3 i april Skrevet 20. august 2014 #26 Skrevet 20. august 2014 Her kjøper jeg : baguettene, hvitløksbaguetter, servelat, smøret, olje, yoghurt, bananer, paprika, champingjong, tomater, pasta og biffen fra fp er knall god. Den er også blitt best i test.
Monica Skrevet 20. august 2014 #27 Skrevet 20. august 2014 Kjøper makrell i tomat, bananer og champignon og taco.
Elsker livet Skrevet 20. august 2014 #28 Skrevet 20. august 2014 Jeg kjøper servelat, storfe, frosne kyllingfileter, sommerkoteletter, brødposer, bomullspads, oppvasktabletter og håndoppvaskemiddel jevnlig, og syns ikke disse produktene feiler noe.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2014 #29 Skrevet 20. august 2014 Vi bruker våtservietter (syns de er mye bedre enn feks libero sine), vaskepulver, taco, champinjong, brødposer, oppvasktabletter, hvitløksbagettene og balsam og shampoo faktisk. Den har blitt best i test:D Så kjøper jeg bleier, stekesmør, tøymykner, brus og litt andre billigprodukter på rema. De har også flotte datovarer til halv pris på rema som jeg plukker med meg. Anonymous poster hash: d90ab...351
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå