Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #1 Skrevet 20. august 2014 .. Anonymous poster hash: a1b96...ae2
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #2 Skrevet 20. august 2014 Tja... Har vært gjennom ganske mange bøker/trilogier for å finne noe jeg syntes var like bra som The Hunger Games bøkene, uten å lykkes. Elsker den trilogien! Desverre har jeg ikke forslag til mer "kultiverte" bøker enn som så Anonymous poster hash: 050c5...957
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #3 Skrevet 20. august 2014 1984 av George Orwell Anonymous poster hash: 5c25b...2bd
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #4 Skrevet 20. august 2014 Helt umulig å svare på, jeg leser så utrolig mye bøker og har alltid en ny favoritt. Av de jeg har lest siste tiden likte jeg Når sypressene hvisker veldig godt. Anonymous poster hash: 93d7f...5e9
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #5 Skrevet 20. august 2014 Triologien av Stieg Larsson: menn som hater kvinner- ++ Anonymous poster hash: 22607...50b
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #6 Skrevet 20. august 2014 Idas dans av Gunhild Corwin. Anonymous poster hash: b8b78...482
Mandala Skrevet 20. august 2014 #7 Skrevet 20. august 2014 Shantaram av Gregory David Roberts. Fin og spennende historie, samt vakkert språk.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 20. august 2014 #8 Skrevet 20. august 2014 (endret) Jeg leser svært lite bøker. Har ikke interesse for å lese bøker utenom faglitteratur og vitsebøker. Siste boka jeg leste som ikke var fagbok var veldig bra. Leste den ut på tto dager. Den heter Da gråter englene... Husker ikke hvem som har skrevet den, bare at det er ei som blei utstøtt av jehovas vitner og det er det den handler om også. Endret 20. august 2014 av Frøken Ubesluttsom
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #9 Skrevet 20. august 2014 Jeg leser svært lite bøker. Har ikke interesse for å lese bøker utenom faglitteratur og vitsebøker. Siste boka jeg leste var veldig bra. leste den ut på tto dager. Den heter Da gråter englene... Husker ikke hvem som har skrevet den, bare at det er ei som blei utstøtt av jehovas vitner og det er det den handler om også. Du vet at Da gråt englene ikke er en fagbok? Anonymous poster hash: f9748...f8b
Frøken Ubesluttsom Skrevet 20. august 2014 #10 Skrevet 20. august 2014 Jeg leser svært lite bøker. Har ikke interesse for å lese bøker utenom faglitteratur og vitsebøker. Siste boka jeg leste var veldig bra. leste den ut på tto dager. Den heter Da gråter englene... Husker ikke hvem som har skrevet den, bare at det er ei som blei utstøtt av jehovas vitner og det er det den handler om også. Du vet at Da gråt englene ikke er en fagbok? Anonymous poster hash: f9748...f8b Ja. Det jeg sku fram til var at jeg stort sett leser fagbøker, men at den siste boka jeg leste som ikke var fagbok, var Da gråter englene...
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #11 Skrevet 20. august 2014 The Hunger Games-bøkene er fantastiske! Etter å ha fullførst siste kapittel følte jeg meg så tung. Ville ikke at det skulle bli "tomt", og skulle ønske det var flere bøker (enda selve historien er akkurat perfekt). Jeg kan trøste meg med at jeg kan lese dem flere ganger, og vente på neste film. (Filmene er overraskende bra, selv om de avviker en del fra bøkene)Av norske bøker må jeg skyte inn Mannen som elsker Yngve. Alle fem bøkene om Jarle Klepp egentlig, men første boken er magisk. Anonymous poster hash: 08085...8d6
HvittHus Skrevet 20. august 2014 #12 Skrevet 20. august 2014 Har veldig mange favoritter, men den boka jeg kommer tilbake til igjen og igjen er Tirsdager med Morrie av Mitch Albom.
Gjest Pusikatt Skrevet 20. august 2014 #13 Skrevet 20. august 2014 Klarer ikke å bestemme meg, men en av disse: Sarahs Nøkkel, med Tatyana de Rosnay Hundreåringen som klatret ut gejnnom vinduet og forsvant, med Jonas Jonasson Det som ventet meg (husker ikke forfatteren) Tilbake til Tall Oaks (Kathleen Grissom) Og så er jeg veldig glad i bøkene til Cecilia Samartin. Alle bøkene hennes har vært bra synes jeg.
Optatium Skrevet 20. august 2014 #14 Skrevet 20. august 2014 Shantaram av Gregory David Roberts. Fin og spennende historie, samt vakkert språk. Henger meg på denne. Men nesten så jeg ikke anbefaler deg å lese den, lesing blir ikke det samme etterpå og jeg sliter med å finne spennende bøker nå. Av mer kioskvarianten likte jeg veldig godt "En mann ved navn Ove", da både gråt og lo jeg!
Major HotLips Houlihan Skrevet 20. august 2014 #15 Skrevet 20. august 2014 Tusen strålende soler. Utrolig vakker og rørende!
Mandala Skrevet 20. august 2014 #16 Skrevet 20. august 2014 Shantaram av Gregory David Roberts. Fin og spennende historie, samt vakkert språk. Henger meg på denne. Men nesten så jeg ikke anbefaler deg å lese den, lesing blir ikke det samme etterpå og jeg sliter med å finne spennende bøker nå. Det må jeg si meg enig i. Det er nå 2,5 år siden jeg leste den, og enda har jeg ikke klart å finne en like fengende bok. Ikke noe i nærheten engang.
Gjest Pusikatt Skrevet 20. august 2014 #17 Skrevet 20. august 2014 Tusen strålende soler. Utrolig vakker og rørende! Ja, den er veldig bra!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #19 Skrevet 20. august 2014 Jeg vil spise et barn:) beste barneboken ever:) Anonymous poster hash: 6803c...e69
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #20 Skrevet 20. august 2014 Helt enig med de som sier Shantaram. Den er helt fantastisk fra start til slutt. Anonymous poster hash: b0c2d...cfd
Mandala Skrevet 20. august 2014 #21 Skrevet 20. august 2014 Jeg vil spise et barn:) beste barneboken ever:) Anonymous poster hash: 6803c...e69 Du bør lese "Kan jeg...?" Hahaha. Den er så brutal og morsom!
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #22 Skrevet 20. august 2014 "Innhaugfolket" av Anne Karin Elstad Anonymous poster hash: 7fc74...2d7
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #23 Skrevet 20. august 2014 Lille tre av forrest carter. Anonymous poster hash: 3f8a2...f9d
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #24 Skrevet 20. august 2014 Rich Dad, poor Dad;) Anonymous poster hash: ca325...e20
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #25 Skrevet 20. august 2014 Akkurat nå har jeg `et helt halvt år` friskt i minne. En nydelig og flott bok, men kanskje ikke den aller aller beste jeg har lest. Kanskje må det bli en klassiker som Jane Eyre, Tusen strålende soler, En bønn for Owen Meany. Anonymous poster hash: 86154...a13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå