Gå til innhold

Aller første skoledag, og joggedress

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og poenget ditt er Hi? Latterlig innlegg.

Anonymous poster hash: f99ba...9eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns man bør pynte seg litt i 1.klasse.

Anonymous poster hash: 925f0...798

Skrevet

Ser nå godt hvor motepresset blandt barn kommer fra..... Herregud alt folk skal bry seg om.

Anonymous poster hash: d695f...db2
Skrevet

Jeg la også merke til at noen av barna ikke var pyntet..de hadde vanlige klær, som til og med var ganske stygge, jeg kunne ikke brukt dem på mine barn til hverdags engang. ...

Jeg forstår det ikke, kan ikke foreldrene finne frem noe fint bare en dag, det er jo tross alt første skoledag! Barna skal jo se tilbake på bildene når de blir voksne ...

Jeg planla min datters antrekk i flere dager på forhånd, pent, men ikke for mye. Ble veldig fornøyd og synes i grunn hun tok seg best ut av alle barna. Synes det er en viktig dag.

Anonymous poster hash: a379e...d6d
Skrevet

Og om 20 år når poden ser tilbake på bildene kommer garantert ALLE til å synes ALLE plaggene er helt retarderte og grusomme. 

Who cares. De som var finest kledd i første klasse hos oss ser akkurat like jævlige ut på bildene som de som ikke var like stæsja. 

Anonymous poster hash: 18a12...3ae
Skrevet

Ikke rart barn mobber hverandre. De lærer det hos slike som deg.

Anonymous poster hash: 8026f...cab

Skrevet

Så en av guttene kom i joggedress på første skoledag.

Greit nok at de ikke trenger være stivpyntet altså, men joggedress synes jeg ikke passer seg på en høytidsdag som første skoledag er.

Han skilte seg ut blandt de andre for å si det sånn. Det er selvfølgelig ikke noe jeg har noe med, men kunne ikke unngå å legge merke til det.

Og foreldrene var fancy dresset opp, så det står nok ikke på pengene heller.

Anonymous poster hash: 06b0d...4cb

Kan hende foreldrene var lure og fulgte rådet "pick your battles." Jeg hadde kanskje syntes det var litt småflaut om ungen min ville være den eneste i joggedress første skoledag, men jeg ville tenkt "nei, den kampen gidder jeg ikke ta. Den energien sparer jeg til den dagen han vil dukke opp rusa første skoledag" : p

Anonymous poster hash: b61cc...902

Skrevet

Jeg la også merke til at noen av barna ikke var pyntet..de hadde vanlige klær, som til og med var ganske stygge, jeg kunne ikke brukt dem på mine barn til hverdags engang. ... Jeg forstår det ikke, kan ikke foreldrene finne frem noe fint bare en dag, det er jo tross alt første skoledag! Barna skal jo se tilbake på bildene når de blir voksne ... Jeg planla min datters antrekk i flere dager på forhånd, pent, men ikke for mye. Ble veldig fornøyd og synes i grunn hun tok seg best ut av alle barna. Synes det er en viktig dag.   Anonymous poster hash: a379e...d6d

Du planla antrekket hennes i flere dager? Dager? Da har du pinadø for lite å gjøre! Herlighet, man tar noe fra skapet, og kanskje mikser man noe nykjøpt og noe skikkelig velbrukt.

Anonymous poster hash: 64af0...bc8

Skrevet

Jeg la også merke til at noen av barna ikke var pyntet..de hadde vanlige klær, som til og med var ganske stygge, jeg kunne ikke brukt dem på mine barn til hverdags engang. ...

Jeg forstår det ikke, kan ikke foreldrene finne frem noe fint bare en dag, det er jo tross alt første skoledag! Barna skal jo se tilbake på bildene når de blir voksne ...

Jeg planla min datters antrekk i flere dager på forhånd, pent, men ikke for mye. Ble veldig fornøyd og synes i grunn hun tok seg best ut av alle barna. Synes det er en viktig dag.

Pick your battles ;)

Anonymous poster hash: b61cc...902

Skrevet

Da lurer jeg på hva du hadde tenkt om datteren min... Og meg som mor...

Hun har kort hår

Hun gikk i fotballdrakt 17 mai

Hun går i onepiece eller joggedress i bursdagsselskaper og på julaften...

..... Og vet du hvorfor? Ikke fordi foreldrene hennes ikke bryr seg! Men hun har aspergers og tolererer kun disse tre antrekkene... Skulle jeg holdt henne hjemme fra alt?

Eller er det greit å tenke som oss: det beste er at hun deltar og trives!!!!!!

Anonymous poster hash: 822c2...fbf

Skrevet

Seriøst? Da de eldste mine hadde sin første skoledag for flere år siden, la jeg faktisk ikke merke til hva de andre ungene hadde på seg av klær. Hadde kun øyne for mine! Hva folk legger merke til sier jeg!!

Skrevet

Jeg har en gutt som kun vil gå med joggeklær. Som garantert kommer til å gå med joggeklær på første skoledag neste år. Jeg kommer antageligvis til å kjøpe nytt til han før skolestart, men wtf? Det viktigste når et barn begynner på skolen er jo at det føler seg komfortabel. Ikke at vi skal ha en halvtimes kamp før vi drar fordi han skal være fint kledd? Blir nå helt feil fokus spør du meg!

Skrevet

Jeg la også merke til at noen av barna ikke var pyntet..de hadde vanlige klær, som til og med var ganske stygge, jeg kunne ikke brukt dem på mine barn til hverdags engang. ...

Kniiiiis. Er du brukt som mal på Bree i Desperate Fruer?

Fikk en Bree følelse. 🙊

Anonymous poster hash: d230e...deb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...