Gå til innhold

Fjordland middag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svinestek og bifflapskaus er gode. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du vil ha noe kjapt og enkelt synes i alle fall jeg det smaker mye bedre å koke opp pasta (bruker fullkornsmakaroni fordi det er kjapt og sunnere enn vanlig pasta) og deretter blande ut med en pakke stabbur-laks, både sunt, godt og lettvint, evt. med noen t-skjeer pesto. Har gjerne en liten pakke ferdigsalatmix til sistnevnte :)

Det går omtrent like kjapt som å varme opp Fjordland i mikroen, og smaker så mye bedre!

Anonymous poster hash: 597dd...345

Skrevet

Jeg synes komlemiddagen til Fjordland er best. Men så er sikkert jeg i overkant glad i komler også da ;)

Ellers så synes jeg fiskebollene, kjøttkakene og grøten er god.

Høres nesten ut som jeg har hatt meg en del Fjordland-middager, men er noen år siden sist nå faktisk. Ble helst en del av det i den tiden da jeg var singel og uten barn :)

Skrevet

Jeg synes komlemiddagen til Fjordland er best. Men så er sikkert jeg i overkant glad i komler også da ;)

Ellers så synes jeg fiskebollene, kjøttkakene og grøten er god.

Høres nesten ut som jeg har hatt meg en del Fjordland-middager, men er noen år siden sist nå faktisk. Ble helst en del av det i den tiden da jeg var singel og uten barn :)

Det bar den jeg hadde i dag, bare at vi sier raspeballer :P og den smakte fortreffelig ;)

Anonymous poster hash: a9312...886

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...