Gå til innhold

Trenger råd fra andre synske!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i flere år fått "forvarsel" om at det kommer en ulykke eller at noen dør. Det kommer over meg plutselig når jeg bare slapper av eller ser på tv eller noe, at f.eks en person (som jeg enten kan beskrive alder og utseende på, eller navn) kommer til å dø om tre dager. Og det blir oppfyllt om igjen og om igjen. 

Problemet nå er at jeg har "sett" en person jeg vet hvem er. En som mange i nærområdet kjenner godt. Han kommer til å dø i morgen i en stygg ulykke. Og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg føler meg helt forferdelig ved å sitte på slik informasjon. Det er vel ikke helt normalt å kontakte personene man "ser" heller?

Er det noen andre synske her som har det på samme måte som kan gi meg noen tips? Noen som har opplevd samme dilemma? 

Kommer ikke til å få sove i natt tror jeg. Jeg kommer vel bare til å sitte og oppdatere lokalavisen for å se når det har skjedd.

Anonymous poster hash: 7559e...0e6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får forvarsel, hovedsaklig om personer jeg er i slekt med, men noen få ganger også andre.

I akkurat ditt tilfelle ville jeg faktisk ha tatt kontakt med personen. Jeg ville heller tatt risikoen med å bli sett på som "rar" enn å vite det du vet og i etterpå sitte og vite at du kunne advart personen. Det kan jo faktisk være at du kan forhindre en ulykke.

Om du sier fra og det aldri skjer en ulykke så vil du aldri få bekreftet om det ikke skjedde fordi du sa fra eller om det ikke ville skjedd likevel.

Men akkurat i ditt tilfelle ville jeg sagt fra!

Anonymous poster hash: 5504c...e51
Skrevet

Får også varsler. Men ikke som deg. Jeg vet ikke hvem, hva og når.

Jeg får beskjed om å forberede meg bare.

Når det gjelder deg og ditt syn ville jeg gitt en advarsel.

Spørsmålet er jo om dette mennesket har tillit til deg.

Anonymous poster hash: b030c...bfa

Skrevet

HI, ring personen og snakk med ham nå. Ikke vent, for da kan det bli for sent å ringe!

Si at du har vært i tvil om du skal ringe, men at du ikke greier å la være selv om han kanskje ikke vil tro deg eller synes noe om det. Si at det ikke er første gang du har slike forvarsler, og nå har du fått et om ham, så be ham om å være ekstra forsiktig i morgen.

Ikke vent, bare ring og si det.

Det er bedre at du sier fra enn at du angrer i ettertid hvis det skjer og du vet du kunne advart på forhånd.

Om han tror deg eller ikke er kanskje ikke det viktigste. Uansett tror jeg at enhver ville vært litt mer obs hvis de fikk en slik beskjed, og da passer man gjerne mer på. Hvis du har sett hvor og hvordan ulykken skjer så kan personen selv velge å unngå stedet eller situasjonen. Mer kan du ikke gjøre.

# 2

Skrevet

Tusen takk for svar. Jeg må nok ringe han. Så får han heller tro at jeg er både gal og full. 

Det er liksom en ting å vite på forhånd at f.eks ei ukjent dame på 59 år kommer oppi en alvorlig ulykke, og så lese om det i avisen dagen etter. Men dette er en person mange jeg vet om kjenner veldig godt! 

Huff, har ikke noen god følelse inni meg nå...

HI

Skrevet

Tusen takk for svar. Jeg må nok ringe han. Så får han heller tro at jeg er både gal og full. 

Det er liksom en ting å vite på forhånd at f.eks ei ukjent dame på 59 år kommer oppi en alvorlig ulykke, og så lese om det i avisen dagen etter. Men dette er en person mange jeg vet om kjenner veldig godt! 

Huff, har ikke noen god følelse inni meg nå...

HI

Ring nå med det samme, så er det gjort.

Skal tenke på deg mens du ringer :)

Skrevet

Bare ring du! Jeg skjønner at det er vanskelig, men bare ring. Oppdater oss, da. Klem fra en annen med varsler.

PS! Hvordan fikk du dette varselet?

Anonymous poster hash: a3901...92e

Skrevet

Jeg har opplevd noe av det samme en gang. Men i mitt tilfelle levde personen i 4 år etter at jeg fikk "vite" at han kom til å havne i en ulykke, og det var også den første gangen jeg opplevde noe "sånt". Har også opplevd det hos en nær venn og med familie, men disse kunne jeg ikke forhindret på noe vis, men jeg visste datoen de forsvant på forhånd. I ditt tilfelle ville jeg tatt en telefon til vedkommende. Noe annet hadde vært uaktuelt. Håper du holder oss oppdatert, og ikke minst  håper jeg at alt går bra. 

Anonymous poster hash: 03e95...9c4
Skrevet

Tusen takk for erfaringer! "Godt" å høre at det er flere enn meg som har det som dette.

Jeg fikk varselet mens jeg satte inn i oppvaskmaskinen. Navnet hans datt plutselig ned i hodet mitt. Så gikk det noen få sekunder, før det kom ordene "død" og "ukykke".

Jeg har nå ringt mannen, så jeg føler at jeg har gjort det jeg kunne. Han var veldig høflig når jeg sa hva det gjaldt, men han sa at han ikke trodde på "slike ting". Han lovte dog å være forsiktig i morgen. 

Vet ikke helt hva jeg skal tenke nå. Han avfeide det på en måte, så jeg ser ikke for meg at han lar være å fullføre morgendagens planlagte aktiviteter. Når han sa at han skulle være forsiktig tror jeg han sa det for min del.

Sukk. Skulle noen ganger ønske at jeg slapp å få vite så mye. 

Skrevet

Tusen takk for erfaringer! "Godt" å høre at det er flere enn meg som har det som dette.

Jeg fikk varselet mens jeg satte inn i oppvaskmaskinen. Navnet hans datt plutselig ned i hodet mitt. Så gikk det noen få sekunder, før det kom ordene "død" og "ukykke".

Jeg har nå ringt mannen, så jeg føler at jeg har gjort det jeg kunne. Han var veldig høflig når jeg sa hva det gjaldt, men han sa at han ikke trodde på "slike ting". Han lovte dog å være forsiktig i morgen.

Vet ikke helt hva jeg skal tenke nå. Han avfeide det på en måte, så jeg ser ikke for meg at han lar være å fullføre morgendagens planlagte aktiviteter. Når han sa at han skulle være forsiktig tror jeg han sa det for min del.

Sukk. Skulle noen ganger ønske at jeg slapp å få vite så mye.

Uff, kan ikke være lett.

Men nå har du gjort ditt og er ikke mer du kan gjøre. Opp til han.

Anonymous poster hash: b7f73...b9f

Skrevet

Må si jeg synes du er tøff som ringte han. Tror neppe jeg hadde tort selv. Håper det er det som skal til for å avverge ulykke da, at han er litt mer bevisst og observant i morgen. :)

Anonymous poster hash: ca849...c50
Skrevet

Synes at du var veldig modig som ringte, håper at det går bra i morgen.

Anonymous poster hash: 4d144...16d
Skrevet

Her går jeg litt mot de andre. 

Ulykke? Hvilken ulykke? Bilulykke? Bli påkjørt av en syklist? 

Tenk om vedkommende blir redd og unngår mye i morgen, også skjer ulykken i huset, fordi det oppstår f.eks. en brann?

Når man ikke får mer konkrete varsler enn det kan en like gjerne la være å si ifra.

Anonymous poster hash: ba579...81c
Skrevet

Godt du ringte, HI. Som de andre sier, nå har du gjort det du kan. Det er opp til ham å være forsiktig i morgen uansett hva han gjør.

Skrevet

Jeg har aldri sagt noe om det jeg vet kommer til å hende.

Anonymous poster hash: 56300...8fc
Skrevet

Her går jeg litt mot de andre. 

Ulykke? Hvilken ulykke? Bilulykke? Bli påkjørt av en syklist? 

Tenk om vedkommende blir redd og unngår mye i morgen, også skjer ulykken i huset, fordi det oppstår f.eks. en brann?

Når man ikke får mer konkrete varsler enn det kan en like gjerne la være å si ifra.

Anonymous poster hash: ba579...81c

Hadde det skjedd den mannen noe i morgen og jeg har visst om det, da hadde jeg ikke klart å tilgi meg selv. Ja, det er både sykt og veldig flaut å ringe en mann jeg ikke kjenner å fortelle om noe sånt, men nå vet jeg iallefall at jeg har gjort det jeg kan. 

Til alle dere andre.. Tusen takk for støtte. Føler meg fæl her jeg sitter etter å ha ringt en mann om noe sånt en torsdags kveld.. :/

Skrevet

Jeg får varsler, men ser kors samtidig som jeg får en elendig følelse...

Har alltid stemt.

En av de mest ekle skjedde faktisk ikke, men ...

Vi hadde overnattet på hotell i Tyskland etter nok en nødlanding med flyet fra Spania.

Var andre gang vi måtte ned, hadde også en takeoff uten riktig fart hvor vi slo nedi.

Vi fikk vite at vi skulle få et annet fly... på vei til flyplassen (vi gikk) så fant jeg kors, de var overalt plutselig begynte jeg å gråte.

Det var like mange kors som passasjerer med besetning.

Jeg nektet å ta det flyet hjem, de holdt igjen flyet 30 min i et håp om å få meg med..

Turen hjem hadde gått greit, ingen får vite, men hva om de tok av i tide? For de satt opp det samme flyet.

Anonymous poster hash: a45c8...76e
Skrevet

Jeg tenker faktisk at det ikke er meningen vi skal "blande oss" i slikt.

Anonymous poster hash: 97664...37b
Skrevet

Det var fint at du ringte. Kan du oppdatere oss om hvordan det går med mannen?

Anonymous poster hash: a3901...92e

Skrevet

Jeg synes også det var bra at du ringte.

Anonymous poster hash: a6dde...100

Skrevet

Tøfft gjort å ringe. :)

Og sikkert det riktige å gjør, selv om han ikke tror på sånt.

Kom med en oppdatering i helgen da?

Anonymous poster hash: c53b7...71c
Skrevet

Takk for oppmuntringer om at jeg gjorde det riktige! Jeg skal holde dere oppdatert :)

HI

Skrevet

Bra gjort av deg å ringe. :) Krysser fingrene for at alt går bra med ham i dag. 

Skrevet

Jeg tror heller ikke på sånn, det er nok bare tilfeldig. Merker at jeg lurer veldig på hvorfor INGEN klarer å bevise at de faktisk har evner?

Anonymous poster hash: 8db21...2c1

Skrevet

Jeg tror heller ikke på sånn, det er nok bare tilfeldig. Merker at jeg lurer veldig på hvorfor INGEN klarer å bevise at de faktisk har evner?

Anonymous poster hash: 8db21...2c1

Det soørs jo hva du anser som "bevis". Klarsynte har for eksempel hjulpet politiet med å finne lik, både i Norge og internasjonalt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...