Gå til innhold

Tror dere på denne historien?

Anbefalte innlegg

Skrevet

dessverre så tror både jeg og mannen her i huset at mannen din har vært utro :(

Anonymous poster hash: 34c3b...524
Videoannonse
Annonse
Skrevet

dessverre så tror både jeg og mannen her i huset at mannen din har vært utro :(

Anonymous poster hash: 34c3b...524

På seg selv kjenner man andre. Jeg, mannen og min synske venninne har dessverre kommet hjem m til at DIN mann er utro mot deg :(

Anonymous poster hash: e0b44...b82

Skrevet

Tipper at han er uro med henne og at de i går måtte holde lav profil siden de er på "hjemmebane", dvs. i hans hjemby for å unngå rykter og sladder.

Anonymous poster hash: fe590...139

Er dessverre akkurat slik jeg selv tolket det. Konfronterte mannen som på stående fot kom med forklaringen om at det var fordi han ikke hadde kunnet delta på nachspiel. Han virket svært troverdig, men jeg syns likevel historien er tynn.

Hi

Anonymous poster hash: cdc16...e30

Tenkte akkurat det samme. Klem til deg hi, håper det er uskyldig.

Skrevet

Hmmm.... her hadde jeg tenkt at mannen og denne kollegaen hadde en flørt på gang.

Ikke sikkert at de har hatt sex enda, men at de begge har litt lyst til det, men at mannen din har "feiget ut" siden festen denne gangen var i hans hjemby og det var altfor mange vitner.

Hadde latt tvilen komme han til gode denne gangen, men helt klart fortalt ham hva jeg hadde tolket og lest utav denne meldingen. Og videre fortalt ham at jeg ikke liker at han omgås denne kollegaen og at jeg ville følge med på de. ;)

Stole på mannen sin- jada, men man trenger da ikke være helt naiv heller.

Anonymous poster hash: 94cfe...0be
Skrevet

Hmmm.... her hadde jeg tenkt at mannen og denne kollegaen hadde en flørt på gang.

Ikke sikkert at de har hatt sex enda, men at de begge har litt lyst til det, men at mannen din har "feiget ut" siden festen denne gangen var i hans hjemby og det var altfor mange vitner.

Hadde latt tvilen komme han til gode denne gangen, men helt klart fortalt ham hva jeg hadde tolket og lest utav denne meldingen. Og videre fortalt ham at jeg ikke liker at han omgås denne kollegaen og at jeg ville følge med på de. ;)

Stole på mannen sin- jada, men man trenger da ikke være helt naiv heller.

Anonymous poster hash: 94cfe...0be

Det er ikke snakk om å være naiv, men å rett og slett ikke tenke utroskap for hver minste detalj! Har selv vært på den andre siden, hvor min samboer trodde at jeg var utro pga slike ting (noe jeg IKKE var, men jeg kan se i ettertid at det virket mistenkelig). Holdt på å ta knekken på forholdet vårt. Det er vanvittig slitsomt å bli mistenkt for noe man ikke har gjort. Han "visste" at jeg hadde vært utro, og tvang meg nesten til å innrømme det.

Jeg synes ikke meldingene i hovedinnlegget var spesielt mistenkelige heller..

Anonymous poster hash: e0b44...b82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...