Gå til innhold

Jeg har fått klamydia!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, dette må jo være en vond måte å finne ut av det på. Du har min medfølelse 😔

Anonymous poster hash: 899d0...653

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk med det i 2 år, hadde ingen symptomer.

Anonymous poster hash: 699cc...e5b

Akkurat det driter vi i når HI nå forteller at mannen hennes har vært utro.

Sender styrke og klemmer til deg, HI.

Anonymous poster hash: 3dab2...276

Skrevet

Tusen klemmer

For en drittsekk

Anonymous poster hash: cb34e...635

Skrevet

Klamydia kan man ha i mange år før symptomer viser seg. Men hvis dere har barn så testes du for dette før fødsel uansett, så da må det ha oppstått senere.

Anonymous poster hash: 628e0...7eb
Skrevet

-Trøsteklem-

Grøsser av tanken på du ikke ville funnet ut av det om du ikke fikk klamydia!! Idiotmann...

Anonymous poster hash: 0df39...ffe

Skrevet

Får du symptomer som du fikk, så betyr det i de aller fleste tilfeller at du nylig har blitt smittet. Du blir ikke smittet og så kommer de akutte symptomene du hadde nå etter noen år. 

99% sikker på at mannen din nylig har smittet deg. merkelig at mannen din ikke har fått symptomer da, menn for som regel det i de fleste tilfeller. 

Anonymous poster hash: 67da3...f70
Skrevet

Får du symptomer som du fikk, så betyr det i de aller fleste tilfeller at du nylig har blitt smittet. Du blir ikke smittet og så kommer de akutte symptomene du hadde nå etter noen år. 

99% sikker på at mannen din nylig har smittet deg. merkelig at mannen din ikke har fått symptomer da, menn for som regel det i de fleste tilfeller. 

Beklager leste gjennom hele tråden nå og så at du hadde skrevet et nytt innlegg om at du hadde snakket med mannen. 

Skrevet

Beklager sent svar!

Jeg har tatt dette opp med mannen, og la det frem på en slik måte at han måtte innrømme utroskapen. Kort fortalt så er jeg nå alenemor! :( Jeg er forbannet, skuffet, sint og ja! Har ikke ord, hadde aldri trodd han kunne gjøre det mot oss :(

Hva i helvette er det med menn?? Må man liksom bare "godta" at alle er utro for tiden??? Synes så og si alle har vært i buksene på noen andre!

HI

Anonymous poster hash: 044f6...c71

Det er skikkelig lusent av mannen din å være utro! Det jeg synes er hakket verre er at han har hatt ubeskyttet sex og på den måten utsatt deg for seksuelt overførbare sykdommer. Og så fikk du også en sykdom, klamydia. 

Jeg er sjelden den som rakker ned på mennesker som er utro, som oftest har det en årsak (men ingen unnskylding). Det jeg ikke skjønner er hvordan folk ukritisk har seg med folk. Om man selv vil risikere å få sykdommer, så er det en ting. Men å utsette sin uvitende partner for sykdommer, blir for meg hårreisende!

Vær glad det "kun" var klamydia. Den kan behandles! Så kan mannen din dra en viss plass!

Anonymous poster hash: 66218...70c

Gjest lillehi
Skrevet

Sender deg en stor klem💕 stå på og lykke til💕

Skrevet

Skjønner ikke hvordan en mann eller kvinne får seg til å ha sex med andre for så å dra hjem og pule der også..fyyysj!! Og uten kondom er enda verre!!

Anonymous poster hash: 85ee4...c6a

Skrevet

Sender en trøsteklem <3

Anonymous poster hash: 7d545...bfa

Skrevet

Huff dette var leit å høre HI :(

For en ufin måte å få greie på utroskap! Du har sikkert mange tanker som surrer, men jeg ville ha tatta en tur til legen og fått tatt prøver på andre seksuelt overførbare sykdommer...

Stor klem til deg!

Hilsen en lege

Anonymous poster hash: 6d3b5...e58

Skrevet

Jeg gikk med det i 2 år, hadde ingen symptomer. Anonymous poster hash: 699cc...e5b

Akkurat det driter vi i når HI nå forteller at mannen hennes har vært utro.

Sender styrke og klemmer til deg, HI.Anonymous poster hash: 3dab2...276

Kanskje ikke alle har lest hele tråden før de svarer? For en kjip måte å snakke til noen på!

Anonymous poster hash: 57df3...1e4

Skrevet

Huff, fikk helt frysninger av innlegget. Så fort snur det :( kjenner at jeg kunne tenkt meg å kuttet av snoppen på han mannen din hi!

God trøsteklem til deg <3

Anonymous poster hash: c0507...aa8

Skrevet

Beklager sent svar!

Jeg har tatt dette opp med mannen, og la det frem på en slik måte at han måtte innrømme utroskapen. Kort fortalt så er jeg nå alenemor! :( Jeg er forbannet, skuffet, sint og ja! Har ikke ord, hadde aldri trodd han kunne gjøre det mot oss :(

Hva i helvette er det med menn?? Må man liksom bare "godta" at alle er utro for tiden??? Synes så og si alle har vært i buksene på noen andre!

HI

Anonymous poster hash: 044f6...c71

Huff.. Så vondt.. :(

*stor klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...