Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #1 Skrevet 20. august 2014 Så en av guttene kom i joggedress på første skoledag. Greit nok at de ikke trenger være stivpyntet altså, men joggedress synes jeg ikke passer seg på en høytidsdag som første skoledag er. Han skilte seg ut blandt de andre for å si det sånn. Det er selvfølgelig ikke noe jeg har noe med, men kunne ikke unngå å legge merke til det. Og foreldrene var fancy dresset opp, så det står nok ikke på pengene heller. Anonymous poster hash: 06b0d...4cb
Tarssan Skrevet 20. august 2014 #2 Skrevet 20. august 2014 Kanskje han selv følte seg veldig fin i den joggedressen?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #3 Skrevet 20. august 2014 Ok. Hva vil du egentlig med dette? Anonymous poster hash: 0a3ad...7a0
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #4 Skrevet 20. august 2014 Kanskje han fikk velge klær selv? Anonymous poster hash: a6cb7...842
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #5 Skrevet 20. august 2014 Jeg kom til min første skoledag med en flette og en museflette, orange cordfløyelsbukse, rosa tyllskjørt og knallblå genser, jakke med blomster på og de brune fotformskoene jeg kun brukte i fjøsen. Hoho! Ler fortsatt av bildene, mamma gremmes og pappa skjemmes. Det var pappa som hadde ordnet med klær den dagen. Mamma var på kurs:D Anonymous poster hash: 86b2c...5f6
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. august 2014 #6 Skrevet 20. august 2014 Min datter som startet i 4.klasse sist uke hadde funnet noe som så gammelt ut og virkelig gjorde at hun så ut som en slask. Hun brydde seg ikke om alle de andre kom til å ha nye fine klær. Kompromisset ble en joggedress. En ny og fin, men dog. Jeg kan ikke tre på henne det jeg vil hun skal gå med. Kan være du mente 1. skoledag som i 1.klasse, men likevel, de er jo mennesker med egne meninger de også.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #7 Skrevet 20. august 2014 Kanskje det var det fineste han kunne tenke seg å ha på? Kanskje foreldrene lot barnet velge selv og ikke bekymret seg en bit om hva andre mener og tror? Kanskje det var en kanondyr Armani-joggedress og at du som kler barna dine i vanlige klær burde skjems litt? Kanskje det ikke er så viktig? Anonymous poster hash: 0a3ad...7a0
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #9 Skrevet 20. august 2014 Mormor, hva gjør du inne på dette forumet? Anonymous poster hash: 8efa4...0e4
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #10 Skrevet 20. august 2014 Og så??? Det er første skoledag ikke en gallamiddag!! Kanskje han følte seg kjempefin i den! Kanskje foreldrene ikke har allverdens med penger og fant en fin joggedress på salg? Alt man skal bry seg med!! Anonymous poster hash: 62a34...5a7
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #11 Skrevet 20. august 2014 Ei venninne hang seg opp i at en gutt hun så hadde dress første skoledag... Er de lite pyntet er det feil, er de mye pyntet er det feil... Anonymous poster hash: 05398...01f
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #12 Skrevet 20. august 2014 Og så??? Det er første skoledag ikke en gallamiddag!! Kanskje han følte seg kjempefin i den! Kanskje foreldrene ikke har allverdens med penger og fant en fin joggedress på salg? Alt man skal bry seg med!! Anonymous poster hash: 62a34...5a7 Åh nei, foreldrene var FANCY kledd må vite, så det hele er jo bare et enormt mysterium. Huff, jeg kommer til å tenke på dette i hele natt... Joggedress a gitt, WHY? Også på en slik høytidsdag. Det er nesten så jeg må gråte en skvett, mister rent troen på menneskeheten. Anonymous poster hash: 8efa4...0e4
BareMas Skrevet 20. august 2014 #13 Skrevet 20. august 2014 Jeg kom til min første skoledag med en flette og en museflette, orange cordfløyelsbukse, rosa tyllskjørt og knallblå genser, jakke med blomster på og de brune fotformskoene jeg kun brukte i fjøsen. Hoho! Ler fortsatt av bildene, mamma gremmes og pappa skjemmes. Det var pappa som hadde ordnet med klær den dagen. Mamma var på kurs:D Anonymous poster hash: 86b2c...5f6 Haha! Du hadde vært fin ved siden av meg på mitt førsteklassebilde 😂 vi sovnet av den dagen, og jeg måtte i hui og hast finne egne klær og stelle mitt eget svært så lange hår. Ingen huska at det var fotodag. Stikkord for dagen var: arvaklær, 2 nummer for store, støvler, turtles!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #14 Skrevet 20. august 2014 Og så??? Det er første skoledag ikke en gallamiddag!! Kanskje han følte seg kjempefin i den! Kanskje foreldrene ikke har allverdens med penger og fant en fin joggedress på salg? Alt man skal bry seg med!! Anonymous poster hash: 62a34...5a7 Åh nei, foreldrene var FANCY kledd må vite, så det hele er jo bare et enormt mysterium. Huff, jeg kommer til å tenke på dette i hele natt... Joggedress a gitt, WHY? Også på en slik høytidsdag. Det er nesten så jeg må gråte en skvett, mister rent troen på menneskeheten. Anonymous poster hash: 8efa4...0e4 Jammen da har foreldrene brukt så mye penger på fancy klær til seg selv at de måtte bare plukke med seg en billig ussel joggedress! Anonymous poster hash: 62a34...5a7
PrinsesseHengepupp Skrevet 20. august 2014 #15 Skrevet 20. august 2014 Kjære vene jeg er glad du ikke så skoene til poden her. For ikke åsnakke om at han måtte sykle. Alene. I regn. På en høytidsdag. 😆
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #16 Skrevet 20. august 2014 Og så??? Det er første skoledag ikke en gallamiddag!! Kanskje han følte seg kjempefin i den! Kanskje foreldrene ikke har allverdens med penger og fant en fin joggedress på salg? Alt man skal bry seg med!! Anonymous poster hash: 62a34...5a7 Åh nei, foreldrene var FANCY kledd må vite, så det hele er jo bare et enormt mysterium. Huff, jeg kommer til å tenke på dette i hele natt... Joggedress a gitt, WHY? Også på en slik høytidsdag. Det er nesten så jeg må gråte en skvett, mister rent troen på menneskeheten. Anonymous poster hash: 8efa4...0e4 Jammen da har foreldrene brukt så mye penger på fancy klær til seg selv at de måtte bare plukke med seg en billig ussel joggedress! Anonymous poster hash: 62a34...5a7 Jammen kjære vene, da er jo saken grei. Her bør det sendes bekymringsmelding til barnevernet! Anonymous poster hash: 8efa4...0e4
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #17 Skrevet 20. august 2014 Kanskje han er som min yngste; HATER penklær og skaper furore uten av en annen verden. Han har kommet i mange selskaper ikledd et kompromiss mellom mor og sønn: Joggebukse og skjorte. Kan tenke meg mange foreldre har hevet et øyenbryn eller to, men det bryr jeg meg ikke noe om. Noen ganger må man bare velge sine kamper med omhu. Anonymous poster hash: 31b68...eb6
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #18 Skrevet 21. august 2014 Og så??? Det er første skoledag ikke en gallamiddag!! Kanskje han følte seg kjempefin i den! Kanskje foreldrene ikke har allverdens med penger og fant en fin joggedress på salg? Alt man skal bry seg med!! Anonymous poster hash: 62a34...5a7 Åh nei, foreldrene var FANCY kledd må vite, så det hele er jo bare et enormt mysterium. Huff, jeg kommer til å tenke på dette i hele natt... Joggedress a gitt, WHY? Også på en slik høytidsdag. Det er nesten så jeg må gråte en skvett, mister rent troen på menneskeheten. Anonymous poster hash: 8efa4...0e4 Jammen da har foreldrene brukt så mye penger på fancy klær til seg selv at de måtte bare plukke med seg en billig ussel joggedress! Anonymous poster hash: 62a34...5a7 Jammen kjære vene, da er jo saken grei. Her bør det sendes bekymringsmelding til barnevernet! Anonymous poster hash: 8efa4...0e4 Ja, det har jeg gjort! *riste på hode* Joggebukse.. På en høgtidsdag.. Anonymous poster hash: 62a34...5a7
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #19 Skrevet 21. august 2014 Mormor, hva gjør du inne på dette forumet? Anonymous poster hash: 8efa4...0e4 Haha, beste kommentaren!!👍 Anonymous poster hash: e8f40...7c3
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #20 Skrevet 21. august 2014 Du er klar over at du fremstår som utrolig dum ved å lage en tråd om dette? Anonymous poster hash: d230e...deb
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #21 Skrevet 21. august 2014 Jeg er egentlig ganske enig om det var en joggedress typisk h&m eller cubus.. Men en av de finere hummel, molo eller nova star joggedressene - ingen problem! Anonymous poster hash: 1faac...ad1
Nullstress;) Skrevet 21. august 2014 #22 Skrevet 21. august 2014 For mange er 1. Skoledag en skremmende dag. Ukjent skole, ukjente voksne, og MANGE ukjente barn. Kanskje foreldrene hadde kjøpt inn et helt nytt og flott antrekk til gutten som han akkurat dne morgenen nektet å ta på seg. Kanskje han heller ville ha på seg den joggedressen HAN føler seg kul og vel i. Og kanskje foreldrene da tenkte at de ikke ville gjøre denne store og forventningsfulle dagen enda verre ved å tvinge han til å gå i de fine, nye klærne sine... Man skal ALLTID vite hele sannheten og fulle fakta før man har koen som helst rett til å bry seg.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #23 Skrevet 21. august 2014 Hper du er troll, ellers er du så dum at det er trist Anonymous poster hash: f2d41...c7c
Anonym bruker Skrevet 21. august 2014 #24 Skrevet 21. august 2014 Herlighet, for ei kjerring du er, hi. Sikkert den første til å slenge dritt og sladre om andre i forsøk på å glemme ditt eget lille, miserable liv! Anonymous poster hash: 89c52...282
Mandala Skrevet 21. august 2014 #25 Skrevet 21. august 2014 Jeg er veldig sikker på at sønnen min hadde joggebukse også første skoledag. En my joggebukse, men likevel joggebukse. Han nektet å bruke andre bukser ganske enkelt. Så da fikk han bli så fin som han kunne. Han selv var veldig fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå