Gå til innhold

Fjordland middag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er best?

Gubben er borte hele uken så da tenkte jeg å prøve meg på en pakke eller to!

Anonymous poster hash: a9312...886

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiser konsekvent bare meksikanske kjøttboller, pasta bolognese eller grøt. Og fra toro eller fersk og ferdig. Jo, forresten, smakte en av lakserettene til fersk og ferdig også. Den var faktisk god også.

Skrevet

Aner ikke. Har aldri nedverdiget meg til å spise fjordland

Anonymous poster hash: bb3cc...ca0

Skrevet

Jeg spiser konsekvent bare meksikanske kjøttboller, pasta bolognese eller grøt. Og fra toro eller fersk og ferdig. Jo, forresten, smakte en av lakserettene til fersk og ferdig også. Den var faktisk god også.

Takk :)

Skrevet

Aner ikke. Har aldri nedverdiget meg til å spise fjordlandAnonymous poster hash: bb3cc...ca0

Fint for deg da, men denne uken skal nedverdigende meg spise fjordland, iiiiiiiiiik!!!!!!'

men hvorfor gidde å svare hvis ikke du har bedre å komme med?

Skrevet

Aner ikke. Har aldri nedverdiget meg til å spise fjordlandAnonymous poster hash: bb3cc...ca0

Fint for deg da, men denne uken skal nedverdigende meg spise fjordland, iiiiiiiiiik!!!!!!'

Jeg kjeder meg

Skrevet

Jeg kjeder meg

Kjipt for deg :P

Skrevet

Fiskebollene er gode med ekstra salt og karri, svenske kjøttboller er knallgodt, stroganoffen er god, medisterkaker er godt.. Kjøttkakene er også godt:) Legger til litt tyttebær selv bare.

Anonymous poster hash: dffb6...37d
Skrevet

Fiskebollene er gode med ekstra salt og karri, svenske kjøttboller er knallgodt, stroganoffen er god, medisterkaker er godt.. Kjøttkakene er også godt:) Legger til litt tyttebær selv bare. Anonymous poster hash: dffb6...37d

Det ble svenske kjøttboller i dag,nomnom :)

Skrevet

Jeg kjeder meg

Hadde aldri nedverdiget meg selv til å kjede meg. Alt for mye spennende som forgår i livet mitt as!

Anonymous poster hash: 34909...fbf

Skrevet

Liker den med kylling, potetbåter og ratatouille. Kylling og karri er også grei.

De andre synes jeg er litt for salte.

Anonymous poster hash: c3a4f...a0f
Skrevet

Liker den med kylling, potetbåter og ratatouille. Kylling og karri er også grei.

De andre synes jeg er litt for salte.

Anonymous poster hash: c3a4f...a0f

Salte? Jøss.. Det finnes jo ikke saltsmak i noe omtrent, må jo krydre det meste litt ekstra..

Anonymous poster hash: dffb6...37d

Skrevet

Jeg lever ikke på dette altså ;-) Kunne se sånn ut fra første setning. Spiser det iblant på senvakt på jobb. Har forresten smakt en av de kyllinggreiene også, og det er noe av det verste jeg har smakt. Ekkel, ekkel kylling i saus. Null grønnsaker av betydning.

Skrevet

Mannen liker stroganoff og kjøttkaker. Styr unna biffsnadder! Kjøttet smaker ikke biff i det hele tatt.

Anonymous poster hash: 971fb...c3b

Skrevet

Ble kjøttboller i dag og de var helt ok ;)

Blir raspeballer senere i uken :P (og den ser jeg har fått en 5'er i en eller annen test ;) )

Hi

Skrevet

sjelden jeg spiser, men har smakt sursøt kylling og kjøttkaker. Begge de var gode

Anonymous poster hash: 75b58...ee6
Skrevet

Aner ikke. Har aldri nedverdiget meg til å spise fjordland

:pls:  :duskedame:  :pls:  :duskedame:

Skrevet

Og i dag ble det raspeballer damer, DE var gode de :P

Men nå skal husmora være fornuftig og lage mat resten av uka, men litt latskap en gang i blandt er godt ;)

Hi

Skrevet

Jeg har ikke noe problemer med fjordland i blant, har spist flere av de. Men prøv aldri biffsnadder, er helt for jævlig, ikke mye kjøtt der nei. I min var det to kjøttbiter, resten var gud vet hva....

Jeg er mest glad i de med kylling....hmmm er kanskje ikke fjordland når jeg tenker etter

Anonymous poster hash: fe6d5...3a2
Skrevet

Jeg har ikke noe problemer med fjordland i blant, har spist flere av de. Men prøv aldri biffsnadder, er helt for jævlig, ikke mye kjøtt der nei. I min var det to kjøttbiter, resten var gud vet hva....Jeg er mest glad i de med kylling....hmmm er kanskje ikke fjordland når jeg tenker etter Anonymous poster hash: fe6d5...3a2

Ja ser det er flere som sier det, da må den styres unna ;)

Skrevet

Har prøvd både skinkestek, kjøttkaker og medisterkaker. Synes alle var helt greie jeg :-)

Anonymous poster hash: f6f23...c82

Skrevet

Bare smakt kylling red kurry.

Helt ok.

Syns ferdigmaten til saritas er bedre.

Skrevet

Jeg syns at fjordland er ganske smakløst, hva med toro sine ferdigretter? Og det er flere gode frossenpizzaer som ikke en grandiosa.

Anonymous poster hash: 3d72e...6d3

Skrevet

Bare smakt kylling red kurry.

Helt ok.

Syns ferdigmaten til saritas er bedre.

Det var saritas jeg tenkte på med kyllingretter, de er mye bedre enn Fjordland :) Hilsen anonym #20

Anonymous poster hash: fe6d5...3a2

Skrevet (endret)

.

Endret av Jentebror

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...