Gå til innhold

Virkelig First price?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ferien er over og budsjettet er noe stramt. Kjøpte derfor nakkekotletter fra fp idag. Så at det var mye fett på, men det kan jo skjæres vekk. Det jeg derimot ikke så var alle de tusen småbitene med knust bein i kjøttet. Det var så mye at det omtrent ikke var kjøtt igjen. Ente opp med å kaste vanvittig mye mat. Greit at kjøttet var billig altså, men det skal vel være spiselig også? Blir jo ikke billig mat hvis jeg må til tannlegen for å fikse opp etterpå. Flere som har fått noe dritt, altså skikkelig ordentlig dritt fra først price?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte baguetter fra fp engang, så ikke får vi skulle lage de dagen etterpå atde var full av mugg! Æsj! Siste gang jeg handla fp var når jeg skulle prøve smøret...fyyyysj! :/

Skrevet

Er evigheter siden jeg kjøpte first price-produkter. Likte ikke kvaliteten, det er en grunn til at det er billig :/

Anonymous poster hash: aa8e9...0be
Skrevet

Nei, first price er nå dritt. Jeg kjøper heller rema 1000 produktene, de synes jeg er gode :)

Anonymous poster hash: 3f78d...a6a
Skrevet

Hvitløksbrødene fra First Price er faktisk kjempegode (!), men jeg tror dessverre det er det eneste derfra som er OK :P

Skrevet

nei, kjøper sjeldent fp, me kjøpte engang røkte kjøttpølser fra 365 fra rimi! fyyy æsj! 

vi måtte kaste hele middagen og ta brødskiver i stede :P

Skrevet

Jeg fikk ei LARVE i eldorado amerikansk blanding for noen år siden!Spiser aldri det igjen.. :P Hvitløksbaguettene er sååååå gode da! :)

Skrevet

Enig! Hvitløksbaguettene er gode! Og tacosausen duger som backup i skapet (lager så og si alltid egen). Ellers er det lite FP å se her. Bruker de universalklutene.

Anonymous poster hash: 55c2b...8da

Skrevet

Rema1000 sine billig produkter er veldig bra ! Styr unna fp!!

Anonymous poster hash: 6e8f6...6c9

Skrevet

Selvom man opplever at baguettene er mugne så er det ikke dermed sagt at alt er noe dritt.

Jeg fikk en bolt i Prior-kyllingen en gang, men jeg spiser fortsatt mat fra Prior.

Vi kjøper ofte baguettene derfra, synes de er helt supre! Sognemorren er og knall! Billig og god :) (ja, jeg spiser mye av det)

Anonymous poster hash: 21857...c39
Skrevet

Nei, har kjøpt mye bra fra First price faktisk

Anonymous poster hash: bec70...b92
Skrevet

Vi kjøper FP der det finnes produkter fra FP. :) Noe annet er luksus for oss, og det er det sjelden vi unner oss.... Vi har ikke råd til annet... Må bare sies at leverposteien til FP er dyrere enn den andre, så da blir det luksusvarianten der :) Fiskekakene er ikke bra, de er nesten kun vann og salt virker det som. Men som sagt, dette er hverdagen for oss, så selv om kvaliteten er dårlig er jeg evig takknemlig for at det finnes billigvarianter til oss med dårlig råd!

Anonymous poster hash: f5872...ffe
Skrevet

Baconosten fra fp er en favoritt blandt ungene her faktisk. De syns den er utrolig god :)

Hvitløksbaguettene er gørrgode, bananer, paprika, sjampinjong(i de eskene) cherrytomater, spaghetti, annen pasra og sånn kjøper jeg mye av.

Noe potetgull og noe vaskemiddler. Frityrolje fra fb funker som den vanlige..

handler mye i fp ;De fleste kan behandles hjemme, men det kan bli nødvendig med behandling på sykehus ved kjent misdannelse av blæren, urinlederne eller nyrene. Sykehusinnleggelse kan også bli aktuelt hvis du er veldig dårlig, har nyrestein, er gravid eller er eldre enn seksti år.

Anonymous poster hash: 1340b...25a

Skrevet

Baconosten fra fp er en favoritt blandt ungene her faktisk. De syns den er utrolig god :)

Hvitløksbaguettene er gørrgode, bananer, paprika, sjampinjong(i de eskene) cherrytomater, spaghetti, annen pasra og sånn kjøper jeg mye av.

handler mye i fp ;De fleste kan behandles hjemme, men det kan bli nødvendig med behandling på sykehus ved kjent misdannelse av blæren, urinlederne eller nyrene. Sykehusinnleggelse kan også bli aktuelt hvis du er veldig dårlig, har nyrestein, er gravid eller er eldre enn seksti år.

der sneik det seg inn noe annet å ja :P haha

bare overse det med sykehusinnleggelse å sånn :P (pokkers tlf)

Skrevet

Vi kjøper first price bleiene. De koster 19 kr for en pakke med 50 (eller så) bleier. Genialt! Og kvaliteten er det ikke noe å utsette på, de holder gutten tørr, og han lukter ikke.

Anonymous poster hash: c8c6f...cda

Skrevet

Enig, marriet. Vi gikk på samme nakkekotelettabben forrige uke. Hundrevis av småsplinter, og når kjøttet endelig var i panna, forsvant halvparten i vann. Det var dårlige greier, ja.

Skrevet

Vi kjøper first price bleiene. De koster 19 kr for en pakke med 50 (eller så) bleier. Genialt! Og kvaliteten er det ikke noe å utsette på, de holder gutten tørr, og han lukter ikke.

Anonymous poster hash: c8c6f...cda

Bleiene fra Rema er billigere og litt bedre. ;)

Anonymous poster hash: bc898...202

Skrevet

der sneik det seg inn noe annet å ja :P haha

bare overse det med sykehusinnleggelse å sånn :P (pokkers tlf)

Uffda, det var virkelig passende. Snakke om first price produkter og fortsette med at innleggelse på sykehus kan være nødvendig, haha.

Skrevet

FP tacopulver er det eneste tacopulveret som blir godtatt her i huset :)

Anonymous poster hash: a8988...476
Skrevet

Vi spiser noget fra fp, mest det der er "rene" vare.

Baguetter

Grøntsager og frugt

Ris

Vådservietter (til rengøring)

Købte en entrecoté, den var super god!!

Skrevet

Selvom man opplever at baguettene er mugne så er det ikke dermed sagt at alt er noe dritt.

Jeg fikk en bolt i Prior-kyllingen en gang, men jeg spiser fortsatt mat fra Prior.

Vi kjøper ofte baguettene derfra, synes de er helt supre! Sognemorren er og knall! Billig og god :) (ja, jeg spiser mye av det)

Anonymous poster hash: 21857...c39

Enig med sognemorren :)

Til tider må vi å handle billig og da syns jeg fp er supert, rema sine produkter å :)

Anonymous poster hash: 3d155...1e5

Skrevet

Vi kjøper first price bleiene. De koster 19 kr for en pakke med 50 (eller så) bleier. Genialt! Og kvaliteten er det ikke noe å utsette på, de holder gutten tørr, og han lukter ikke. Anonymous poster hash: c8c6f...cda

Bleiene fra Rema er billigere og litt bedre. ;)Anonymous poster hash: bc898...202

Er den? Ja, da prøver vi den da. :)

Skrevet

Kan godt kjøpe firstprice men ALDRI mer kjøtt.. Æsj.. Prøvde kyllingen deres en gang.. Det var ingenting kjøtt. HELT seriøst. INGENTING.. Bare masse "gele" under huden liksom... Husker jeg klagde til mamma og sa det er ikke spissene.. Og hun ble sur på meg og sa jeg klager bare fordi det er firstprice.. Men da hun smakte det selv: "Uffda du har helt rett. Dette må kastes!"

Anonymous poster hash: aab78...a96

Skrevet

Hvitløksbaguettene er kanongode.

Og ikke minst tacokrydderet! Eneste som er godtatt her :)

Bleiene er også bra.

Skrevet

Hvitløksbrødene fra First Price er faktisk kjempegode (!), men jeg tror dessverre det er det eneste derfra som er OK :P

Enig med deg, de er mye bedre enn Hattings sine :)

Anonymous poster hash: 047f4...48b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...