Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #1 Skrevet 20. august 2014 Skala 1-10 der 10 er lykkeligst? Her er det jo mange faktorer som spiller inn: økonomi, parforhold, jobb, hvordan man føler seg, hvor i livet man er, personlighet osv. Jeg ligger på 6+. Sliter økonomisk for tiden og har små barn som suger ut energien min. Dessuten har jeg en personlighet som gjør at jeg aldri kommer helt opp til 10. Men har en fantastisk mann og en jobb jeg trives greit i. Drømmer om et hus på landet i fremtiden. Har masse tid med barna. Anonymous poster hash: 04dff...f72
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #2 Skrevet 20. august 2014 Til tross for kronsisk sykdom, litt anstrengt økonomi og at jeg av og til føler at jeg ikke aner hva jeg gjør når jeg oppdrar barna mine så føler jeg at jeg er på 9! Jeg jobber med de elementene jeg ikke er fornøyd med i livet mitt, er takknemlig for alt det gode jeg opplever ( da har jeg jo fokus på det som er bra) og til slutt leter jeg aktivt etter vakre ting i hverdagen som eks stopper opp 3o sec for å beundre den vakre himmelen, den nydelige vasen i butikken og av og til somler jeg litt når jeg ser mor/barn far/barn eller søsken som har sine fantastiske øyeblikk eks et latterutbrudd på bussen mm. Anonymous poster hash: f56c2...380
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #3 Skrevet 20. august 2014 Jeg ligger på en klar 8. Jeg har vært gift med en knallbra mann i 8 år, vi har 3 små barn, jeg har en jobb jeg gleder meg til å gå til hver dag, økonomien er litt varierende, men jeg har gjort det til min oppgave å finne ting i hverdagen å være takknemlig for. Og dem er det jammen mange av, og da blir jeg lykkeligere enn før! Anonymous poster hash: b48fc...749
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #4 Skrevet 20. august 2014 9 Jeg har verdens mest fantastiske mann! Etter ti år sammen har vi det fortsatt supert, er bestevenner og samtidig veldig tiltrukket av hverandre. Jo mer jeg leser på dette forumet og venninner og kolleger snakker om sine menn/kjærester, jo mer føler jeg meg som verdens heldigste! Vi får snart vår første baby Vi har kjøpt en stor leilighet der vi trives kjempegodt Vi har begge faste jobber hvor vi har stor fleksibilitet og trives svært godt Nei forresten, tror jeg sier 10 jeg Anonymous poster hash: bae00...46d
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #5 Skrevet 20. august 2014 Så herlig, og så viktig å fokusere på de positive tingene. Må bli flinkere til det (: HI Anonymous poster hash: 04dff...f72
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #6 Skrevet 20. august 2014 2, dessverre. Livet er ekstremt tungt for tiden.... Anonymous poster hash: 3f004...23e
Gjest lillehi Skrevet 20. august 2014 #7 Skrevet 20. august 2014 Tja det varierer. Har mange ting å tenke på/ bekymre meg for nå om dagen, så akkurat nå er det vel 4-5. Men satser på å klare å la være å la disse tankene påvirke meg alt for mye, så håper å ligge på rundt 8 😃
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. august 2014 #8 Skrevet 20. august 2014 Var på 7 tenker jeg. Ble så dyttet ned på 2 for noen dager siden.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #9 Skrevet 20. august 2014 Jeg vil ikke være negativ, men jeg ligger nok på en toer. Det som trekker opp mot en toer er jobben min, som jeg elsker, at jeg har en fantastisk familie og herlige venner og at jeg er en smart, oppegående og ressurssterk jente. Jeg har også et barn som er ganske fantastisk Det som trekker ned fra ti til to er resten av livet mitt. Jeg går på AAP (har derfor bare arbeidspraksis), så boligsituasjonen min er laber. Akkurat nå har jeg ikke eget sted å bo, og det virker umulig å finne noe med den inntekten jeg har. Går på AAP fordi jeg har noen relativt tøffe diagnoser innen psykiatri - som igjen gjør at jeg ikke vil leve, men samtidig vil jeg ikke dø. Føler meg litt "dømt" til å være syk alt for lenge, og nå kjemper jeg mest for å unngå uføretrygd. Jeg er overbevist om at jeg kan klare en jobb, men jeg vet at det kan gå mange år før jeg kan ha en fast stilling. Er singel, men selv om det ikke er noe problem i seg selv, føler jeg at dagens samfunn overhode ikke er lagt opp til at man skal klare seg alene. Tenker da på bosted osv. Har ingen utdannelse, fordi sykdommene satte inn i ungdomsårene, og lengter sånn etter å ha noe å slenge i bordet med. I hverdagen er jeg egentlig ganske positiv, og har det fint utad. Men realiteten er noe annet, og jeg håper at fremtiden blir bedre! Anonymous poster hash: 6ed17...7fc
Mother Gothel Skrevet 20. august 2014 #10 Skrevet 20. august 2014 3-4 for tiden tenker jeg. Det er barna som holder meg oppe. Heldigvis vet jeg at det kommer bedre tider.
*Miss Marple* Skrevet 20. august 2014 #11 Skrevet 20. august 2014 Var på 7 tenker jeg. Ble så dyttet ned på 2 for noen dager siden. Klem til deg <3
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #12 Skrevet 20. august 2014 Tja... mellom 6 og 7 tenker jeg. Jeg liker ikke jobben min så godt, teller timer til arbeidsdagen er slutt. Jobber i barnehage. Har heldigvis fantastiske kolleger som gjør dagen lysere. Jeg har hus, to nydelige barn og helt grei økonomi. Nå skal jeg endelig prøve å ta lappen, jeg er 38 år så det er på tide. Dette kommer jo til å merkes på økonomien. Føler også at livet mitt er på vent siden jeg har 1 år igjen av en bachelor som må være i boks før jeg kan jobbe med noe jeg virkelig VIL jobbe med. Anonymous poster hash: 8beb3...51a
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. august 2014 #13 Skrevet 20. august 2014 Var på 7 tenker jeg. Ble så dyttet ned på 2 for noen dager siden. Klem til deg <3 Takk <3 Det hjelper å ha noen kjekke damer her inne
nygift! Skrevet 20. august 2014 #14 Skrevet 20. august 2014 Er faktisk nesten alltid på en 10er! Har verdens beste ektemann, familie, venner og to nydelige papegøyer. Har en jobb jeg er stolt av, til tross for kjipe arbeidstider (turnus). Kjeder meg aldri, har alltid fine dager. Vi tenker på barn etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #15 Skrevet 20. august 2014 Tja, vil si 7-8 tenker jeg. Det som trekker ned er dårlig form og en ustabil arbeidsplass. Dårlig form fører til rotete hus og at jeg henger etter på klesvasken, og så får jeg dårlig samvittighet for at jeg ikke gjør nok. Ellers er jeg så lykkelig som jeg kan bli, snart to barn og en fantastisk mann Anonymous poster hash: f061c...018
LillaGorilla♥♥ Skrevet 20. august 2014 #16 Skrevet 20. august 2014 Var på 7 tenker jeg. Ble så dyttet ned på 2 for noen dager siden. Klemmer jeg også. Jeg er her (eller på fjaseboka- eller sofaen ), om du trenger å blåse ut. <3
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #17 Skrevet 20. august 2014 5. Blir aldri lykkelig igjen, tror jeg. Dette fordi jeg har mistet et barn og det vil jeg aldri komme over. Anonymous poster hash: f7554...88a
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #18 Skrevet 20. august 2014 Var på 7 tenker jeg. Ble så dyttet ned på 2 for noen dager siden. Stort sprang. Hva skjedde? Selv vil jeg si fem. Er i et mareritt av et forhold og dagene er ekstremt tunge akkurat nå (av flere grunner), men jeg jobber med saken og tenker livet mitt har mye potensiale. Et par herlige unger, god helse, god familie og et par gode venninner. Skal nok komme meg opp på 8-10 med tiden Anonymous poster hash: ca35f...318
LillaGorilla♥♥ Skrevet 20. august 2014 #19 Skrevet 20. august 2014 Hvor lykkelig jeg er varierer jo, sånn avhengig av diverse ting. Det er ingen konstant, men går opp og ned. Akkurat nå vil jeg si jeg er på sånn ca 8-9, skulle gjerne hatt litt mer penger å rutte med så jeg kunne jobbe litt mindre, men ellers er ting bra. Og så kunne jeg tenkt meg å få sovet litt mer. Har fine, friske unger, snill, god og kjekk mann, grei økonomi, pent hjem, snille foreldre og gode venner. Så alt i alt er jeg tilfreds, men så er det jo dager ungene styrer, man småkrangler med mannen, været er elendig og kroppen verker- da går karakteren ned. For så å gå opp igjen når sola skinner, mannen er romantisk og ungene greie igjen.
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. august 2014 #20 Skrevet 20. august 2014 Var på 7 tenker jeg. Ble så dyttet ned på 2 for noen dager siden. Klemmer jeg også. Jeg er her (eller på fjaseboka- eller sofaen ), om du trenger å blåse ut. <3 Takk for omtanken! Høres herlig ut og bare ligge på sofaen og prate og le
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. august 2014 #21 Skrevet 20. august 2014 Var på 7 tenker jeg. Ble så dyttet ned på 2 for noen dager siden. Stort sprang. Hva skjedde? Selv vil jeg si fem. Er i et mareritt av et forhold og dagene er ekstremt tunge akkurat nå (av flere grunner), men jeg jobber med saken og tenker livet mitt har mye potensiale. Et par herlige unger, god helse, god familie og et par gode venninner. Skal nok komme meg opp på 8-10 med tiden Anonymous poster hash: ca35f...318 Realiteten kom og beit meg i rumpa :/
LillaGorilla♥♥ Skrevet 20. august 2014 #22 Skrevet 20. august 2014 Var på 7 tenker jeg. Ble så dyttet ned på 2 for noen dager siden. Klemmer jeg også. Jeg er her (eller på fjaseboka- eller sofaen ), om du trenger å blåse ut. <3 Takk for omtanken! Høres herlig ut og bare ligge på sofaen og prate og le Jeg har fri fra jobb, mann og unger imorgen fra kl 7.30- 11, så det er bare komme en tur. Jeg må være stand by siden mini har innkjøring i bhg, og hente han rundt lunsj, men morrakvisten er altså ledig
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #23 Skrevet 20. august 2014 5. Blir aldri lykkelig igjen, tror jeg. Dette fordi jeg har mistet et barn og det vil jeg aldri komme over. Anonymous poster hash: f7554...88a Jeg også Anonymous poster hash: 978ff...2ee
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. august 2014 #24 Skrevet 20. august 2014 Var på 7 tenker jeg. Ble så dyttet ned på 2 for noen dager siden. Klemmer jeg også. Jeg er her (eller på fjaseboka- eller sofaen ), om du trenger å blåse ut. <3 Takk for omtanken! Høres herlig ut og bare ligge på sofaen og prate og le Jeg har fri fra jobb, mann og unger imorgen fra kl 7.30- 11, så det er bare komme en tur. Jeg må være stand by siden mini har innkjøring i bhg, og hente han rundt lunsj, men morrakvisten er altså ledig Sender melding til deg på fb heller så kupper vi ikke tråden mer
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #25 Skrevet 20. august 2014 Oppe på en sjuer igjen. Var på 9 for 1,5 år siden - ned til 1 (0) - kravlet meg sakte oppover igjen Håper jeg engang kommer tilbake der jeg var. Anonymous poster hash: c3607...5a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå