Gå til innhold

Noen her som ikke "friserer"/barberer seg nedentil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør det og har inntrykk av at "alle" gjør det. Jeg legger ubevisst merke til damer garderoben på trening/basseng som er hårete. Da jeg var yngre på nittitallet var det omvendt og jeg var litt flau hvis jeg var barbert i offentlig dusj.

Anonymous poster hash: 77087...052

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør det ikke. Fjerner ikke kroppshår. Det er naturlig og har en viktig funksjon.

Anonymous poster hash: 34afe...1a6

Skrevet

Jeg orker ikke til daglig.. men gjør det innimellom hvis jeg skal noe spes, som å dusje offentlig.. det er for øvrig noe jeg gjør sjelden..

Anonymous poster hash: bfbed...a01

Skrevet

Nei, jeg fjerner ikke hår nedentil. Heller ikke når jeg skal i svømmehall eller lignende. Kunne ikke brydd meg mindre om hva barberte kvinner tenker om det.

Anonymous poster hash: 38b99...b66

Skrevet

Ikke hvis ikke jeg har kjæreste. Nå har håret grodd i 3 mnd og jeg orker ikke bry meg :P

Anonymous poster hash: 67fa3...ffd
Skrevet

Jeg barberer meg ikke nei, men stusser litt med saks når det blir for langt. Har forsøkt barbering tidligere, men synes jeg blir sår og klør og dessuten synes mannen det er best med hår så da dropper jeg alt styret med det. Barberer legger og armhuler da, ca hver uke! 

Anonymous poster hash: 8a9ee...252
Skrevet

Fjerner bikinilinja. Ser ubevisst andre damer jeg og men bryr meg ikke.

Anonymous poster hash: ab5f8...80a

Skrevet

Føles det ikke litt skittent og "ruskete" med frittvoksende kjønnshår? (Ikke ment slemt!)

Jeg har havet meg glatt siden jeg var ca 14, så husker ikke hvordan det var å ha skjeggetiss!!!

Anonymous poster hash: 008af...161

Skrevet

Holder bikinilijen ren med epilator og stusser så resten ikke er for langt. Har forsøkt brasiliansk men sluttet etter 4 ganger fordi jeg liker egentlig ikke å være hårløs der nede. Svettet som bare fanden og fikk med utflod enn før, og klær ble plutselig mindre behagelige. Til og med mannen syntes det så og føltes rart ut med helplukket høne. Da var det ikke verdt å bruke tid og penger på det.

Anonymous poster hash: 8d6f3...2cc

Skrevet

Er ikke glattbarbert - får bare betente hårsekker og kviser - ser ut som fjeset på en 14 år gammel gutt. Men jeg "trimmer" litt med en ladyshave og saks et par ganger i mnd. Føler meg aldri skitten.

Anonymous poster hash: 26d03...a76
Skrevet

Barberer bikinilinjen, og rundt klitoris/kjønnslepper. Har forsøkt å fjerne alt håret, men følte meg som en 5 år gammel jente, og likte ikke det. Så jeg har en fin trekant med kjønnshår frempå.

Anonymous poster hash: 6c607...c9c

Skrevet

Shaver meg helt nedentil 1-2 ganger i uken...har gjort det siden jeg var 13-14(?) ingen problemer med det...barberer jeg mer enn deg, blir det ubehagelig og kan oppstå stubber/kviser(??) men 1-2 helt fint.

Litt problematisk nå som jeg er høygravid. Men fikser seg alltid :) smak og behag...alle kan ikke være lik :)

Anonymous poster hash: fea17...695

Skrevet

Jeg barberer bilinlinjen før vi skal i svømmehallen og før jeg og samboeren skal ha noe annet enn samleie :P synes ikke det er spesielt pent med afro :/

Anonymous poster hash: bc864...c2e

Skrevet

Ikke alltid nude, men er stort sett hår der. Prøver å korte ned litt så det ikke lugger når jeg går :P 

Anonymous poster hash: f7d21...2f9
Skrevet

Jeg høvler, kan til nøds ha 3-dagers stubb. Lyst til å prøve brasilian, men tør ikke... :-S

Anonymous poster hash: de2bb...0b0

Skrevet

Ikke alt, har en frisert liten dott/trekant igjen foran.

Skjønner meg ikke på damer som ikke engang gidder rake over bikinilinjen før de viser seg offentlig Så ei på stranden i sommer i sort badedrakt og med DET røde skjegget tytende ut fra alle kanter *grøsser*

Anonymous poster hash: 4b356...a4a

Gjest Pusikatt
Skrevet

Holder bikinilijen ren med epilator og stusser så resten ikke er for langt. Har forsøkt brasiliansk men sluttet etter 4 ganger fordi jeg liker egentlig ikke å være hårløs der nede. Svettet som bare fanden og fikk med utflod enn før, og klær ble plutselig mindre behagelige. Til og med mannen syntes det så og føltes rart ut med helplukket høne. Da var det ikke verdt å bruke tid og penger på det.Anonymous poster hash: 8d6f3...2cc

Hahaha :D måtte le nå! "Helplukket høne" :D

Skrevet

Føles det ikke litt skittent og "ruskete" med frittvoksende kjønnshår? (Ikke ment slemt!)

Jeg har havet meg glatt siden jeg var ca 14, så husker ikke hvordan det var å ha skjeggetiss!!!

Tvert imot. Kjønnshår gjør at det er litt luftigere der nede, og ikke så klamt og svett. 

Anonymous poster hash: 16058...2d2

Skrevet

Sjeggetiss?

Og du er hvor gammel?

Anonymous poster hash: 0740e...f19

Skrevet

Stusser litt med saks av og til, og barberer bikinilinjen når det er badesesong. :-)

Anonymous poster hash: 2184b...701
Skrevet

Jeg gjør det ikke. Fjerner ikke kroppshår. Det er naturlig og har en viktig funksjon.

Barberer du ikke armhulene heller??? Hippie dame?

Anonymous poster hash: 39160...999

Skrevet

Rett og slett latskap som gjør at jeg har grodd igjen. Mannen kunne brydd seg mindre uansett.

Anonymous poster hash: 4d8e3...73e

Skrevet

Hvis man f.eks. bor i jungelen og løper rundt naken hele dagen er det superviktig å ha rikelig med kroppshår. Håret gjør at man merker om skumle insekter kommer og setter seg på deg. En real busk forhindrer at man får bøss i fiffinetten.
Skrevet

Her er det full buske nesten hele tiden. Gidder ikke å barbere meg annen vær dag eller vær dag. Når jeg får det for meg, så går hele stasen, så trenger jeg ikke å ta noe på en stund:) Ser ikke ut som mannen bryr seg så veldig. Må si jeg tar bikini kanten til sommeren og hvis jeg skal i basenget:)

Skrevet

Hvis man f.eks. bor i jungelen og løper rundt naken hele dagen er det superviktig å ha rikelig med kroppshår. Håret gjør at man merker om skumle insekter kommer og setter seg på deg. En real busk forhindrer at man får bøss i fiffinetten.

Jeg dævver - bøss i fiffinetten. DET er mitt nye favorittord:)

Anonymous poster hash: 0740e...f19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...