Gå til innhold

dere som jobber 100% og har små barn;

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dere det er ok? Jeg skal begynne i 100% igjen etter ett år i 75%... dateren mun er nå to år... jeg går opp fordi vi egentlig trenger pengene.... synes dere det er veldig stress å ha små barn å jobbe fullt?

Anonymous poster hash: 630f3...fb7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Har tre i bhg alder. Skulle gjerne hatt noen friår. Ligger alltid på etterskudd og er ikke noe kjekt å ta igjen husarbeid i helgene.

Anonymous poster hash: 0d560...1e3

Skrevet

Jeg hater det! Neste år skal jeg gå ned til 70-80%.

Anonymous poster hash: 37883...7b6

Skrevet

Ja! Har to barn på hhv 2 1/2 og 5 og en mann som bidrar over gjennomsnottlig mye - likevel føler jeg at hverdagen er et kappløp og jeg drømmer om 80 % stilling..

Anonymous poster hash: a76b7...a6b

Skrevet

Har en på snart 3 og jobber 100%. Synes ikke det er noe stress i det hele tatt.

Skrevet

Jeg jobber 50% og hadde ALDRI klart 100% med tre små barn. All cred til dere som klarer det! Vår hverdag er et evig kappløp.

Anonymous poster hash: 079d5...ac2
Skrevet

Jeg klarer det, men kun fordi jeg jobber turnus. Dvs. jeg har av og til fri på dagtid. Det er meg-tid. Tiden jeg bruker til å pleie egoet mitt. Det er gull verd.

Anonymous poster hash: 1bd4f...579
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Har tre unger med ditto aktivitet (tro meg, barnehagebarn er null stress) 100% jobb, 100% studier og en mann som jobber minst 300 timer overtid i året... lever over vann, såvidt...

Skrevet

Jeg har 3 og har trappet ned til 80%. Med reisevei får vi ikke kabalen til å gå opp ellers. Gikk lettere når de eldste var barnehagebarn, men blir mer å følge opp i forhold til aktiviteter, lekser osv når barna blir større så da er det greit å ikke komme for sent hjem

Anonymous poster hash: 0f4d8...547

Skrevet

Jeg har bare ett barn på to år, så set er ikke noe problem å jobbe fullt. Vi har masse tid sammen allikevel. Jeg har fleksibel arbeidstid og jobber en del erter han har lagt selfie å kunne levere sent og hente tidlig.

Anonymous poster hash: 954b0...5f1

Skrevet

Jobber 100%, med 2 små barn. Kunne aldri tenkt meg å jobbe mindre. Gud bedre meg kjedelig å gå hjemme.

Skrevet

Beklager altså, men de som har ett barn, på to år (dvs. ingen aktiviteter, lekser eller særlig med vennebesøk/eget sosialt liv for barnet, barnet legger seg fortsatt tidlig på kvelden så man har mye egentid evt. tid til å jobbe på kvelden), er det ingen grunn til at det skal være noe problem å jobbe 100 %.

Har tre barn, to i barnehagen og en i småskolen. Jobber 100 % og syns ikke det er noe problem, er vant til det. Tror ikke vi hadde følt vi hadde så mye bedre tid om jeg jobbet 80 % (man bruker liksom den tida man har), men vi hadde merket det veldig på økonomien.

Anonymous poster hash: 46f8c...b38
Skrevet

Ett og to barn var null stress, men kjenner på det med nr 3. Mannen jobber mye ettermiddag/ kveld så mulig derfor. Blir mye alenemamma med ansvar for hus og barn.

Anonymous poster hash: 0d560...1e3

Skrevet

Er 100% alenemamma og jobber 100%, pluss overtid ved akuttplasseringer og andre ting som kommer opp utenfor arbeidstid (samvær m/tilsyn etc.). Har heldigvis bare 1 barn så det går greit takket være kun en aktivitet i uka og nabojenta som villig stiller som barnevakt når jeg må jobbe overtid:)

Anonymous poster hash: 2775c...ab0

Skrevet

100% men har ti minutter reisevei totalt hver dag.

Hadde ikke klart 100% om jeg hadde lang reisevei.

Anonymous poster hash: bc9e9...3eb

Skrevet

Beklager altså, men de som har ett barn, på to år (dvs. ingen aktiviteter, lekser eller særlig med vennebesøk/eget sosialt liv for barnet, barnet legger seg fortsatt tidlig på kvelden så man har mye egentid evt. tid til å jobbe på kvelden), er det ingen grunn til at det skal være noe problem å jobbe 100 %.

Har tre barn, to i barnehagen og en i småskolen. Jobber 100 % og syns ikke det er noe problem, er vant til det. Tror ikke vi hadde følt vi hadde så mye bedre tid om jeg jobbet 80 % (man bruker liksom den tida man har), men vi hadde merket det veldig på økonomien.

Anonymous poster hash: 46f8c...b38

Handler ikke om egentid. Det handler om hvor lenge minste må være i barnehage for min del.

Anonymous poster hash: bc9e9...3eb

Skrevet

Fulltidsstudent med lang reisevei og alene med to barn. Det går egentlig ikke..

Skrevet

To små, full aktivitet og 100% jobb. Litt logistik planlegging, men går supert ;) ikke noe problem med 2 voksne som deler ansvaret likt. Henting, bringing, aktiviteter, buradager osv. Dagene planlegges og "ansvaret" fordeles.

Anonymous poster hash: fd343...e7d

Skrevet

Nr 2 har akkurat begynt i bhg nå. Jeg er sykemeldt og synes likevel dagene er et kappløp mot tiden 😄 Blir vel rimelig svett rundt ørene når jeg begynner å jobbe igjen..

Skrevet

Synes det var et stress med 100% stilling og en unge. Må sies at jeg pendlet 10 mil hver dag og brukte 2 timer t/r jobb. Jobber nå 70% med 2 små og 5 min reisevei. Fungerer utmerket for oss:)

Anonymous poster hash: d15a1...5c2

Skrevet

3 barnehagebarn og jobber 100%.

Vi har begge fleksibel arbeidstid og jobber også mye hjemme på kvelden etter at barna har lagt seg.

Vaskehjelp har vi, men utover det er vi Selvgående :)

Anonymous poster hash: 3fd23...465

Skrevet

Jeg skal begynne å jobbe 100% snart. Har bare ett barn, men 1 time reisevei (hver vei) til jobb. Barnet må derfor være i bhg fra de åpner til stengetid (egentlig rekker jeg ikke frem før de stenger). Vi kommer hjem kl 17, Barnet legger seg 18.30. Mannen er ikke hjemme før tidligst 18.00, og starter før meg på morgenen - noe som betyr at han ikke kan levere og hente i bhg.

Gruer meg!

Anonymous poster hash: 75ba6...cc6
Skrevet

Jeg skal begynne å jobbe 100% snart. Har bare ett barn, men 1 time reisevei (hver vei) til jobb. Barnet må derfor være i bhg fra de åpner til stengetid (egentlig rekker jeg ikke frem før de stenger). Vi kommer hjem kl 17, Barnet legger seg 18.30. Mannen er ikke hjemme før tidligst 18.00, og starter før meg på morgenen - noe som betyr at han ikke kan levere og hente i bhg.

Gruer meg!

Huff... Kan du jobbe redusert?

Anonymous poster hash: ba620...9f7

Skrevet

Gruer meg!

Hvor lang reisevei har mannen din ?

Anonymous poster hash: 3fd23...465

Skrevet

Tre barn, jobber fullt og studerer deltid. Null stress. Forstår ikke hva det er folk ikke får til.

Anonymous poster hash: aabe5...4de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...