. august 2014 Gleder meg faktisk mest til førjulstida. Selve jula er litt antiklimaks med julemiddager og styr. Men tida før med baking med ungene og julekalender på tv...ELSKER det ☺ Og må selvfølgelig ha minst en halvmeter snø fra 1.desember Anonymous poster hash: 8d044...ddb Hehe enig i den egentlig, førjulstida er best. Å planlegge, kjøpe og pakke inn gaver er høydepunktet for meg, men elsker baking og julekalender også. (Snøen kan jeg styre meg for, den kan vente til lille julaften og forsvinne andre juledag. ) Anonymous poster hash: 8cf71...f0d Nei nei nei det må være snø hele desember!! Blir jo ikke ordentlig julestemning uten! Anonymous poster hash: 8d044...ddb Nja et tynt lag er greit, men her blir det gjerne minst en meter når det først snør. Fryktelig upraktisk. Anonymous poster hash: 8cf71...f0d Upraktisk å dra i hus et svært tre også men det må til for å skape julestemning. Akkurat som med snøen Anonymous poster hash: 8d044...ddb Haha uslåelig argument! Greit, jeg gir meg. Alt for julestemningen! Anonymous poster hash: 8cf71...f0d
Gustav Klitt Skrevet 22. august 2014 #24 Skrevet 22. august 2014 Sukk, jeg elsker julen jeg også men først høst, min favoritt årstid med klar og kald luft, god høstmat, fine farger i naturen og mørke kvelder med levende lys og pledd.en fin oppladning til den koselige juletid Anonymous poster hash: 15ce5...5a0 Jeg elsker også høsten! Den lufta gjør meg lykkelig!
Monica Skrevet 22. august 2014 #25 Skrevet 22. august 2014 Gleder meg også til jul. Og i år så reiser hele min familie til utlandet sammen. Vi skal storkose oss, slappe av og spise masse god mat. Slippe å styre med julemiddagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå