Gå til innhold

Har dere analsex med mannen/kjæresten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og dere som IKKE har, har dere prøvd?

Anonymous poster hash: a6c01...962

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg har forsøkt sånn halveis en gang, men aldri mer. Vi har ikke analsex, og mannen vil ikke ha heller. Han liker ikke bæsj på staken sin.  Og min stump er enveiskjørt!

Anonymous poster hash: 25b51...f03
Skrevet

Ja det har vi, men ikke så ofte. En gang i mnd ca. Liker det godt :-D

Anonymous poster hash: 19806...bf0

Skrevet

Prøvd et par ganger, men ikke my cup of tea!

Anonymous poster hash: a4ff9...875
Skrevet

Ja det har vi ofte😉 Elsker det

Skrevet

Jepp, men ikke så ofte! Jeg synes det er deilig, og det gjør han også :) Men han må smøre seg med glidemiddel, og ikke bare putte den inn uten at jeg vet det eller er forberedt, for DA gjør det vondt! Han har heller aldri fått avføring på penisen, haha :P

Anonymous poster hash: 4cc3d...257

Skrevet

Nei, det er helt uaktuelt for meg.

Har aldri prøvd og kommer aldri til å prøve. Men jeg sliter med hemoroider og irritabel tarm også da, så bakenden min er ikke akkurat noe jeg forbinder med nytelse....

Anonymous poster hash: 9d4ba...e6d
Skrevet

Jeg synes det er ganske godt av og til, mannen not so much (han tenner ikke så veldig på det og da blir det litt feil..) Men vi tyr til en mellomlandinger som begge liker, nemlig fingring bak mens han tar meg vaginalt.

Anonymous poster hash: 08a1c...b04

Skrevet

Har prøvd noen ganger og funnet ut at det ikke er noe for meg

Anonymous poster hash: 24ca1...55c

Skrevet

Nei.

Med postmannen derimot...

Anonymous poster hash: fef65...11a

Skrevet

Manne drømmer om at jeg tar han med strap on..det kommer sikkert til å skje en dag også. Ikke at jeg går å drømmer om det men gjør det for å glede han. Vi har analsex innimellom ja, synes det er godt.

Anonymous poster hash: fb37c...07b
Skrevet

Hvem har dere med på dette ? Kunne godt tenke meg :)

Anonymous poster hash: 23d6d...d67

Skrevet

Nope, overhode ikke godt! Sex skal jo liksom gi litt nytelse- det var bare smertefullt og nedverdigende. Never again :P

Anonymous poster hash: 83088...b50

Skrevet

Nei. Han tenner ikke på det og ønsker det ikke.

Jeg har hatt det før og syntes det var helt greit, men det er absolutt ikke noe savn.

Skrevet

Prøvd en gang med en eks. Skjer ikke igjen. Traumatisert.

Skrevet

Har jo knapt nok sex med mannen så når det en gang hvert jubelår blir noe sengekos så kommer staken i rett hull!!

Anonymous poster hash: 1f895...a78

Skrevet

Nei hvorfor i alle dager skal vi det? Vi har et annet hull som er egnet for sex. Fatter ikke at rompa kan gi nytelse! Asj og fysj!

Anonymous poster hash: 63b3e...23e

Skrevet

Manne drømmer om at jeg tar han med strap on..det kommer sikkert til å skje en dag også. Ikke at jeg går å drømmer om det men gjør det for å glede han. Vi har analsex innimellom ja, synes det er godt. Anonymous poster hash: fb37c...07b

Homofil?

Skrevet

Hadde det ofte med "the one that got away". Vi er venner, begge er single og vi har kontakt. Likevel når jeg tenker på om jeg skulle satset på han likevel (perfekt fyr, men det ble litt greier fra hans side), så tenker jeg på all analysexen jeg måtte hatt og mister helt lysten.

Anonymous poster hash: 8a225...209

Skrevet

Hvis vagina ikke er godt nok for typen får han finne seg en mann...

Anonymous poster hash: 98daa...bb5
Skrevet

Manne drømmer om at jeg tar han med strap on..det kommer sikkert til å skje en dag også. Ikke at jeg går å drømmer om det men gjør det for å glede han. Vi har analsex innimellom ja, synes det er godt. Anonymous poster hash: fb37c...07b

Homofil?

Lite opplyst? Anbefaler Google.

Anonymous poster hash: 45f7b...6ac

Skrevet

Hvis vagina ikke er godt nok for typen får han finne seg en mann... Anonymous poster hash: 98daa...bb5

Helt enig i det.

Anonymous poster hash: fd0ad...7dc

Skrevet

Nei. Jeg er ikke interessert i å ødelegge tarm og lukkemuskler, og potensielt lekke avføring når jeg blir eldre. Som andre sier; om mannen vil dyppe staken i e coli, får han finne seg en mann som har samme interesse!

Anonymous poster hash: e9290...0fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...