Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hadde bestemt meg for å teste i morgen, hvis ingenting skjedde i løpet av dagen, men slapp det gitt, for tr kom snikende for litt siden😝 men nå skal jaggu jeg også kjøpe meg noen el tester... Hadde ingen planer om å hive meg på teste sirkuset, men nu er det fanden meg krig😜 noen som har noen tester å anbefale??

Kjedelig følelse og ha, tenker og teste igjen imorgen om jeg ikke klarer og vente til mandag..

Når tenker du og teste igjen? :-)

Jeg vil anbefale deg tester fra billige-tester.no Lykkeli1978!

Der får du slik kombi pakke med 21 el tester og 5 gravidtester til 199,- kjapp levering er det også :-)

Annonse

Eg har fortsatt ikke noe mens, svei av en test i dag tidlig men ble negativ :( har faktisk gått opp en bukse str :0 har kvalme og ømme pupper, konstant hodepine og sår hals.. Håper virkelig legen kan sei at det er en spire eller at kroppen bare prøver å irritere meg. Men tanta mi har vore gravid utenfor luvmoren og det viste heller ikke på noen tester. Noen av dere som har opplevd dette??

Ingen tr her heller... Ikm idag.... Tok en test idag men den var blank så nå er det bare å vente på tr... Håper hun kommer straks så vi kan sette igang fort igjen!

Blææ konstant hodepine her og.... Ønme pupper og føler meg slapp ..., irriterende å ha det sånn når testene er negative!

Tvi tvi alle sammen i neste pp :-))

Annonse

eg har mer smerter denne gangen og det er ikke mye eg blør :/ Men er det normalt å blø då? beklager er helt ny og har ingen før. i so fall hvor lenge vil det vare viss det er hormonell blødning?

Endret av Fr.Hestetun

Det vanligste er jo å ikke blø når man er gravid. Og om man blør er det vanligvis mindre enn vanlig og uten kramper.

Anonymous poster hash: d1cb8...715

er så vidt det er noe blod i bindet. men tror ikke eg er gravid

• 4 måneder senere...

Jeg tror det vil si at du ikke har hatt eggløsning, men er ikke helt sikker?

Så at vi har ikm på samme dag Fr.Hestetun!

Spennende, hvor mange pp har du prøvd? :-)

Eg er i pp2, har vore gravid en gang før men mistet i uke 12-14 for 2-3 år siden.. etter det har eg ikke klart å blitt gravd igjen. Dette var en sontanabort pga stress... tror legene.. var til gyn for ca. 2 mnd siden og dei sa alt var ok, sjekket meg for el + el slim. der såg alt ok ut.

Så trist og høre.. Men bra gyn sa at alt så ok ut nå da, da vil det jo si at du kan bli gravid :D

Jeg var hos gyn pga mulig endometriose, men hun sa at alt så bra ut.. Skal tilbake til høsten dersom jeg ikke har klart og bli gravid innen da..

Krysse fingre og tær, er så babysyk at jeg ikke tenker på annet!

Føle det samme som deg, har bestemt meg for at viss eg ikke blir gravid innen jan så går eg til gyn igjen for å sjekke igjen... Men eg og samboeren min har funne ut at eg skal ikke ta flere el tester fram til jul så tar vi det heller som en overraskelse dersom vi får en positiv gt.

Klarer seff ikke å tenke på noe annet når alle mine venner har baby utenom meg, føle meg litt treng når venner av meg som er yngre har unge og ikke eg. Håper vi klarer å få en spire som virkelig sitter så godt fast at den blir der i 9 mnd og kommer ut som en nydelig unge;)

Leser litt gjennom gamle tråder her, og det er strengt tatt ikke min buisness, men jeg blir nysgjerrig Fr.Hestetun: I noen tråder skriver du at du mistet barnet i mange i 5. mnd da du falt ned trappen, mens her skriver du at du mistet pga spontanabort. Hva er sant?

Anonymous poster hash: f12c2...8c6

Eg er i pp2, har vore gravid en gang før men mistet i uke 12-14 for 2-3 år siden.. etter det har eg ikke klart å blitt gravd igjen. Dette var en sontanabort pga stress... tror legene.. var til gyn for ca. 2 mnd siden og dei sa alt var ok, sjekket meg for el + el slim. der såg alt ok ut.

Så trist og høre.. Men bra gyn sa at alt så ok ut nå da, da vil det jo si at du kan bli gravid :D

Jeg var hos gyn pga mulig endometriose, men hun sa at alt så bra ut.. Skal tilbake til høsten dersom jeg ikke har klart og bli gravid innen da..

Føle det samme som deg, har bestemt meg for at viss eg ikke blir gravid innen jan så går eg til gyn igjen for å sjekke igjen... Men eg og samboeren min har funne ut at eg skal ikke ta flere el tester fram til jul så tar vi det heller som en overraskelse dersom vi får en positiv gt.

Klarer seff ikke å tenke på noe annet når alle mine venner har baby utenom meg, føle meg litt treng når venner av meg som er yngre har unge og ikke eg. Håper vi klarer å få en spire som virkelig sitter så godt fast at den blir der i 9 mnd og kommer ut som en nydelig unge;)

Leser litt gjennom gamle tråder her, og det er strengt tatt ikke min buisness, men jeg blir nysgjerrig Fr.Hestetun: I noen tråder skriver du at du mistet barnet i mange i 5. mnd da du falt ned trappen, mens her skriver du at du mistet pga spontanabort. Hva e

Leser litt gjennom gamle tråder her, og det er strengt tatt ikke min buisness, men jeg blir nysgjerrig Fr.Hestetun: I noen tråder skriver du at du mistet barnet i mange i 5. mnd da du falt ned trappen, mens her skriver du at du mistet pga spontanabort. Hva er sant?

Oi, Her ser eg at eg har gjort litt feil.. dette stemmer ikke... var 5 mnd, har skreve feil uten å lagt merke til noe her... sku stå 22-24 uker.. men var pga at eg stressa mye, eg stressa veeeldig mye under graviditeten for eg var så redd.. sku gå ned trappa så kom det en hund så falt eg ned trappen.

Høres sikkert veldig useriøst ut men det var det som skjedde.. for eg var så stressa på at eg ikkje fåtte falle eller spise usunt, gå forsiktig.. ja.. u name it...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...