Gå til innhold

Noen her som ikke "friserer"/barberer seg nedentil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føles det ikke litt skittent og "ruskete" med frittvoksende kjønnshår? (Ikke ment slemt!)

Jeg har havet meg glatt siden jeg var ca 14, så husker ikke hvordan det var å ha skjeggetiss!!!

Anonymous poster hash: 008af...161

Tvert imot. Kjønnshår gjør at det er litt luftigere der nede, og ikke så klamt og svett.

Anonymous poster hash: 16058...2d2

What she said.

Anonymous poster hash: 38b99...b66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke alt, har en frisert liten dott/trekant igjen foran.

Skjønner meg ikke på damer som ikke engang gidder rake over bikinilinjen før de viser seg offentlig Så ei på stranden i sommer i sort badedrakt og med DET røde skjegget tytende ut fra alle kanter *grøsser*

Anonymous poster hash: 4b356...a4a

Hvorfor skal hun det? Det er jo helt naturlig med hårvekst, og hun skal da ikke være nødt til å trimme kanter fordi du synes det er mer riktig (lekkert). Det er faktisk noe feil når det som er naturlig blir sett på som unormalt og ekkelt. Samme kan man si om underarmshår. Vi rynker skikkelig på nesa og kaller det uhygenisk om damer har hår under armene, mens det er helt greit at menn har det?! Alle får gjøre det som er føles riktig for seg, og respektere at andre velger noe annet.   

Anonymous poster hash: c6564...81e

Skrevet

Holder bikinilijen ren med epilator og stusser så resten ikke er for langt. Har forsøkt brasiliansk men sluttet etter 4 ganger fordi jeg liker egentlig ikke å være hårløs der nede. Svettet som bare fanden og fikk med utflod enn før, og klær ble plutselig mindre behagelige. Til og med mannen syntes det så og føltes rart ut med helplukket høne. Da var det ikke verdt å bruke tid og penger på det.Anonymous poster hash: 8d6f3...2cc

Hahaha :D måtte le nå! "Helplukket høne" :D

Bare le, du. Første gang jeg fikk brasiliansk var jeg så lite forutseende at jeg syklet dit. Sykkelturen hjem kommer jeg ikke til å glemme med det første.

Anonymous poster hash: 8d6f3...2cc

Skrevet

Herregud!!!  :grinele:  :grinele:

Helplukket høne, bilinlinjen, prøver å korte ned litt så det ikke lugger når jeg går... Ikke minst: Hvis man f.eks. bor i jungelen og løper rundt naken hele dagen er det superviktig å ha rikelig med kroppshår. Håret gjør at man merker om skumle insekter kommer og setter seg på deg. En real busk forhindrer at man får bøss i fiffinetten.  

Åh, det var dagens innlegg altså, takk for latteren!! 

Anonymous poster hash: 49090...cca
Skrevet

Hehe mange gode forklaringer her :). Jeg gjør vel som flertallet. Tar bikinilinje når jeg skal vise meg offentlig. Ellers stusser jeg i ny og ne. Har forsøkt "helplukket høne" en gang og aldri mer! Makan til ubehagelig opplevelse! Kviser, sår, mer utflod og til slutt sopp!! Høna mi vil tydeligvis ha litt beskyttelse, for dette er aldri noe problem ellers.

Forresten så bryr det meg midt bak (eller midt i musa kanskje ;):P) hvordan andre trimmer busken, jeg er ikke interessert i andres høner og jeg håper ikke andre er så fryktelig interessert i min.

Anonymous poster hash: 02100...8a1

Skrevet

Full brazilian her, og det er fantastisk. Blir så glatt og deilig at jeg i starten ofte måtte ned og kjenne bare fordi det var digg å kjenne på.

Anonymous poster hash: e846a...0b1

• 5 uker senere...
Skrevet

Jeg liker å barbere alt utenom venusberget, men som andre blir jeg fort sår og betent så nå foretrekker jeg å stusse med saks. Har dog lyst å kjøpe meg en ladyshaver for raskere og jevnere lengde over hele, men vet ikke hvilken jeg skal gå for. Tenkte en av disse, men vet ikke om de bredeste er så lette å barbere kjønnsleppene med eller om det er bedre med en av de tynnere. Noen som har erfaring med noen av disse eller lignende? 

http://www.expert.no/sammenlign/?products=4364,4445,4444,9256

Anonymous poster hash: a02ac...95d
Skrevet

Har ikke sveis der nede, men jeg stusser jo litt og holder det under kontroll ;)

Anonymous poster hash: 49790...107

Skrevet

Jeg tar bikinilinjen og gjerne kjønnsleppene også, men lar det være hår igjen midt foran (klippet da).

Må innrømme at jeg humrer litt over de som er så veldig på å fronte det som er naturlig. Hår er naturlig, så da skal man ikke barbere! Greit nok det, men jeg vedder en månedslønn på at de samme damene dusjer, vasker håret og bruker deo jevnlig selv om det på ingen måte er naturlig ;) Veldig, veldig mye av de vi mennesker gjør er ikke naturlig for oss (om vi skal se langt nok bakover i tid), men vi gjør det likevel fordi det er hva som er mest sosialt akseptert i vårt samfunn. I vestlige land er det mest sosialt akseptert at kvinner barberer armhuler, legger og bikinikant, på samme måte som det er mest sosialt akseptert av vi dusjer, vasker håret, bruker deo osv. Å gjøre noe, men nekte å gjøre noe annet av det som er innen for det mest vanlig sosialt sett fordi det da er "mr naturlig", blir bare litt pussig for min del :)

Anonymous poster hash: 3b627...1d6
Skrevet

Jeg gjør det ikke. Fjerner ikke kroppshår. Det er naturlig og har en viktig funksjon.

Anonymous poster hash: 34afe...1a6

Så du går med svettstinkende buskete underarmer overalt? Blæh...

Anonymous poster hash: b5843...af7

Skrevet

Føles det ikke litt skittent og "ruskete" med frittvoksende kjønnshår? (Ikke ment slemt!)

Jeg har havet meg glatt siden jeg var ca 14, så husker ikke hvordan det var å ha skjeggetiss!!!Anonymous poster hash: 008af...161

Nei? Det føles ikke skittent og ruskete. Spør du menn med forhud om det ikke føles litt skittent med forhud?

Man burde la kroppen være så naturlig som mulig etter min mening.

Anonymous poster hash: a5ae0...410

Skrevet

Jeg gjør det ikke, men legger også merke til om andre har gjort det. Stusser bestandig når jeg ser voksne helt hårløse damer og lurer på om de har kreft eller om de liker å se ut som småjenter der nede.

Anonymous poster hash: 73019...b39
Skrevet

For sauer er det et sjokk å bli fratatt de tunge ullfellene sine på et par minutter. Det er en belastning for immunforsvaret deres, de fryser mer og trenger mere mat. Men det kommer samfunnet til gode ved at vi kan strikke herlige ting av ulla.

For damer er det et sjokk å bli fratatt de tunge ullfellene sine på et par minutter. Det er en belastning for immunforsvaret deres, de fryser mer og trenger mere mat. Men det kommer samfunnet til gode ved at vi kan strikke herlige ting av ulla.

The_Pubic_Hare_by_Vgcatsfan88.jpg

Anonymous poster hash: 0a800...e16
Skrevet

Jeg gjør det ikke, men legger også merke til om andre har gjort det. Stusser bestandig når jeg ser voksne helt hårløse damer og lurer på om de har kreft eller om de liker å se ut som småjenter der nede.

Sammenligning av voksent hårløst kjønn og et barns er det dummeste jeg hører. Det ser ikke likt ut.

Ser man ut som en småjente når man bruker a-cup og da?

Anonymous poster hash: a3fa1...4f2

Skrevet

Jeg gjør et, men jeg synes det virker litt 50/50 der hvor jeg "ser"(haha,)

Tenker ikke noe om andre som velger å ha hår. Det er jo naturlig. Men jeg er så vandt med å frisere.

Anonymous poster hash: 54680...301

Skrevet

For sauer er det et sjokk å bli fratatt de tunge ullfellene sine på et par minutter. Det er en belastning for immunforsvaret deres, de fryser mer og trenger mere mat. Men det kommer samfunnet til gode ved at vi kan strikke herlige ting av ulla.

For damer er det et sjokk å bli fratatt de tunge ullfellene sine på et par minutter. Det er en belastning for immunforsvaret deres, de fryser mer og trenger mere mat. Men det kommer samfunnet til gode ved at vi kan strikke herlige ting av ulla.

The_Pubic_Hare_by_Vgcatsfan88.jpg

Anonymous poster hash: 0a800...e16

Nei nei nei, det er skadelig! Når man trenger mer mat, ikke rart mange er overvektige, sikkert barberingen som gjør at de blir det! Og dumme meg som trodde at det i de fleste tilfeller var overspising :D

Skrevet

Sammenligning av voksent hårløst kjønn og et barns er det dummeste jeg hører. Det ser ikke likt ut.

Forskellen mellom en 10 åring uten hår og en helt glatt barbert kvinne er ikke stor der nede før du blir så gammel at du begynner å få rynker der nede. (Da ser det uten tvil bedre ut med hår selv om rynkene er helt naturlige.)

Bruker du A-cup har du bryster. Det har ikke en småjente før puberteten, men jeg kan forstå at kvinner som er helt flate faktisk ønsker inplantat slik at de får litt kvinlige former.

Skrevet

Forskellen mellom en 10 åring uten hår og en helt glatt barbert kvinne er ikke stor der nede før du blir så gammel at du begynner å få rynker der nede. (Da ser det uten tvil bedre ut med hår selv om rynkene er helt naturlige.)

Bruker du A-cup har du bryster. Det har ikke en småjente før puberteten, men jeg kan forstå at kvinner som er helt flate faktisk ønsker inplantat slik at de får litt kvinlige former.

Beklager, men her er du på bærtur.

Folk må få være hårløse eller fulle av hår, opp til hver enkelt. Men å sammenligne en barbert voksen med en småjente er for dumt.

Skrevet

Bruker du A-cup har du bryster. Det har ikke en småjente før puberteten, men jeg kan forstå at kvinner som er helt flate faktisk ønsker inplantat slik at de får litt kvinlige former.

Jeg har så å si aldri hatt pupper, likevel har ingen av mennene jeg hadde sex med syntes jeg så ut som småjente. Det samme gjelder kjønnshår - gubben nekter å gå ned på meg hvis jeg har masse hår der nede, og jeg forstår ham godt. Brekker meg selv hvis jeg får hår i munnen. Og siden det at han går ned på meg er eneste måte for meg til å komme, blir det barberings her.

Anonymous poster hash: b5843...af7

Skrevet

Jeg glattbarberer hver gang. Syns jo egentlig det er fint med litt (sett at det faktisk er stusset) men på meg selv foretrekker jeg glatt:-)

Anonymous poster hash: 6e5a0...a46
Skrevet

Jeg stusser nedentil, men jeg barberer ikke alt nei. Huff, da ser det bare rart ut. Men stusser, for min egen del, for jeg liker det bedre slik selv. Armhuler drar jeg over hver gang jeg dusjer, og legger barberes noen ganger i uka.

Skrevet

Bruker du A-cup har du bryster. Det har ikke en småjente før puberteten, men jeg kan forstå at kvinner som er helt flate faktisk ønsker inplantat slik at de får litt kvinlige former.

Beklager, men her er du på bærtur.

Folk må få være hårløse eller fulle av hår, opp til hver enkelt. Men å sammenligne en barbert voksen med en småjente er for dumt.

Du må da få være akkurat så hårløs som du vill for min del, men det er de assosiasjonene jeg får.

Skrevet

Jeg synes det ser latterlig ut med glattbarberte mus. Og over halvparten av de glattbarberte musene jeg ser (er ofte i svømmehallen) har stubber og røde prikker/kviser. DET er udelikat!

Jeg napper bikinilinja med epilator og stusser. Personlig synes jeg det er penest med en trekant på venusberget og glatt ellers, men det er sjelden jeg tar meg til slik frisering :P

Anonymous poster hash: e0910...10b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...