Gå til innhold

Vinterdress i år da damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket merke velger dere på vintrerdressen i år?

Jeg har satt meg tilbake på skolebenken nå og det er jo ikke noen hemmelighet at studenter ikke akurat har flust med penger.

Til minstemann har jeg allerede handlet name it sin vinterdress med stjerner, den var jo så fin. Likte ikke den de skal selge til eldre jenter (over 104) så da må jeg prøve å finne noen andre som er både fine og gode. Tenkte sånn rundt 800kr, da burde det være grei kvalitet 😊

Tidligere år har jeg kjøpt Reima/skogstad eller Stormbergdresser, men disse koster jo en god del. Skal jo tross alt kjøpe både ulltøy og gode vintersko til barna også 😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan anbefale minymo! :)  

Anonymous poster hash: dbf6a...3b9
Skrevet

Kan anbefale minymo! :)    Anonymous poster hash: dbf6a...3b9

Kom bra ut på testen for i år også den finnes det noen fysiske butikker jeg kan få sett/prøvd denne? Hvordan er den i str? Min datter bruker 110/116 i vanlige klær

Skrevet

I år blir det Navigate sin, 499:) Hadde samme merket i fjor, godt fornøyd. Har et todelt skisett i tilfelle rottefelle:)

Anonymous poster hash: 77cb6...8f7

Skrevet

Hvor bor du? :) 
Jeg synes den er ganske så vanlig i str, bruker hun 110/116 ville jeg tatt 116! :)

Anonymous poster hash: dbf6a...3b9
Skrevet

Jeg bor i nærheten av skien, telemark så burde være et godt utvalg av steder dresser kan selges :-)

Navigate, hvor selges den?

Skrevet

Navigate kjøpte jeg på Coop marked av alle steder:)

Anonymous poster hash: 77cb6...8f7

Skrevet

Navigate kjøpte jeg på Coop marked av alle steder:) Anonymous poster hash: 77cb6...8f7

Var det jeg kanskje trodde har kjøpt et fleecesett i det merket der en gang tidligere, bar i god kvalitet det iallefall

Skrevet

Kan anbefale CeLaVi. Det er dansk merke, samme som minymo, som noen andre anbefalte. Du får gode dresser til 600-700 kr. Både todelt og heldress. Og skikkelig freshe farger. God ull har de også.

Anonymous poster hash: 3e4ff...cc4
Skrevet

Reima tec:-)

Anonymous poster hash: 91cc6...0c4

Skrevet

Stormberg til bhg og 2 delt didrikson til skolen.

Skrevet

Reima og Ver de terre :)

Anonymous poster hash: 523d6...6bf

Skrevet

Kjøpt Stormberg på salg (var satt ned fra 998,- til 298,- i butikken deres på sørlandssenteret), også tror jeg faktisk Kaxs-dressen fra i fjor passer enda også (ihvertfall godt nok til å være reserve, den var litt stor i fjor)

Kaxs dressene (KappAhl) er veldig gode altså, litt tunge, men når de har blitt så store som 110/116 er det ikke noe problem. Har hatt flere av de her som jeg har passet på å kjøpe når det er sånne tilbud som 30% på valgfri vare, 25% på alle varer for de med Coop-kort osv). Mye dress for pengene!

Anonymous poster hash: 8707a...d75
Skrevet

Sjekk feks petterpia.com og barnihagen. 40 % på en del reimadresser :). I kjøpte der for litt over 500 kr :)

Skrevet

Har dress til alle tre liggende klar, de to minste har flett nye reima tec dresser til henholdsvis 298kr og 370 kr. Eldste kan bruke sin didrikson dress fra i fjor. Fornøyd med den, men overhode ikke like vanntett som reima.

Anonymous poster hash: c5b10...aef

Skrevet

Tusen takk for gode svar damer

Noen fler som har gode tips?

Skrevet

Jeg kjøper ofte Reima fordi jeg er fornøyd med kvaliteten og fordi de ofte er mykere enn endel andre merker. I fjor var det flere ganger 50% på alt av Reima hos Lekmer.no. Så kan anbefale deg å følge med på slike nettsider fremover for å se etter salg.

Skrevet

Jeg har satt meg tilbake på skolebenken nå og det er jo ikke noen hemmelighet at studenter ikke akurat har flust med penger.

Til minstemann har jeg allerede handlet name it sin vinterdress med stjerner, den var jo så fin. Likte ikke den de skal selge til eldre jenter (over 104) så da må jeg prøve å finne noen andre som er både fine og gode. Tenkte sånn rundt 800kr, da burde det være grei kvalitet 😊

Tidligere år har jeg kjøpt Reima/skogstad eller Stormbergdresser, men disse koster jo en god del. Skal jo tross alt kjøpe både ulltøy og gode vintersko til barna også 😊

Er student selv, og jublet da jeg såg at vinterskoa fra i fjor både passet og var hele og fine til alle tre barna! :D Dress trenger alle nye. Har sett de på h&m, de ser pene ut og etter å ha forhørt meg litt ang kvalitet tror jeg at jeg går for de!

Anonymous poster hash: 42be9...8dd

Skrevet

Er student selv, og jublet da jeg såg at vinterskoa fra i fjor både passet og var hele og fine til alle tre barna! :D Dress trenger alle nye. Har sett de på h&m, de ser pene ut og etter å ha forhørt meg litt ang kvalitet tror jeg at jeg går for de!

Anonymous poster hash: 42be9...8dd

Skrevet

Jeg gidder ikke å bruke penger på reima, de holder sjelden mer enn halve sesongen før det er slitt hull på knær og i rompa og da er det uansett ikke vanntette mer, så kjøper heller reflex. Minst halve prisen og mye bedre holdbarhet mot slitasje. Mine blir ikke våtere i dem enn nye reimadresser heller, kun våte hvis de bader i søledammer og er det så vått, bruker de heller regntøy (og blir gjennomvåte i det også).

Anonymous poster hash: 38bcf...914
Skrevet

Til minstemann har jeg allerede handlet name it sin vinterdress med stjerner, den var jo så fin. Likte ikke den de skal selge til eldre jenter (over 104) så da må jeg prøve å finne noen andre som er både fine og gode. Tenkte sånn rundt 800kr, da burde det være grei kvalitet

Tidligere år har jeg kjøpt Reima/skogstad eller Stormbergdresser, men disse koster jo en god del. Skal jo tross alt kjøpe både ulltøy og gode vintersko til barna også

Er student selv, og jublet da jeg såg at vinterskoa fra i fjor både passet og var hele og fine til alle tre barna! :D Dress trenger alle nye. Har sett de på h&m, de ser pene ut og etter å ha forhørt meg litt ang kvalitet tror jeg at jeg går for de!Anonymous poster hash: 42be9...8dd

Heldig du var da eldste må opp to størrelser ca fra fjoråret og minstemann skal få sine aller første sko tenkte å følge med på når skoringen har det 2 for 1 tilbudet sitt er så i tvil på vinterdressene, er nøye med kvaliteten der siden det er uhyre viktig at barna er tørre og varme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...