Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #1 Skrevet 16. august 2014 Mannen lot fb. stå åpen og jeg så en melding mellom han og en kollega etter at de hadde vært på fest samme med andre kolleger. Han: "Skulle bare si at jeg hadde det gøy i går, men det er litt "komplisert" å være på hjemmebane" Hun: "Det går fint. Ingen grunn til å gjøre ting komplisert". Har som alltid vært gøy :)". Mannen sier at han ikke kunne gå på nachspill fordi de var i hans by (dette er kolleger på tvers av fylket), og at det var dette han mente med at det var komplisert. Han skulle opp tidlig og hadde ikke hotellovernatting som de andre. De pleier alltid å være en gjeng som har nachspill, men mannen kunne altså ikke denne gangen (det stemmer med at han kom tidlig hjem). Hadde dere kjøpt denne historien? Dersom han ikke snakker sant er han i tilfelle bedre til å lyve enn jeg trodde. Det er ingen andre indikasjoner på at han er utro, men jeg stusset veldig over denne meldingen. Anonymous poster hash: cdc16...e30
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #2 Skrevet 16. august 2014 Tja, svaret til dama virket da litt snålt i så fall? Men, hadde vel kjøpt det, men med en liten ekstra årvåkenhet kanskhe? Anonymous poster hash: 18dd8...87c
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #3 Skrevet 16. august 2014 Mannen lot fb. stå åpen og jeg så en melding mellom han og en kollega etter at de hadde vært på fest samme med andre kolleger. Han: "Skulle bare si at jeg hadde det gøy i går, men det er litt "komplisert" å være på hjemmebane" Hun: "Det går fint. Ingen grunn til å gjøre ting komplisert". Har som alltid vært gøy :)". Mannen sier at han ikke kunne gå på nachspill fordi de var i hans by (dette er kolleger på tvers av fylket), og at det var dette han mente med at det var komplisert. Han skulle opp tidlig og hadde ikke hotellovernatting som de andre. De pleier alltid å være en gjeng som har nachspill, men mannen kunne altså ikke denne gangen (det stemmer med at han kom tidlig hjem). Hadde dere kjøpt denne historien? Dersom han ikke snakker sant er han i tilfelle bedre til å lyve enn jeg trodde. Det er ingen andre indikasjoner på at han er utro, men jeg stusset veldig over denne meldingen. Anonymous poster hash: cdc16...e30 Man må vel rett og slett bare velge å stole på partneren sin tenker jeg. Hadde stusset litt, men latt tvilen komme han tilgode denne gangen. Men ikke neste gamg. Anonymous poster hash: c31e0...be1
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #4 Skrevet 16. august 2014 Virker som om han har flirtet med henne, trodd han var på gli, men hun har avvist ham uten at han har tatt hintet. Han skriver dette for å gjøre seg interresant/spennende for henne, hun svarer høflig men avvisende. Anonymous poster hash: c0d1c...69b
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #5 Skrevet 16. august 2014 Nei. Jeg tror ikke FB sto åpen. Jeg tror du har snoket og nå betaler du prisen. Anonymous poster hash: c341c...b20
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #6 Skrevet 16. august 2014 Men hvorfor må han skrive til en kvinnelig kollega for å fortelle at han hadde det gøy kvelden før....? Anonymous poster hash: d8806...ea2
♥Madam Mim♥ Skrevet 16. august 2014 #7 Skrevet 16. august 2014 Det store spørsmålet her er vel hvor mye du stoler på mannen din, og hvor godt du kjenner han... Hadde dette vært min samboer så hadde jeg ikke tenkt videre over det, bare tenkt at det var klønete formulert
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #8 Skrevet 16. august 2014 Men hvorfor må han skrive til en kvinnelig kollega for å fortelle at han hadde det gøy kvelden før....? Anonymous poster hash: d8806...ea2 Det er mange meldinger dem i mellom og jeg så over alle sammen. De andre var av profesjonell karakter med en vennlig og spøkefull tone. De jobber tett sammen og har et godt forhold. Han sier han sendte meldingen fordi han hadde dratt tidlig og ville forklare hvorfor. Hi Anonymous poster hash: cdc16...e30
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #9 Skrevet 16. august 2014 Det store spørsmålet her er vel hvor mye du stoler på mannen din, og hvor godt du kjenner han... Hadde dette vært min samboer så hadde jeg ikke tenkt videre over det, bare tenkt at det var klønete formulert Stoler på han og har aldri hatt grunn til noe annet. Han formulerer seg aldri klønete, så jeg forstår ikke hva han har ment med dette. Syns ikke det gir noen mening så jeg er litt skeptisk. Hi Anonymous poster hash: cdc16...e30
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #10 Skrevet 16. august 2014 Jeg hadde nok ikke reagert, men når du først leser mld hans er du vel i utgangspunktet skeptisk? Jeg kunne forøvrig skrevet noe lignende til både mannlige og kvinnelige kollegaer, og det er absolutt ikke noe skummelt i det. Er strålende fornøyd med mannen min og ikke interessert i å tulle med noen andre. Anonymous poster hash: bd1d8...d45
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #11 Skrevet 16. august 2014 Jammen, dette skrev du jo om igår. At han sov hos en dame sammen med en felles kompis eller noe(eller var det du som sov sammen med en kollega og en felles venn), klinte og kladda utpå klærne, sov i bokser osv og bedyrer sin uskyld vedr utroskap. Og skrev akkurat det samme i en melding. Helt på sitatet likt. Hvor mange tråder trenger du egentlig opprette om samme tema? Anonymous poster hash: cf857...508
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #12 Skrevet 16. august 2014 Hadde fulgt med litt ekstra. Ser ikke helt peonget med at han skal drive å skrive med kvinnelige kolegaer uansett. Det hadde ikke jeg satt pris på. De som ikke har noe å skjule, skjuler ikke noe. Det er lov å snoke litt. Anonymous poster hash: c0d13...14a
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #13 Skrevet 16. august 2014 Jammen, dette skrev du jo om igår. At han sov hos en dame sammen med en felles kompis eller noe(eller var det du som sov sammen med en kollega og en felles venn), klinte og kladda utpå klærne, sov i bokser osv og bedyrer sin uskyld vedr utroskap. Og skrev akkurat det samme i en melding. Helt på sitatet likt. Hvor mange tråder trenger du egentlig opprette om samme tema? Anonymous poster hash: cf857...508 Fordi jeg ikke fikk (fornuftige) svar i går. Historien om å sove med eksen var det jeg som gjorde. For 10 år siden. Hi Anonymous poster hash: cdc16...e30
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #14 Skrevet 16. august 2014 Tipper at han er uro med henne og at de i går måtte holde lav profil siden de er på "hjemmebane", dvs. i hans hjemby for å unngå rykter og sladder. Anonymous poster hash: fe590...139
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #15 Skrevet 16. august 2014 Tipper at han er uro med henne og at de i går måtte holde lav profil siden de er på "hjemmebane", dvs. i hans hjemby for å unngå rykter og sladder. Anonymous poster hash: fe590...139 Er dessverre akkurat slik jeg selv tolket det. Konfronterte mannen som på stående fot kom med forklaringen om at det var fordi han ikke hadde kunnet delta på nachspiel. Han virket svært troverdig, men jeg syns likevel historien er tynn. Hi Anonymous poster hash: cdc16...e30
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #16 Skrevet 16. august 2014 Jeg hadde stusset på at han i det hele tatt skrev en personlig melding til en kvinnelig kollega. Det hadde jeg blitt mistenksom på. Anonymous poster hash: 64dbe...6e8
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #17 Skrevet 16. august 2014 Svaret hennes passer ikke til hans forklaring, så jeg hadde ikke "kjøpt den". Her ville jeg gravd dypere... Anonymous poster hash: 00a0b...de3
*Miss Marple* Skrevet 16. august 2014 #18 Skrevet 16. august 2014 Jeg er veldig lite mistenksom og sjalu, men for meg er det bare en måte å tolke den meldingen på, dessverre, og det er at de er enige om å ha et ukomplisert forhold på si når det måtte passe. Det kan godt skje jeg tar feil, det har faktisk skjedd opptil flere ganger 😱 Jeg hadde latt saken ligge og heller vært litt obs. Det er fin og greit å stole på mannen sin , men naiv trenger man ikke være.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #19 Skrevet 16. august 2014 Tipper at han er uro med henne og at de i går måtte holde lav profil siden de er på "hjemmebane", dvs. i hans hjemby for å unngå rykter og sladder. Anonymous poster hash: fe590...139 Å herregud! Snakk om å krisemaksimere! Anonymous poster hash: e0b44...b82
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #20 Skrevet 16. august 2014 Jeg hadde stusset på at han i det hele tatt skrev en personlig melding til en kvinnelig kollega. Det hadde jeg blitt mistenksom på. Anonymous poster hash: 64dbe...6e8 Og dersom han hadde skrevet med en mann så hadde han vel vært homo! Anonymous poster hash: e0b44...b82
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #21 Skrevet 16. august 2014 Jeg leser ingenting "skummelt" i denne meldingutvekslingen. Dersom du er fornøyd med tonen dem imellom i resten av meldingene og han faktisk kom tidlig hjem, ville jeg stolt på han. Anonymous poster hash: 494b4...230
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #22 Skrevet 16. august 2014 Hans melding passer godt tilforklaringen hans, men noe skurrer i hennes. Kan være knødete formulert, men "ingen grunn til å gjøre _ting_ komplisert" virker særlig mistenkelig. Om hun mente at det ikke var noen grunn til å gjøre nachspielsituasjonen komplisert så er det veldig mange andre måter å formulere det på enn å kalle det_ting_. Uansett svært tynt grunnlag å hive ut mannen på dette, så ville nok la han få tvilen tilgode om han ellers er en kjærlig og god kjæreste. Ville nok være litt ekstra på vakt på denne karen fremover. PS. Jeg kunne godt sendt meldinger til mine mannlige kollegaer. Vanlige meldinger altså Har nære forhold til de. Når man er sammen 7-8t 5dager i uka året rundt, så blir man gode venner, men viktig å vite hvor grensa går. (og ikke gjøre _ting_ komplisert.) Anonymous poster hash: 86d41...7ed
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #23 Skrevet 16. august 2014 Synes det er helt ok å skrive med en kvinnelig kollega, men synes helt ærlig at denne meldingen er svært suspekt. Anonymous poster hash: e4b48...de2
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #24 Skrevet 16. august 2014 Hans melding passer godt tilforklaringen hans, men noe skurrer i hennes. Kan være knødete formulert, men "ingen grunn til å gjøre _ting_ komplisert" virker særlig mistenkelig. Om hun mente at det ikke var noen grunn til å gjøre nachspielsituasjonen komplisert så er det veldig mange andre måter å formulere det på enn å kalle det_ting_. Uansett svært tynt grunnlag å hive ut mannen på dette, så ville nok la han få tvilen tilgode om han ellers er en kjærlig og god kjæreste. Ville nok være litt ekstra på vakt på denne karen fremover. PS. Jeg kunne godt sendt meldinger til mine mannlige kollegaer. Vanlige meldinger altså Har nære forhold til de. Når man er sammen 7-8t 5dager i uka året rundt, så blir man gode venner, men viktig å vite hvor grensa går. (og ikke gjøre _ting_ komplisert.) Anonymous poster hash: 86d41...7ed Jeg kunne godt ha skrevet noe slikt, bruker ofte ordet "ting" blant venner, istedet for å lete etter et mer presist uttrykk. Anonymous poster hash: 494b4...230
Anonym bruker Skrevet 17. august 2014 #25 Skrevet 17. august 2014 dessverre så tror både jeg og mannen her i huset at mannen din har vært utro Anonymous poster hash: 34c3b...524
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå