Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #26 Skrevet 17. august 2014 Ja, det har vi. I perioder mer enn vanlig sex faktisk. Helt ubeskrivelig deilig! Anonymous poster hash: b4dea...6f7
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #27 Skrevet 17. august 2014 Mange med en fremtid med analprolaps ser jeg . På sykehjem med homofile sees det veldig ofte.... Anonymous poster hash: 89d30...e10
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #28 Skrevet 17. august 2014 Har aldri hatt det og kommer aldri til å ha det. Er så fullstendig turn-off for meg. Det hullet har en helt annen funksjon. Og ikke vil jeg slite med senproblemer senere heller... Det er noe jeg avklarer rimelig kjapt i et nytt forhold. Vil en mann ha analsex så får han finne seg en annen. Ikke noe galt i det om begge vil, men ikke noe for meg. Huttetu.... kommer aldri til å glemme han jeg vurderte å treffe gjennom nettdating.... ble aldri noe av den daten når han begynte å snakke om hvordan han drømte om å bli fistet av meg med knyttneven. Anonymous poster hash: f653e...e5f
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #29 Skrevet 17. august 2014 Nei Anonymous poster hash: 349ab...84f
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #30 Skrevet 17. august 2014 Manne drømmer om at jeg tar han med strap on..det kommer sikkert til å skje en dag også. Ikke at jeg går å drømmer om det men gjør det for å glede han. Vi har analsex innimellom ja, synes det er godt. Anonymous poster hash: fb37c...07b Homofil?Anonymous poster hash: 63b3e...23e Lite opplyst? Anbefaler Google.Anonymous poster hash: 45f7b...6ac Nei på ingen måte! Men viss en mann ønsker å bli tatt bakfra med en strap-on så hadde vel han ikke hatt noe imot the real thing heller tenker jeg. Syns bare det hørtes veeeeldig rart ut! Anonymous poster hash: 63b3e...23e
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #31 Skrevet 17. august 2014 Manne drømmer om at jeg tar han med strap on..det kommer sikkert til å skje en dag også. Ikke at jeg går å drømmer om det men gjør det for å glede han. Vi har analsex innimellom ja, synes det er godt. Anonymous poster hash: fb37c...07b Homofil?Anonymous poster hash: 63b3e...23e Lite opplyst? Anbefaler Google.Anonymous poster hash: 45f7b...6ac Nei på ingen måte! Men viss en mann ønsker å bli tatt bakfra med en strap-on så hadde vel han ikke hatt noe imot the real thing heller tenker jeg. Syns bare det hørtes veeeeldig rart ut!Anonymous poster hash: 63b3e...23e Men det betyr jo ikke at han er homofil. Han er jo sammen med en dame så da må man vel ta utgangspunkt i at han er heterofil. Det kommer heller ikke fram at han har lyst til å ha samleie med en mann. Han vil bli penetrert i analen med et sexleketøy av kvinnen i sitt liv. Noen menn liker sånt. Anonymous poster hash: 45f7b...6ac
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #32 Skrevet 17. august 2014 Har aldri prøvd og har ingen ønsker om å prøve. Snart 40 år og klart meg uten så langt så blir nok en opplevelse jeg aldri før. Mannen aldri bragt det på banen heller... Anonymous poster hash: b12d0...023
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #33 Skrevet 17. august 2014 Vi har hatt det ja, men ikke noe vi gjør ofte. Hendte mer da vi var nyforelsket og kåte 24/7 Anonymous poster hash: 68f4d...584
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå