Gå til innhold

Vinterdress i år da damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer til å kjøpe kapahl sin. Har vært veldig fornøyd med den tidligere.

Anonymous poster hash: ae27c...20a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm må slutte å sette inn smileys når jeg siterer ser jeg. De faller jo bort og det ser ut som jeg er allergisk mot punktum :-)

Skrevet

Reima tec til den ene, Lego tec til den andre. Begge kjøpt på salg i fjor.

Tror kanskje jeg ville kjøpt kappahl sin om jeg skulle kjøpt ny og måtte være prisbevisst.

Anonymous poster hash: 710f7...ccb
Skrevet

Sånn det ser ut nå så står det mellom kapahl og reflex..

Hvordan er coop friends forresten? Var jo best i test for noen år siden, men har ikke hørt noe på en stund om hvordan de er?

Skrevet

Kjøpte Didrickson i fjor og den kjøpte jeg for stor (går også an å forlenge den en størrelse) så den holder denne sesongen også og kanskje neste ... Hehe

Den så jeg til 999 kr i sportmann katalogen nå

Skrevet

Molo og MiniATure til femåringen, Reima og en gammel (men knapt brukt) Minymo til ettåringen.

Anonymous poster hash: f056c...258
Skrevet

Kjøpte reima til begge på 50% hos lekmer.no i vinter.

Skrevet

Stormberg. Alltid!

Anonymous poster hash: 2a2be...78e

Skrevet

Kjøpte Stormbergdress tidligere i sommer med rabattkode...

Skrevet

Kjøper testvinneren Didrikson. Eventuelt Kapp Ahl sin, den kom nest best ut i test, foran Reima. Reima må være tidenes mest overvurderte produkt. Synes den er fin for de minste da, som ikke herjer så fælt og ikke er så lenge ute ad gangen når det er veldig kaldt.

Anonymous poster hash: bbe43...18c

Skrevet

Kjøpte kapp ahl i fjor, og var veldig fornøyd med den! Så tipper det blir det til 4-åringen! 2-åringen arver reimadressen til storesøster

Anonymous poster hash: fdb2f...bf6

Skrevet

Danske molo. Har brukt det på alle barna. Brukt veldig mye, vasket mye men de er like fine. Masse reflekser på dem. Holder barna tørr og varm.

Anonymous poster hash: 22d10...f63

Skrevet

Dere som har Didrikson. Er de store i størrelse. Sitter å ser på den på Jollyroom nå. Men er så usikker.

Har en gutt på 5 år som er 125 cm høy. Bør jeg gå for str 130??? Synes 120 høres liten ut....

Det er forresten en god del tilbud på dresser på Jollyroom nå. Og i tillegg får man 200 kr avslag hvis man handler for over 1000,- :) (med rabattkode) frem til og med 17/8

Anonymous poster hash: 8b8d2...180
Skrevet

Synes Didrickson var raus i størrelsen, men tror min gutt hadde enda mer å gå på iforhold til cm slik at den ble litt stor, men det gikk veldig bra det altså. 

Husk at dressen kan forlenges ved å klippe opp en opplagt søm i bein og armer så uannsett hva du velger så får du nok en dress som passer bra.

Skrevet

Dere som har Didrikson. Er de store i størrelse. Sitter å ser på den på Jollyroom nå. Men er så usikker.

Har en gutt på 5 år som er 125 cm høy. Bør jeg gå for str 130??? Synes 120 høres liten ut....

Det er forresten en god del tilbud på dresser på Jollyroom nå. Og i tillegg får man 200 kr avslag hvis man handler for over 1000,- :) (med rabattkode) frem til og med 17/8

Anonymous poster hash: 8b8d2...180

Jeg prøvde den på sønnen min i fjor, men den var bare rar i fasongen. Jeg vet ikke om alle dressene er sånn, men den vi prøvde, skulle man liksom kunne bruke to sesonger ved å klippe av noe på armer og bein sånn at de ble lengre. Resultatet er at den har korte bein og armer og er alt for lang fra skrittet og opp til skuldrene første sesong. 

Anonymous poster hash: 38bcf...914

Skrevet

Molo. Veldig bra kvalitet, morsomme farger, og ikke noe "alle" barna går med.

Anonymous poster hash: e03f3...9d5

Skrevet

Håper virkelig at isbjørn of sweden dressen hun brukte i fjor passer i år også. Den var helt fantastisk, men litt råflott å bruke 2000 kr på dress hvert år

Anonymous poster hash: bd140...35f

Skrevet

Kjøp brukt på facebook kjøp salg mor/barn side fra ditt bosted?:-) mange lite brukt/fint brukt dresser til veldig grei pris:-)

Anonymous poster hash: 91cc6...0c4

Skrevet

Gå på lilleugle.no... vinterdress dra molo til nesten halv pris;-)

Anonymous poster hash: 91cc6...0c4

Skrevet

Igjen, tusen takk for tips damer, dere er supre <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...