Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #26 Skrevet 16. august 2014 Mange lærere har samme utdannelse som mange andre yrker med pedagogikk på toppen. De som går lektor går på universitetet og tar de samme fagene som de som går master og bachelorstudier. Er ikke alle som går på rene lærerhøgskoler. Tenk før du skriver. Hjelper lite at du skriver at din master i finans er bedre enn lærer a og b sin.... Jeg er i utgangspunktet enig med meg og har ikke for vane å sammenligne yrker eller utdannelser. Men i dette tilfellet svarer jeg bare på tiltale. Finner meg ikke i å bli kalt kort fordi jeg ikke er enig med lærerene. Hvis du leser den andre tråden om streik tar ikke lærerene fem øre for å kalle andre korte, enkle, idioter og så videre. Eller de prøver å hinte om at du ikke har noen utdannelse selv hvis du bruker utropstegn når du skriver. Jeg prøver ikke å skryte av min egen utdannelse men vil ha meg frabedt at lærerene tror noe som helst om min bakgrunn bare fordi jeg ikke støtter de. Det blir litt for enkelt å tro at alle som ikke støtter de er enkle arbeidsløse mennesker som gjerne skulle ha vært lærere selv :-) Anonymous poster hash: f2aac...846 Bare husk at vi ikke korsfester alle lærere selv om hun som skrev her var både frekk og nedlatende. Det finnes mange bra lærere også, selv om vi legger mest merke til dem som uttaler seg på denne måten. Hun ødlegger mye for lærerene som gruppe. Anonymous poster hash: 426b9...12f
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #27 Skrevet 16. august 2014 Mange lærere har samme utdannelse som mange andre yrker med pedagogikk på toppen. De som går lektor går på universitetet og tar de samme fagene som de som går master og bachelorstudier. Er ikke alle som går på rene lærerhøgskoler. Tenk før du skriver. Hjelper lite at du skriver at din master i finans er bedre enn lærer a og b sin....Jeg er i utgangspunktet enig med meg og har ikke for vane å sammenligne yrker eller utdannelser. Men i dette tilfellet svarer jeg bare på tiltale. Finner meg ikke i å bli kalt kort fordi jeg ikke er enig med lærerene. Hvis du leser den andre tråden om streik tar ikke lærerene fem øre for å kalle andre korte, enkle, idioter og så videre. Eller de prøver å hinte om at du ikke har noen utdannelse selv hvis du bruker utropstegn når du skriver. Jeg prøver ikke å skryte av min egen utdannelse men vil ha meg frabedt at lærerene tror noe som helst om min bakgrunn bare fordi jeg ikke støtter de. Det blir litt for enkelt å tro at alle som ikke støtter de er enkle arbeidsløse mennesker som gjerne skulle ha vært lærere selv :-) Anonymous poster hash: f2aac...846 Du får vel svar på tiltale du og. Det er vel ein del lærarar som får nok av hetsinga og synker ned på eit nivå som dei helst skulle ha vore over. Ja, jeg skjønner at du føler deg truffet. Det var jo du som nevnte dette med å ikke diskutere med idioter i den andre tråden :-) Du er virkelig litt i overkant på i denne debatten. Anonymous poster hash: f2aac...846
det er berre mordi Skrevet 16. august 2014 #28 Skrevet 16. august 2014 Mange lærere har samme utdannelse som mange andre yrker med pedagogikk på toppen. De som går lektor går på universitetet og tar de samme fagene som de som går master og bachelorstudier. Er ikke alle som går på rene lærerhøgskoler. Tenk før du skriver. Hjelper lite at du skriver at din master i finans er bedre enn lærer a og b sin....Jeg er i utgangspunktet enig med meg og har ikke for vane å sammenligne yrker eller utdannelser. Men i dette tilfellet svarer jeg bare på tiltale. Finner meg ikke i å bli kalt kort fordi jeg ikke er enig med lærerene. Hvis du leser den andre tråden om streik tar ikke lærerene fem øre for å kalle andre korte, enkle, idioter og så videre. Eller de prøver å hinte om at du ikke har noen utdannelse selv hvis du bruker utropstegn når du skriver. Jeg prøver ikke å skryte av min egen utdannelse men vil ha meg frabedt at lærerene tror noe som helst om min bakgrunn bare fordi jeg ikke støtter de. Det blir litt for enkelt å tro at alle som ikke støtter de er enkle arbeidsløse mennesker som gjerne skulle ha vært lærere selv :-) Anonymous poster hash: f2aac...846 Du får vel svar på tiltale du og. Det er vel ein del lærarar som får nok av hetsinga og synker ned på eit nivå som dei helst skulle ha vore over. Ja, jeg skjønner at du føler deg truffet. Det var jo du som nevnte dette med å ikke diskutere med idioter i den andre tråden :-) Du er virkelig litt i overkant på i denne debatten. Anonymous poster hash: f2aac...846 Nei, eg meiner, og står for at folk som ikkje har sett seg inni saka, men likevel synsar og påstår, er idiotar.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #29 Skrevet 16. august 2014 Mange lærere har samme utdannelse som mange andre yrker med pedagogikk på toppen. De som går lektor går på universitetet og tar de samme fagene som de som går master og bachelorstudier. Er ikke alle som går på rene lærerhøgskoler. Tenk før du skriver. Hjelper lite at du skriver at din master i finans er bedre enn lærer a og b sin....Jeg er i utgangspunktet enig med meg og har ikke for vane å sammenligne yrker eller utdannelser. Men i dette tilfellet svarer jeg bare på tiltale. Finner meg ikke i å bli kalt kort fordi jeg ikke er enig med lærerene. Hvis du leser den andre tråden om streik tar ikke lærerene fem øre for å kalle andre korte, enkle, idioter og så videre. Eller de prøver å hinte om at du ikke har noen utdannelse selv hvis du bruker utropstegn når du skriver. Jeg prøver ikke å skryte av min egen utdannelse men vil ha meg frabedt at lærerene tror noe som helst om min bakgrunn bare fordi jeg ikke støtter de. Det blir litt for enkelt å tro at alle som ikke støtter de er enkle arbeidsløse mennesker som gjerne skulle ha vært lærere selv :-) Anonymous poster hash: f2aac...846 Du får vel svar på tiltale du og. Det er vel ein del lærarar som får nok av hetsinga og synker ned på eit nivå som dei helst skulle ha vore over. Ja, jeg skjønner at du føler deg truffet. Det var jo du som nevnte dette med å ikke diskutere med idioter i den andre tråden :-) Du er virkelig litt i overkant på i denne debatten. Anonymous poster hash: f2aac...846 Nei, eg meiner, og står for at folk som ikkje har sett seg inni saka, men likevel synsar og påstår, er idiotar. Når vi leser debatten kan det jo virke som det da gjelder i like stor grad for mange av lærerene. Det florerer jo av påstander som ikke stemmer om avtalen. Det minste man kan forvente er vell at de som går til streik og forsvarer den vet hva de streiker for eller mot og at de har satt seg litt bedre inn i saken enn å lese overskriftene i nettavisene. Anonymous poster hash: 426b9...12f
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #30 Skrevet 16. august 2014 Mange lærere har samme utdannelse som mange andre yrker med pedagogikk på toppen. De som går lektor går på universitetet og tar de samme fagene som de som går master og bachelorstudier. Er ikke alle som går på rene lærerhøgskoler. Tenk før du skriver. Hjelper lite at du skriver at din master i finans er bedre enn lærer a og b sin....Jeg er i utgangspunktet enig med meg og har ikke for vane å sammenligne yrker eller utdannelser. Men i dette tilfellet svarer jeg bare på tiltale. Finner meg ikke i å bli kalt kort fordi jeg ikke er enig med lærerene. Hvis du leser den andre tråden om streik tar ikke lærerene fem øre for å kalle andre korte, enkle, idioter og så videre. Eller de prøver å hinte om at du ikke har noen utdannelse selv hvis du bruker utropstegn når du skriver. Jeg prøver ikke å skryte av min egen utdannelse men vil ha meg frabedt at lærerene tror noe som helst om min bakgrunn bare fordi jeg ikke støtter de. Det blir litt for enkelt å tro at alle som ikke støtter de er enkle arbeidsløse mennesker som gjerne skulle ha vært lærere selv :-) Anonymous poster hash: f2aac...846 Du får vel svar på tiltale du og. Det er vel ein del lærarar som får nok av hetsinga og synker ned på eit nivå som dei helst skulle ha vore over.Ja, jeg skjønner at du føler deg truffet. Det var jo du som nevnte dette med å ikke diskutere med idioter i den andre tråden :-) Du er virkelig litt i overkant på i denne debatten. Anonymous poster hash: f2aac...846 Nei, eg meiner, og står for at folk som ikkje har sett seg inni saka, men likevel synsar og påstår, er idiotar. Skål for deg og riktig god streik. Enig at man bør sette seg inn i saken, men ordet idiot har ingenting i en debatt å gjøre. Utrolig at du er lærer og bruker sånne ord når du diskuterer. Snakker om lavmål. Anonymous poster hash: f2aac...846
det er berre mordi Skrevet 16. august 2014 #31 Skrevet 16. august 2014 Om du slår opp ordet "idiot", så ser du at ordet "idiot" stammar frå gresk, og tyder "person utan yrkeskunnskapar". Det er nettopp det eg påstår.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2014 #32 Skrevet 16. august 2014 Om du slår opp ordet "idiot", så ser du at ordet "idiot" stammar frå gresk, og tyder "person utan yrkeskunnskapar". Det er nettopp det eg påstår. Og da passer det i en debatt? Vet du hva? Jeg bare gir deg opp. Med den nedlatende måten å skrive på statuerte du et nydelig eksempel på hvordan en typisk lærer er i mine øyne. Skjønner du prøver å provosere meg til å bruke ord som idiot selv, men du kan spare deg bryet. Jeg logger ut og lar deg ta deg av å sverte din egen yrkesgruppe med å sjikanere istedenfor å debattere. Anonymous poster hash: f2aac...846
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå